Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

33ο Ράλλυ ΕΛΠΑ στην Φωκίδα: Νίκη σε ελληνικό φόντο!





Μετά από οκτώ ολόκληρα χρόνια, ένας Έλληνας οδηγός κατάφερε να κερδίσει το Ράλλυ ΕΛΠΑ, σπάζοντας την κυριαρχία των πληρωμάτων από το εξωτερικό στον δικό μας αγώνα στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, η οποία και διαρκούσε από το 2001, μέχρι και σήμερα. Ο Γιάννης Παπαδημητρίου, έχοντας στο δεξί του μπάκετ τον Alan Harryman, μπορεί να είχε κερδίσει και πέρσι τον αγώνα, αλλά χωρίς να προσμετρά στο ERC. Φέτος, τα προβλήματα του πρόσφατος παρελθόντος δεν υπήρξαν, και ο Έλληνας Πρωταθλητής του 1999 κατάφερε να σημειώσει τη δεύτερη συνεχόμενη του νίκη στο ΕΛΠΑ, με έδρα μάλιστα την πόλη της Ιτέας, σπάζοντας μία κυριαρχία των ξένων που διαρκούσε από το 2001, όταν οι Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ» είχαν κερδίσει τον αγώνα στη Χαλκιδική. Το έργο του Γιάννη Παπαδημητρίου δεν ήταν καθόλου εύκολο, αφού ο συναγωνισμός με τους Giandomenico Basso και Michal Solowow ήταν έντονος κατά τη διάρκεια και των δύο ημερών! Ο Έλληνας οδηγός, όμως, ακολούθησε σοφή στρατηγική και στις δύο ημέρες του αγώνα. Οδηγώντας γρήγορα στις ειδικές, έμεινε στη διεκδίκηση της νίκης ακόμα και μετά τη χθεσινή λανθασμένη επιλογή ελαστικών, και σήμερα όταν ο Basso είχε ένα κλαταρισμένο ελαστικό φρόντισε να περάσει στην κορυφή και να παραμείνει ως εκεί ελέγχοντας με μαεστρία τον ανταγωνισμό, σημειώνοντας μία πολύ σημαντική νίκη.

Μία επικράτηση που έρχεται ως συνέχεια της επίδοσης του Λάμπρου Αθανασούλα, δείχνοντας ότι ο ελληνικός μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι εδώ. Είναι εδώ, γεννώντας ελπίδες σε όλους μας για την επόμενη μέρα, παρά τις αντίξοες συνθήκες. Διότι κακά τα ψέματα. Με εξαίρεση την εμπειρία, οδηγοί όπως ο νικητής του αγώνα, Γιάννης Παπαδημητρίου και ο Άρης Βωβός, δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν σε επίπεδο ταχύτητας από οδηγούς επιπέδου Michal Solowow και Corrado Fontana. Εξαίρεση; Η εμπειρία, αφού ειδικά ο Πολωνός είναι τρανό παράδειγμα οδηγού που έχει δουλέψει και έχει βελτιωθεί μέσα από τα αγωνιστικά χιλιόμετρα. Και όμως, αυτοί οι οδηγοί καταφέρνουν και διακρίνονται σε επίπεδο Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ.

