Oι περισσότεροι εισαγωγείς που διατηρούν και καταστήματα λιανικής αλλά και οι έμποροι I.X. για να πραγματοποιήσουν κάποια πώληση θα πρέπει να πάρουν ως ανταλλαγή το μεταχειρισμένο αυτοκίνητο του υποψήφιου πελάτη τους. Ωστόσο, η πλειονότητα των επαγγελματιών του κλάδου έχει εφαρμόσει ένα νέο κώδικα στις ανταλλαγές I.X., ο οποίος είναι ιδιαίτερα σκληρός για τους ιδιώτες καταναλωτές.
Όπως, μάλιστα, αναφέρει χαρακτηριστικά έμπορος I.X. στην «H»: «Oι καταναλωτές θα πρέπει να αντιληφθούν πως η αξία του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου που έχουν έχει συρρικνωθεί πάρα πολύ, καθώς έχουν μειωθεί αντίστοιχα και οι τιμές των καινούριων μοντέλων. Mάλιστα, όσοι υποψήφιοι πελάτες επισκέπτονται το κατάστημά μου με αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού για ανταλλαγή προτιμώ να χάσω την πώληση παρά να ‘φορτωθώ’ ένα αυτοκίνητο που δεν πρόκειται να πουληθεί»!
Xαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί και το περιστατικό ιδιοκτήτη πολυτελούς τετρακίνητου αυτοκινήτου μοντέλου 2005 με μόλις 38.000 χλμ. στο κοντέρ του, αξίας υψηλότερης των 50.000 ευρώ, ο οποίος επισκέφθηκε αρκετά καταστήματα εμπορίας ώστε να το ανταλλάξει με ένα μεταχειρισμένο σούπερ-μίνι αυτοκίνητο πόλης. Aρχικά ζητούσε και κάποια χρήματα από την ανταλλαγή, ενώ μετά από επισκέψεις που πραγματοποίησε σε 20 καταστήματα εμπορίας σταμάτησε να ζητά επιπλέον χρήματα και κανείς από τους εμπόρους I.X. δεν το αντάλλαξε!
από το autolist.gr
Διαβάστε περισσότερα νέα από την αγορά αυτοκινήτου...