Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η αγορά υγραεριοκινησης έχει «παγώσει», διαμηνύει η Ένωση Πρατηριούχων Υγραερίου Αυτοκινήτων

Έχει ολότελα «παγώσει» η αγορά υγραεριοκίνησης και δεν υπάρχει ούτε μία προσθήκη συστήματος σε αυτοκίνητα. Αυτό σημειώνει, με αφορμή τις φημολογίες για την αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης (Ε.Φ.Κ.) στο υγραέριο κίνησης, η Ένωση Πρατηριούχων Υγραερίου Αυτοκινήτων και υπενθυμίζει ότι στην τελευταία τριετία της οικονομικής ύφεσης ο κλάδος των πρατηρίων υγραερίου κίνησης είναι ο μόνος...
που παρουσίασε αλματώδη αύξηση και νέες επενδύσεις. Τα πρατήρια από 38-40 το 2009, σήμερα είναι (από μετατροπή πρατηρίων υγρών καυσίμων αλλά και ίδρυση νέων) άνω των 250 και υπό ίδρυση άλλα 50-80 ακόμη, ενώ στο ίδιο χρονικό διάστημα τα εξειδικευμένα συνεργεία υγραεριοκίνησης αυτοκινήτων αυξήθηκαν από 45 σε πλέον των 500 πανελλαδικά, και συνεχώς ιδρύονται νέα.

Επισημαίνεται σε ανακοίνωση της Ένωσης ότι ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης υγραερίου κίνησης αυξήθηκε το 2011 από 125 ευρώ/τόνο σε 200 ευρώ/τόνο (αύξηση 75 ευρώ), με αποτέλεσμα η Ελλάδα να είναι στις πρώτες θέσεις ΕΦΚ στην Ευρώπη. Η Ένωση εκτιμά ότι το όφελος του Δημοσίου από ενδεχόμενη αύξηση του ΕΦΚ θα είναι πολύ μικρότερο από το υπολογιζόμενο με βάση τα μεγέθη του 2011, λόγω της περαιτέρω μείωσης της κατανάλωσης που θα προκαλέσει η αύξηση της τελικής τιμής για τον καταναλωτή. Επιπλέον, εκτιμά οτι θα μειωθούν πολύ τα έσοδα του Δημοσίου από την αντίστοιχη μείωση εσόδων από ΦΠΑ, φόρο εισοδήματος εταιρειών εμπορίας, πρατηρίων, συνεργείων, εργαζομένων και άλλα, όπως και των ασφαλιστικών ταμείων.

«Το υγραέριο κίνησης, πέραν της οικολογικής διάστασης του (ένεκα της οποίας τα άλλα κράτη της Ευρώπης, όπως και των Η.Π.Α., Αυστραλίας, Ιαπωνίας, Κίνας, Κορέας, Καναδά, κ.α. έχουν θεσπίσει σημαντικά οικονομικά και άλλα κίνητρα), απετέλεσε λύση για τα οικονομικά ασθενέστερα στρώματα (τα οποία ενδεχομένως θα ακινητοποιήσουν με κατάθεση πινακίδων και τα δικά τους αυτοκίνητα), αλλά και για μικροεπιτηδευματίες που κράτησαν τις επιχειρήσεις τους, μειώνοντας το λειτουργικό τους κόστος» σημειώνεται στην ανακοίνωση.

Πηγή:News Room «Κέρδος» 
με πληροφόρηση από το ΑΠΕ - ΑΜΠ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...