Η επιτυχία είναι πολύ σημαντική λοιπόν και μάλιστα ειδικά από τη στιγμή που η εξέλιξη του αποδείχθηκε δραματική, με αντίξοες καιρικές συνθήκες και εναλλαγές στην κορυφή, μέχρι σχεδόν και το τέλος. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, είναι η εξέλιξη στη μάχη του ERC, με τον Giandomenico Basso να παθαίνει ένα κλαταρισμένο ελαστικό και ουσιαστικά να χάνει κάθε ελπίδα για τη νίκη, περιοριζόμενος στη δεύτερη θέση της γενικής. Την ίδια ώρα, ο Michal Solowow τον πλησίαζε σε απόσταση βολής, ενώ ο Γιάννης Παπαδημητρίου ξεκινούσε το ταξίδι του για μία ονειρεμένη νίκη. Όμως, η τύχη έμελλε σε αυτόν τον αγώνα να είναι με το μέρους του Basso, αφού μία ειδική πριν το ενδιάμεσο σέρβις, ο Solowow χτύπησε στο κάτω μέρος το Peugeot 207 S2000, με αποτέλεσμα να χτυπήσει το κιβώτιο του και να εγκαταλείψει την προσπάθεια του. Κάτι που επέτρεψε στον Basso να τερματίσει άνετα δεύτερος, γνωρίζοντας ότι είναι πολύ δύσκολο να πλησιάσει τον Παπαδημητρίου που προηγούταν. Έτσι, με δεδομένο το πόσο σημαντικός είναι ο αγώνας για την Abarth στο κυνήγι του τίτλου, ο Ιταλός προτίμησε τους βαθμούς της πρώτης θέσης στο ERC, ένα αποτέλεσμα που τον φέρνει στην κορυφή της βαθμολογίας δύο αγώνες πριν το τέλος.

Η τύχη, όμως, ήταν γενικότερα με το μέρος των Ιταλών, αφού ο Corrado Fontana κατάφερε να τερματίσει εν τέλει τρίτος, παρά τα όποια προβλήματα αντμετώπισε με κλαταρισμένα ελαστικά εχθές, αλλά και με τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου σήμερα. Βλέπετε, ο Ιταλός σε καμία περίπτωση δεν ήταν ταχύτερος από συνδυασμούς όπως ο Μανώλης Παναγιωτόπουλος και ο Γρηγόρης Νιώρας, οι οποίοι αντιμετώπισαν προβλήματα και περιορίστηκαν στην 4η και 5η θέση της γενικής κατάταξης, αντίστοιχα. Συγκεκριμένα, οι Παναγιωτόπουλος-Αχτίδας αντιμετωπίζουν από εχθές πρόβλημα με τα ενεργά διαφορικά του Lancer EVO IX, με αποτέλεσμα να χάνουν αρκετό χρόνο στις ειδικές διαδρομές. Παρόλα αυτά, εκμεταλλευόμενος την τεράστια εμπειρία του, ο «Βασιλιάς» κατάφερε να προσθέσει ακόμα ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα στο πλούσιο παλμαρέ του, απολαμβάνοντας ακόμα περισσότερο αυτό που αποζητά κάθε φορά με την παρουσία του. Τη συμμετοχή του στους αγώνες και την ευχαρίστηση. Ίσως το αποτέλεσμα να είναι ιδανικό.

Γλυκόπικρη, όμως, είναι η γεύση που αφήνει ο αγώνας και στους Νιώρα-Κακκαλή, οι οποίοι είχαν ένα κλαταρισμένο ελαστικό στην πρώτη ειδική του σκέλους, με αποτέλεσμα να χάσουν τέσσερα ολόκληρα λεπτά και μαζί τις σημαντικές ελπίδες που είχαν για μία θέση στο βάθρο. Κακά τα ψέματα, ο Νιώρας μπορούσε να περάσει το εμπόδιο του Fontana και να είχαμε δύο Έλληνες οδηγούς στο βάθρο, αλλά η τύχη δεν ήταν με το μέρους του. Στην 7η θέση της γενικής, και ταχύτερο πλήρωμα με κίνηση στους δύο τροχούς, αναδείχθηκαν οι Βούλγαροι Slavov-Filipov με το Renault Clio R3. Το βουλγάρικο πλήρωμα κατάφερε να κινηθεί πολύ γρήγορα στις ειδικές του ΕΛΠΑ και να αποκομίσει τον μέγιστο αριθμό βαθμών για το 2WD Cup, χωρίς όμως να διατηρούν σηαμντικές ελπίδες για την κατάκτηση του τίτλου, αφού η δεύτερη θέση που κατέκτησε ο Antonin Tulstak με το Citroen C2 S1600 τον φέρνει μία ανάσα από την κατάκτηση του τίτλου.

