Με το πέρασμα των χρόνων, το στυλ των αυτοκινήτων BMW έχει δημιουργήσει μία σειρά από σχεδιαστικά σύμβολα που εξελίχθηκαν σε συνώνυμα της μάρκας γενικότερα και - σε μερικές περιπτώσεις – σε στοιχεία ταυτότητας διαφορετικών μοντέλων. Συνολικά, τα στοιχεία αυτά μας βοήθησαν να διαμορφώσουμε την ταυτότητα του brand και των μοντέλων του.
Εμπρός τμήμα.
Η χαρακτηριστική μάσκα και οι δύο στρογγυλοί προβολείς κομμένοι στο επάνω τμήμα διαμορφώνουν το εμπρός τμήμα μιας BMW. Αυτά τα φυσιογνωμικά χαρακτηριστικά διασφαλίζουν την αναγνωρισιμότητα ενός μοντέλου BMW ακόμα και όταν δεν διακρίνεται το έμβλημα του brand.
Μάσκα.
Η στρογγυλεμένη μάσκα δύο τμημάτων καθιερώθηκε σαν σύμβολο των αυτοκινήτων BMW το 1933. Αυτό το σχεδιαστικό στοιχείο δίνει το παρών σε όλες τις σειρές μοντέλων από το 1935.
‘Συνοφρυωμένο’ βλέμμα.
Οι διπλοί στρογγυλοί προβολείς - σήμα κατατεθέν BMW: ‘κομμένοι οπτικά’ στο πάνω...
τμήμα, δημιουργούν τη χαρακτηριστική επικεντρωμένη εμφάνιση του αυτοκινήτου πάνω από το δρόμο.
Αναλογίες.
Οι αναλογίες των αυτοκινήτων BMW είναι επίσης ενδεικτικές της γκάμας του brand. Μακρύ μεταξόνιο, μεγάλο, καμπύλο καπό και καμπίνα επιβατών τοποθετημένη προς τα πίσω, δημιουργούν μία εικόνα ταχύτητας ακόμα και όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο. Με άλλα λόγια, μία ματιά είναι αρκετή για να καταλάβει κάποιος το μήνυμα της Γνήσιας Οδηγικής Απόλαυσης που μεταφέρει μία BMW.
Απότομη αλλαγή κλίσης ( Hofmeister kink ).
Το Hofmeister kink – η απότομη αλλαγή κλίσης στο πίσω άκρο της κολόνας C στο σημείο που συναντά το αμάξωμα – πήρε το όνομά του από τον Wilhelm Hofmeister. Ο πρώην Διευθυντής Σχεδίασης Αμαξωμάτων BMW το λανσάρισε για πρώτη φορά στα αυτοκίνητα BMW το 1961. Έξυπνο στυλιστικό στοιχείο που δίνει έμφαση στην αίσθηση της επιτάχυνσης και αφήνει αιχμές για την παραδοσιακή πίσω κίνηση BMW.
Σχεδίαση παραθύρων.
Τα πλαϊνά παράθυρα μιας BMW, με τα χρωμιωμένα πλαίσια και τις μαύρες κολόνες B, παραπέμπουν στο στυλ κλασικών coupé. Οι μακριές επιφάνειες και η σχεδίαση χαμηλού προφίλ αναδεικνύει τη δυναμική προσωπικότητα μιας BMW.
Μεσαία γραμμή
Η μεσαία γραμμή χωρίζει το αμάξωμα και αποτελεί χαρακτηριστικό γνώρισμα του πλαϊνού τμήματος μιας BMW. Οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν τη μεσαία γραμμή για να τονίζουν ή να μετριάσουν το σφηνοειδές σχήμα των διαφόρων μοντέλων. Οι εξωτερικές λαβές των θυρών είναι ενσωματωμένες στη μεσαία γραμμή, δίνοντας έμφαση στη φινέτσα των πλαϊνών επιφανειών.
Πίσω φώτα σχήματος L .
Τα πίσω φώτα σχήματος L υπογραμμίζουν το πλάτος του πίσω τμήματος, με θετική επιρροή στη συνολική εικόνα και σταθερότητα του αυτοκινήτου.
Σχεδίαση επικεντρωμένη στον οδηγό.
Σημαντικά λειτουργικά στοιχεία και χειριστήρια στο ταμπλό και την κεντρική κονσόλα είναι προσανατολισμένα οπτικά προς τον οδηγό για ευκολότερη πρόσβαση.
Το BMW Group
Το BMW Group είναι από τους πιο επιτυχημένους κατασκευαστές αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε όλο τον κόσμο με τις μάρκες BMW, MINI, Husqvarna Motorcycles και Rolls-Royce . Σαν μία παγκόσμια εταιρία, το BMW Group λειτουργεί 25 μονάδες παραγωγής σε 14 χώρες και έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 140 χώρες.
Το οικονομικό έτος 2011, το BMW Group πούλησε 1.67 εκατομμύρια αυτοκίνητα και πάνω από 113,000 μοτοσικλέτες παγκοσμίως. Το κέρδος προ φόρων για το 2010 ήταν 4.8 δισεκατομμύρια ευρώ, με έσοδα που ανήλθαν στα 60.5 δισεκατομμύρια ευρώ. Στις 31 Δεκεμβρίου 2010, η εταιρία είχε παγκόσμιο έμψυχο δυναμικό περίπου 95.500 ατόμων.
Η επιτυχία του BMW Group ανέκαθεν βασιζόταν στη μακροπρόθεσμη συλλογιστική και υπεύθυνη δράση. Ως εκ τούτου, η εταιρία έχει δημιουργήσει οικολογική και κοινωνική βιωσιμότητα σε όλη την αλυσίδα αξιών, ολοκληρωμένη προϊοντική ευθύνη και μία σαφή δέσμευση για τη διατήρηση των φυσικών πόρων, στο πλαίσιο της στρατηγικής της.
Σαν επιστέγασμα των προσπαθειών του, το BMW Group κατέχει την πρώτη θέση στη βιομηχανία, στους Δείκτες Βιωσιμότητας Dow Jones τα τελευταία επτά χρόνια.