Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η SKODA διέπρεψε στο ρωσικό IRC



O 6oς γύρος του IRC, το χωματινο Rally Russia, χαρακτηρίστηκε από την εκπληκτική εμφάνιση της ομάδας της Skoda που πραγματοποίησε ένα εντυπωσιακό 1-2, παίρνοντας παράλληλα την 1η της νίκη στο θεσμό. Εξ αρχής τα αυτοκίνητα της ομάδας τέθηκαν επικεφαλής και στην ουσία δεν απειλήθηκαν από κανένα άλλο πλήρωμα. Oι Hanninen-Markkula με το εργοστασιακό Skoda Fabia S2000 κέρδισαν τις 12 από τις 13 ε.δ. του αγώνα (2 ακυρώθηκαν, η 10η για λόγους ασφαλείας και η 5η από έξοδο πλοηγού) και πήραν την 2η τους συνεχόμενη νίκη στον αγώνα μετά και την περσυνή επίσης πολύ καλή τους εμφάνιση.

Το Φιλανδικό πλήρωμα ξεχωρίζει σε τέτοιου είδους χωμάτινων επιφανειών αγώνες ενώ αυτή η νίκη ήταν ότι καλύτερο μετά τα φετινά άτυχα αποτελέσματα. Τους ανεβάζει αρκετά ψηλά στη βαθμολογία αλλά φέρνει και την Skoda στην 2η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών.

Στην 2η θέση βρέθηκε το 2ο εργοστασιακό Skoda Fabia S2000 με τους Kopecky-Stary να πραγματοποιούν ακόμα μια καλή εμφάνιση στον θεσμό. Προσπάθησαν να πιέσουν ακόμα και για τη νίκη αλλά όπως παραδέχτηκε και ο ίδιος ο οδηγός ήταν αδύνατο να πιάσουν τον ρυθμό των Φιλανδών ομοστάυλων τους. Παρ' όλα αυτά και χωρίς καμία νίκη στο ενεργητικό τους φέτος, το Τσέχικο πλήρωμα βρίσκεται στην 2η θέση της βαθμολογίας, 1 μόλις βαθμό πίσω από τους πρωτοπόρους Meeke-Nagle (η ομάδα της Peugeot δεν συμμετείχε στο Rally Russia).

Η τελευταία θέση του πόντιουμ πήγε στους Basso-Dotta με το εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000. 2 κλαταρίσματα (3η και 7η ε.δ.) τους κόστισαν αρκετά σε χρόνο αλλά και πάλι δεν μπόρεσαν σε καμιά περίπτωση να ακολουθήσουν τον ρυθμό των 2 πληρωμάτων της Skoda. Η επιστροφή του θεσμού στην άσφαλτο ίσως να είναι η μοναδική τους ελπίδα για κάποια διάκριση ενώ για θέμα τίτλου μάλλον αυτό είναι εφικτό πλέον μόνο στο ERC όπου δείχνουν να είναι το μεγάλο φαβορί για τον τίτλο.

Στην 4η θέση της γενικής βρέθηκαν οι Flodin-Andersson με το Subaru Impreza WRX N15 της URT. Έγραψαν κάποιους καλούς χρόνους αλλά έχοντας υπ' όψιν και τους βαθμούς για το πρωτάθλημα Ρωσίας όπου φέτος συμμετέχουν δεν πίεσαν για το κάτι παραπάνω.

Μια θέση πίσω τους τερμάτισαν οι Wilks-Pugh με το Proton Satria S2000. 2η συμμετοχή στον θεσμό για το πλήρωμα με το αυτοκίνητο και οι βλέψεις πριν τον αγώνα ήταν υψηλές. Δυστυχώς όμως δεν κατάφεραν να ακολουθήσουν τον ρυθμό των πρωτοπόρων και αρκέστηκαν στο να κάνουν όσο το δυνατόν περισσότερα χλμ ώστε να εξελίξουν το νέο αυτοκίνητο.

Στην 6η θέση τερμάτισαν οι Wittmann-Ettel με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που για ακόμα έναν αγώνα έκλεψαν τις καρδιές των θεατών με τα εντυπωσιακά τους περάσματα ενώ και το πλασάρισμα τους στην 6η θέση μόνο ως κακό αποτέλεσμα δεν θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί.

7οι γενικής τερμάτισαν τελικά οι Alen-Alanne με το 2ο εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000 με την βοήθεια φυσικά του super rally. Για ακόμα έναν αγώνα (αγώνα μάλιστα που υποθετικά περίμεναν να πρωταγωνιστήσουν) υπέπεσαν στο λάθος. Στην 9η ε.δ. έχασαν έναν τροχό και έτσι αναγκάστηκαν σε εγκατάλειψη. Συνέχισαν τελικά τον αγώνα γράφοντας κα΄ποιους καλούς χρόνους (κέρδισαν και μια ε.δ.) αλλά εδώ και καιρό έχει αρχίσει η αμφισβήτιση τους στο στρατόπεδο της Fiat.

Στις επόμενες 2 θέσεις βρέθηκαν 2 τοπικά πληρώματα, οι Zimin-Zhivoglazov με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX και Katkov-Chaykovskiy με Subaru Impreza WRX N10.

Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι νικητές της κατηγορίας 2WD, Κοitla-Shvekov με Ηonda Civic Type R που παρά την εγκατάλειψή τους στην τελευταία ε.δ. δεν έχασαν τη νίκη στην κατηγορία ελέω super rally καθώς η διαφορά τους από τον επόμενο 2WD συνδυασμό ήταν αρκετά μεγαλύτερη των 5 λεπτών.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις θα βρούμε, τους Zheludov-Kolomeyseva με Peugeot 207 S2000 που εγκατέλειψαν στην 12η ε.δ. ενώ βρισκόταν 5οι γενικής, και Ζhigunov-Ter Oganesiants με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που εγκατέλειψαν τελικά στην 10η ε.δ. μετά από μηχανικά προβλήματα που ξεκίνησαν στην 2η ε.δ..

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΔΩ.

Επόμενος αγώνας του θεσμού, το ασφάλτινο Rally Vihno da Madeira, στις 30/7-2/8.

www.r40.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.