Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Λίγα λόγια για το νέο Opel Insignia Turbo




Ascona-->Vectra-->Insignia: Αυτή είναι η εναλλαγή ονομάτων που χρησιμοποίηση η γερμανική εταιρεία σε μια κατηγορία οικογενειακών αυτοκινήτων με μεγάλο ενδιαφέρον: Την μεσαία κατηγορία...

Η αισθητική του νέου πενταθέσιου μοντέλου μήκους 4.83 m εκφράζει σαφώς τη στρατηγική της Opel να κάνει προσιτές την προηγμένη τεχνολογία και την ελκυστική σχεδίαση. Το Insignia υιοθετεί μία χυτή, δυναμική "γραμμή" με οροφή τύπου coupe. Το ανάγλυφο σχήμα του αμαξώματος τονίζεται από τη χαρακτηριστική μάσκα και το νέο έμβλημα της Opel.

Στο εσωτερικό ο θάλαμος των επιβατών του Insignia κερδίζει τις πρώτες εντυπώσεις με το μοντέρνο του σχεδιασμό και την προσεγμένη ποιότητα των υλικών, ειδικά των μαλακών πλαστικών στο πάνω μέρος του ταμπλό και στις πόρτες.

Μεγάλη έμφαση δίδεται στα καθίσματα, που πληρούν τα υψηλότερα πρότυπα εργονομίας, άνεσης και ασφάλειας. Μάλιστα το Εργονομικό Σπορ Κάθισμα (Ergonomic Sport Seat ) του Opel Insignia, πρόσφατα, έλαβε μία εξέχουσα διάκριση: Μία σφραγίδα έγκρισης για την εργονομία του, από μία Γερμανική επιτροπή γιατρών και θεραπευτών.

Η καμπίνα είναι αρκετά ευρύχωρη με σύμμαχο τα 4,83μ μήκους αμαξώματος ενώ και ο χώρος αποσκευών είναι μεγάλος σε χωρητικότητα (520 λτ.) και άνοιγμα, αλλά οι δύο δοκοί που εισχωρούν στο δάπεδο διαταράσσουν κάπως το σχήμα του.

Το Insignia προσφέρεται από την αρχή με κίνηση στους εμπρός τροχούς (FWD) και σε όλους τους τροχούς (AWD). Η ενεργή και άμεση κατανομή ροπής του συστήματος Adaptive 4X4, όχι μόνο διασφαλίζει βέλτιστη πρόσφυση, αλλά παράλληλα αναβαθμίζει την οδηγική ευστάθεια και τη δυναμική συμπεριφορά.

Στο AWD Insignia, το μηχανοτρονικό σύστημα πλαισίου FlexRide με Adaptive Stability Technology βοηθά το όχημα να προσαρμόζεται στις τρέχουσες οδηγικές συνθήκες και επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει ρυθμίσεις ανάλογα με τη διάθεσή του. Το FlexRide διατίθεται επίσης στην FWD έκδοση.

O υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1,6 λίτρων αποδίδει 180 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm ροπής από τις 2.200 έως τις 5.500 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 8,9 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 225 χ.α.ω. Η κατανάλωση είναι τα 7,7 λίτρα/100 χιλιόμετρα ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 φτάνουν τα 181 g/km (όλες οι παραπάνω είναι τιμές κατασκευαστή). H τιμή του αυτοκινήτου ξεκινά από τις 23.650 ευρώ για την έκδοση 4d Edition.








Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet:



Δείτε τα Dream Cars του autocarnet.
Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου.
Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο!
Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet.
Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet.
Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.