Ανακοινώθηκε επισήμως η 10ετής συμφωνία των δύο εταιρειών, Yahoo και Microsoft, προκειμένου να ανταγωνιστούν από κοινού τη Google στον τομέα της δικτυακής αναζήτησης και της διαφήμισης.
Σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, το Yahoo θα μπορεί να χρησιμοποιήσει στο δικτυακό του τόπο τη νέα μηχανή αναζήτησης Bing της Microsoft και θα διαχειρίζεται ορισμένες διαφημιστικές προσφορές της εταιρείας του Μπιλ Γκέιτς. Στη Bing στηρίζονται όλες οι ελπίδες της Microsoft, προκειμένου να ανταγωνιστεί επάξια τη μηχανή αναζήτησης του Google.
Βάσει στατιστικών στοιχείων, το Google ελέγχει σχεδόν το 65% της εσωτερικής αγοράς δικτυακής αναζήτησης στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, το Yahoo έπεται με 19,6% και ακολουθεί στην τρίτη θέση η Microsoft με 8,4%. Με τη σύμπραξή τους, οι δύο εταιρείες θα διαθέτουν το 28% της αγοράς.
Στο κοινό ανακοινωθέν που εξέδωσαν οι δύο εταιρείες αναφέρεται πως η Microsoft προσφέρει την τεχνογνωσία αναζήτησης στους δημοφιλείς τόπους του Yahoo.
Είχε προηγηθεί το 2008 προσφορά εξαγοράς του Yahoo από τη Microsoft ύψους 47,5 δις. δολαρίων, η οποία απορρίφθηκε ύστερα από παρέμβαση του συνιδρυτή του Yahoo και γενικό διευθυντή του Τζέρι Γιάνγκ. Αν και η Microsoft είχε αρνηθεί να επαναλάβει την πρόταση εξαγοράς, ο διάδοχος του Γιανγκ επιβεβαίωσε τον Μάιο πως οι δύο εταιρείες έχουν επαναλάβει τις διαβουλεύσεις για μία σύμπραξή τους, η οποία πλέον αποτελεί γεγονός.