Πίσω από τον Βούλγαρο οδηγό, ακολούθησαν οι Νικόλας Χαλιβελάκης-Μαλακτάρη, με το Mitsubishi Lancer όγδοης γενιάς, με τον νεαρό οδηγό να πραγματοποιεί την καλύτερη του εμφάνιση στο τιμόνι του τετρακίνητου EVO VIII. Μάλιστα, είναι χαρακτηριστικό ότι σε όλη τη διάρκεια του αγώνα βελτίωνε με το πέρας κάθε ειδικής της επιδόσεις του, καταφέρνοντας μάλιστα να κερδίσουν με διαφορά τη μάχη που είχαν από εχθές με τους Κωνσταντάκο-Σιδεράκη με ίδιο αυτοκίνητο. Οι τελευταίοι, πραγματοποίησαν μία πολύ καλή εμφάνιση και τις δύο ημέρες ενός πολύ δύσκολου και απαιτητικού αγώνα. Οι Γκάλλο-Τσαούσογλου και Αλυγιζάκης-Χατζιδάκης, με Peugeot 206 και Citroen C2 R2, συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα, με τους πρώτους να επικρατούν στην Α/6 και να σημειώνουν ειδικά εχθές πολύ καλούς χρόνους στις ειδικές. Τέλος, στην Α/5 σε επίπεδο γενικής ταχύτεροι αναδείχθηκαν οι Κοτσίκης-Φούκης με το VW Polo, ακολουθώντας έναν σταθερό ρυθμό, όντας μόνοι σε επίπεδο διήμερου αγώνα, αφού από εχθές είχαν δημιουργήσει σημαντική διαφορά από τους διώκτες τους.

Όμως, ο αγώνας δεν προσμετρούσε μόνο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ, αλλά και στο ελληνικό, και μάλιστα με τη σημερινή δεύτερη να αποτελεί ξεχωριστή περίπτωση βαθμολογικά. Έτσι, οι Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ» με το Mitsubishi Lancer EVO IX επέστρεψαν σήμερα στον αγώνα μετά τη χθεσινή τους εγκατάλειψη από διαφορικό, καταφέρνοντας να κινηθούν ταχύτερα από όλους, κερδίζοντας και τις τέσσερις από τις έξι ειδικές του σκέλους. Αναμφίβολα, το κατά πολλούς ταχύτερο ελληνικό πλήρωμα θα ήθελε να είναι στη μάχη της διεκδίκησης της νίκης, και είναι κρίμα που για ακόμα μία χρονιά, όπως το 2007, ένα διαφορικό τους στέρησε τη δυνατότητα. Όμως, με τις επιδόσεις τους, αλλά και τους βαθμούς της πρώτης θέσης, επέστρεψαν στην κορυφή της βαθμολογίας. Οι Παπαδημητρίου-Harryman, έχοντας το μυαλό τους στην κατάκτηση της νίκης, περιορίστηκαν στην δεύτερη θέση της ελληνικής κατάταξης για την δεύτερη ημέρα. Ανάμεσα στους πρωταγωνιστές του σκέλους, όμως, ήταν και οι Αναγνωστάκος-Μουζάκης, με τον πρώην «Γίνε Πρωταθλητής» να επανεκκινεί σήμερα και να καταφέρνει στην πρώτη του συμμετοχή με αυτοκίνητο της κατηγορίας Ν, και συγκεκριμένα ένα Lancer EVO IX, κα σκαρφαλώνει στο τρίτο σκαλί του βάθρου! Ο ταλαντούχος οδηγός, έδειξε εξαιρετικά στοιχεία του πλούσιου ταλέντου του και κρίμα που το αυτοκίνητο δεν στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων και εχθές για να μπορέσει να πραγματοποιήσει ολόκληρο τον αγώνα. Μακάρι, η εμφάνιση αυτή του πρώην Γίνε να έχει και ανάλογη συνέχεια, όσο δύσκολο και αν είναι αυτό στους χαλεπούς καιρούς που διανύουμε. Παράλληλα, αναφορικά με τη δεύτερη ημέρα, αξίζει να σημειώσουμε την εξαιρετική επίδοση του Κωνσταντίνου Χαλιβελάκη, που με τον πολύπειρο Λεωνίδα Μαχαίρα στο δεξί του μπάκετ, κατάφερε να τερματίσει στην πρώτη θέση της F2, σημειώνοντας εξαιρετικούς χρόνους και σε επίπεδο γενικής, εντυπωσιάζοντας παράλληλα και με τα περάσματα του! Αυτή είναι αναμφίβολα η καλύτερη εμφάνιση του πρώην νικητή του 206 Junior Cup και επιθυμία όλων είναι η συνέχεια να είναι αντίστοιχη στο τιμόνι του Peugeot 206 της Α/6. Τέλος, στην Α/5, με δεδομένη την απουσία του Γιώργου Πάζη, ο οποίος και σήμερα δεν επανεκκίνησε, το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στη μάχη ανάμεσα στους «Αρμα»-«Αρμάκι» με το Nissan Micra και τους Κοτσική-Φούκη με το VW Polo. Οι πρώτοι κατάφεραν να σημειώσουν την παρθενική τους φετινή νίκη στην κλάση, μετά από μεγάλη μάχη με το πλήρωμα του Polo, την ώρα που οι τελευταίοι με τη δεύτερη θέση που κατέκτησαν, φιγουράρουν πλέον στην κορυφή της βαθμολογίας! Και με δεδομένο ότι απομένουν τρεις γύροι για την ολοκλήρωση του Πρωταθλήματος, εύλογα καταλαβαίνει κανείς ότι το ενδιαφέρον κορυφώνεται.

