Το Astra 1.3 CDTI ecoFLEX, με τεχνολογία Start/Stop, σηματοδοτεί νέα δεδομένα απόδοσης για το πρόσφατα λανσαρισμένο μικρομεσαίο μοντέλο της Opel: Στην 5-θυρη έκδοση με Start/Stop οι εκπομπές CO2 μειώνονται από 109 σε 104 g/km και η κατανάλωση μικτού κύκλου από 4,1 σε 3,9 lit / 100 km. Χάρη σ’ αυτή την τεχνολογία που συνδυάζεται με μία σειρά μηχανικών και αεροδυναμικών βελτιώσεων οι πελάτες μπορούν να απολαμβάνουν πρόσθετα φορολογικά οφέλη. Στην Ελλάδα οι τιμές για το νέο Astra 1.3 ecoFLEX ξεκινούν από 18.400 ευρώ.
Το Astra ecoFLEX κινείται από έναν οικονομικό, 16-βάλβιδο 70 kW/95 hp 1.3 CDTI turbo diesel κινητήρα. Ο κινητήρας αυτός παράγει μέγιστη ροπή...
190 Nm μεταξύ 1.750 και 3.250 rpm και χρησιμοποιεί σύστημα πολλαπλού ψεκασμού καυσίμου common rail που λειτουργεί με πίεση 1.600 bar και υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας. Επίσης εφοδιάζεται με νέα μονάδα ελέγχου E59 και βελτιωμένο υγρόψυκτο σύστημα ανακύκλωσης καυσαερίων (EGR), που συμβάλλει στη μείωση εκπομπής ρύπων. Τέλος φέρει στάνταρ φίλτρο σωματιδίων (DPF). Το Astra 1.3 CDTI ecoFLEX συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 ταχυτήτων που συμβάλλει στην οικονομία καυσίμου.
Ένα ενεργό αεροδυναμικό κλείστρο τοποθετημένο στην εμπρός μάσκα βελτιώνει την αεροδυναμική απόδοση για τα Astra 1.3 CDTI ecoFLEX. Στις χαμηλές ταχύτητες το κλείστρο αυτό ανοίγει επιτρέποντας τη διέλευση του αέρα προς τον κινητήρα ενώ στις υψηλότερες ταχύτητες κλείνει αυτόματα αποτρέποντας τη ροή αέρα στο εμπρός τμήμα. Μία ένδειξη ‘shift-up’ στο ταμπλό προτρέπει τον οδηγό να ανεβάσει σχέση ταχύτητας με στόχο τη βέλτιστη κατανάλωση καυσίμου. Η λειτουργία αυτή προσφέρεται στο Astra με όλα τα μηχανικά κιβώτια.
Το Astra ecoFLEX ανήκει στην γκάμα των μοντέλων diesel ecoFLEX της Opel, η οποία περιλαμβάνει μοντέλα χαμηλών εκπομπών CO2 όπως το Corsa 1.3 CDTI (70 kW/95 hp) με εκπομπές CO2 94g/km και το Insignia 2.0 CDTI (118 kW/160 hp) με εκπομπές CO2 129 g/km. Η Opel επενδύει περίπου ένα δισεκατομμύριο ευρώ σε νέους κινητήρες με στόχο την ‘καθαρή’ κίνηση. Η πρωτοβουλία της Opel ξεκινά με τη βελτιστοποίηση και μείωση κυβισμού των κινητήρων της, τη διάθεση εναλλακτικών καυσίμων όπως τα LPG και CNG και τη διάδοση της τεχνολογίας Start/Stop. Και συνεχίζει με νέα εναλλακτικά συστήματα παραγωγής/μετάδοσης ισχύος όπως τα ηλεκτρικά οχήματα εκτεταμένης αυτονομίας, μεταξύ των οποίων το Opel Ampera που αναμένεται στα τέλη του 2011, καθώς και με υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.