Η δεύτερη μέρα του Ράλλυ ΕΛΠΑ, όμως, προσμετρούσε και στο Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων, με τους Βασίλη και Γιάννη Βελάνη να καταφέρνουν να σημειώσουν ακόμα μία νίκη φέτος, η οποία εκτός από πειστική, τους έφερε ακόμα πιο κοντά στην κατάκτηση του τίτλου. Ενός τίτλου, που όπως όλα δείχνουν θα κατακτήσουν στον επόμενο γύρο του θεσμού. Πιο πίσω, στη μάχη της δεύτερης θέσης, οι Οικονόμου-Γαρυφάλλης, κατάφεραν να ανέβουν με το Ford Escort στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, έχοντας μάχη με τους Λυκάκη-Χατζηθεωδορίδη με ίδιο αυτοκίνητο, οι οποίοι αν και δεύτεροι εγκατέλειψαν στην τελευταία ειδική. Έτσι, οι Γιαννακούλης-Πετρόπουλος ανέβηκαν με την λευκή-κόκκινη Porsche 911 στο τρίτο σκαλί του βάθρου, ένα αποτέλεσμα που τους διατηρεί στη μάχη του τίτλου, αν και οι ελπίδες τους είναι πλέον σαφώς λιγότερες.

Το 33ο Ράλλυ ΕΛΠΑ πέρασε στην ιστορία, λοιπόν, αφήνοντας μία γλυκιά γεύση στους περισσότερους. Στους αγωνιζόμενους, που αγωνίστηκαν σε ειδικές διαδρομές που προσφέρουν μέγιστη οδηγική απόλαυση, έχοντας η κάθε μία από αυτές όνομα βαρύ σαν ιστορία. Αλλά και σε όλους όσους τον παρακολούθησαν, αφού ήταν ένας αγώνας με εναλλαγές στην κορυφή, αντίξοες καιρικές συνθήκες όπως βροχή, λάσπη, ομίχλη, με ιδιαίτερη σημασία στις επιλογές ελαστικών, και γενικότερα με χαρακτηριστικά ενός πραγματικού αγώνα Ράλλυ. Και όλα αυτά, με την ελληνική σημαία να κυματίζει και πάλι στην πρώτη θέση του Ράλλυ ΕΛΠΑ, και ένα ελληνικό πλήρωμα να κατακτά τη νίκη σε έναν αγώνα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος._Π.Τ.panost@4troxoi.gr

Ας δούμε,όμως, τι είπαν οι πρωταγωνιστές του αγώνα, λίγο πριν ανέβουν τη ράμπα του τερματισμού:

Γιάννης Παπαδημητρίου: «Ο αγώνας ήταν πιο δύσκολος από ό,τι περιμέναμε. Ιδιαίτερα χθες. Ευτυχώς η τύχη μας χαμογέλασε και ήρθε το επιθυμητό αποτέλεσμα.Προσπαθούσαμε και να φυλάξουμε το αυτοκίνητο και τα λάστιχα για να μην πάθουμε ζημιά και ταυτόχρονα να κρατηθούμε μπροστά. Ο Basso με το Abarth δεν ήταν εύκολοι αντίπαλοι και μέχρι να τερματίσω στην τελευταία ειδική είχα πάντοτε το νου μου. Αν ήθελε θα μπορούσε να επιτεθεί στην τελευταία ειδική και θα έπρεπε να πάμε κι εμείς γρήγορα. Πιστεύω όμως ότι ήταν τέτοια η διαφορά ασφαλείας που είχαμε και μπορέσαμε να την κρατήσουμε, αλλά όχι εύκολα. Ηταν ένα μικρό Ακρόπολις με πολύ πιο αντίξοες συνθήκες. Mε αυτοκίνητα χαμηλά όχι WRC τα οποία είναι σίγουρα πιο ενισχυμένα με πολύ καλές αναρτήσεις και χωρίς λάστιχα που χρησιμοποιούνται στο WRC που επίσης είναι πιο ενισχυμένα. Ήταν ένας αγώνας που θα τον θυμάμαι πάντα για το πόσο δύσκολος ήταν».

Giandomenico Basso: «Είμαστε χαρούμενοι. Οι βαθμοί που κατακτήσαμε ήταν πολύ σημαντικοί για το ERC. Τώρα βρισκόμαστε μπροστά με 11 βαθμούς διαφορά από τον Solowow. Ήταν εντελώς διαφορετικός αγώνας από ότι τα προηγούμενα χρόνια. Μας άρεσε πολύ το χώμα. Ήταν δύσκολος αγώνας και οι ειδικές ήταν σκληρές με πολλές πέτρες και ήταν δύσκολο να καταφέρουμε να φτάσουμε στον τερματισμό».

Corrado Fontana: «Είναι πολύ σημαντικό που τερματίσαμε σε καλή θέση στη γενική κατάταξη. Είμαστε ικανοποιημένοι με την απόδοση και τους βαθμούς που πήραμε για το ERC. Τώρα σκεφτόμαστε το Rally Antibes. Με την εγκατάλειψη του Solowow η κατάκτηση του τίτλου του ERC παραμένει ανοικτή, αν και ο Basso βρίσκεται αρκετούς βαθμούς μπροστά μας. Νομίζω ότι ο Βasso είναι ο νέος πρωταθλητής του ERC γιατί είναι πολύ γρήγορος και θα είναι δύσκολο να τον φτάσουμε. Πάντως θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό»!

Μανώλης Παναγιωτόπουλος: «Είμαστε ευχαριστημένοι γιατί είμαστε ψηλά στη γενική, έστω με κάποιες κακοτυχίες των άλλων. Βέβαια, και εμείς σταθήκαμε άτυχοι χθες και σήμερα. Άλλωστε αυτό που θέλω εγώ είναι να παραμένω στη συμμετοχή. Από εκεί και πέρα τα υπόλοιπα θα έρθουν. Μου άρεσε ο αγώνας. Είχε χρόνια να γίνει στην Ελλάδα τέτοιος αγώνας, εκτός του Ακρόπολις. Μην ξεχνάμε ότι τα Ράλλυ Χαλκιδικής άφησαν εποχή και ήταν οι καλύτεροι ευρωπαϊκοί αγώνες για πολλά χρόνια. Ήταν πολύ καλός αγώνας σχεδιαστικά».

Γρηγόρης Νιώρας: «Ο αγώνας μας αφήνει μία πικρία γιατί ήμασταν ταχύτεροι και δεν είχαμε κάποιο πρόβλημα. Αυτό που μας έβαλε σε περιπέτειες ήταν το κλατάρισμα. Από εκεί και έπειτα, αναγκαστήκαμε να κινηθούμε πιο γρήγορα από ό,τι έπρεπε. Δεν θέλαμε να πιέσουμε το αυτοκίνητο. Είναι δύσκολες εποχές για να διαθέτεις πολλά χρήματα για επισκευές. Ηταν ένας δύσκολος αγώνας, αλλά αφού γυρίσαμε πίσω όλα καλά. Πήραμε και βαθμούς για το ελληνικό πρωτάθλημα, με αποτέλεσμα να είμαστε ικανοποιημένοι. Τώρα θα τρέξουμε στο Μαύρο Ρόδο και από εκεί και πέρα αν υπάρχει δυνατότητα θα τρέξουμε και στο Παλλάδιο για να συμπληρώσουμε τα έξι αποτελέσματα που θέλουμε για το Παν.Π.Ρ.».

Άρης Βωβός: «Ο αγώνας μας αφήνει μία πικρία, γιατί στόχος μας ήταν να κερδίσουμε. Δυστυχώς για ακόμη μία φορά, όπως και πριν από δύο χρόνια στην Χαλκιδική, μάς στερήθηκε η δυνατότητα διεκδίκησης της νίκης λόγω προβλημάτων που αντιμετωπίσαμε με το αυτοκίνητο. Όμως, έτσι είναι οι αγώνες. Σήμερα νομίζω ότι κάναμε έναν πολύ καλό αγώνα. Στο δεύτερο πέρασμα βελτιώσαμε πάρα πολύ τους χρόνους μας και νομίζω ότι αν δεν υπήρχαν τα χθεσινά προβλήματα θα μπορούσαμε να είχαμε διεκδικήσει τη νίκη. Βέβαια σήμερα ο αγώνας μετά τις τρεις πρώτες ειδικές έπαψε να έχει ενδιαφέρον λόγω των προβλημάτων που είχαν οι πρωτοπόροι. Συγχαρητήρια στον Γιάννη που κέρδισε. Εμείς έχουμε στόχο την κατάκτηση του ελληνικού πρωταθλήματος και σήμερα πήραμε 20 βαθμούς. Καταφέραμε να κερδίσαμε την ελληνική κατάταξη, όντας και ταχύτεροι στο σκέλος, αλλά είμαστε στενοχωρημένοι για το συνολικό αποτέλεσμα. Θα πάμε στο Ράλλυ Αχαιός για να είμαστε σίγουροι ότι θα εξασφαλίσουμε το πρωτάθλημα, ενώ στη συνέχεια θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε το Μαύρο Ρόδο, κι αν χρειαστεί θα πάμε και στον τελευταίο αγώνα, στο Παλλάδιο. Δεν σας κρύβω ότι θέλω να πάρω ένα Πρωτάθλημα. Έχω να το κατακτήσω από το 2001. Επειδή πλησιάζει το τέλος της οδηγικής μου σταδιοδρομίας θέλω να κλείσω τα τελευταία μου χρόνια με την κατάκτηση ενός πρωταθλήματος. Αυτό δεν σημαίνει τίποτα σαν τίτλος, περισσότερο σαν προσωπική ευχαρίστηση».

Γιάννης Αναγνωστάκος: «Το γεγονός ότι μείναμε την 1η μέρα μας στενοχώρησε λιγάκι. Τουλάχιστον την 2η μέρα καταφέραμε να τερματίσουμε τις ειδικές που αγαπάμε και ευχαριστηθήκαμε πολύ με το αυτοκίνητο. Ήταν η πρώτη φορά που τρέχαμε με τέτοιου είδους αυτοκίνητο. Είναι απίστευτο. Το χαίρεσαι και είναι πιο εύκολο να το οδηγείς από ότι αυτοκίνητα μικρότερης κατηγορίας, με τα οποία έπαιρνα μέρος στους αγώνες μέχρι τώρα. Θέλει όμως μεγάλη εξοικείωση για να μπορέσεις να πας γρήγορα». Περισσότερα για τον αγώνα και λεπτομέρειες αποτελεσμάτων στο rally.gr
Ο χάρτης της Φωκίδας.







Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet:



Δείτε τα Dream Cars του autocarnet.
Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου.
Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο!
Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet.
Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet.
Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!