Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ: Το Fiat Panda CNG είναι οικονομικό και συμφέρει

ΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ: Το Fiat Panda CNG είναι οικονομικό και συμφέρει

Με κορυφαία πρακτικότητα και οικονομία καυσίμου, το Fiat Panda CNG, ξεχωρίζει και για τη φιλικότητα του προς το περιβάλλον, η οποία μπορεί να συγκριθεί με εκείνη που προσφέρουν τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα.


Το φυσικό αέριο (CNG) αποτελεί το φιλικότερο προς το περιβάλλον καύσιμο για κινητήρες εσωτερικής καύσης, αφού λόγω της χημικής του σύστασης η καύση του εκπέμπει σημαντικά χαμηλότερες εκπομπές ρύπων σε σχέση με τη βενζίνη, το πετρέλαιο, αλλά και το υγραέριο (LPG). Η Fiat εστιάζοντας με συνέπεια στην προστασία του περιβάλλοντος, είναι πρωτοπόρος στην εξέλιξη και παραγωγή επιβατικών και επαγγελματικών αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν για την κίνηση τους φυσικό αέριο (CNG). Ήδη, η εταιρεία έχει διαθέσει περισσότερα από 750.000 οχήματα CNG, με δημοφιλέστερο μοντέλο να αποτελεί το Panda CNG.

Ενδεικτικά ως προς τη φιλικότητα προς το περιβάλλον, ένα όχημα που χρησιμοποιεί για την κίνηση του φυσικό αέριο εκπέμπει λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα (CO2) κατά 25%, ενώ εξίσου σημαντικό είναι και το γεγονός ότι έχει εξαιρετικά χαμηλότερες εκπομπές οξειδίων του αζώτου (ΝΟx) και μονοξειδίου του άνθρακα (CO). Τέλος μηδενικές είναι οι εκπομπές σωματιδίων, αφού το φυσικό αέριο δεν περιέχει στη σύνθεση του θείο (S).

Ο εξαιρετικά φιλικός προς το περιβάλλον χαρακτήρας του Panda CNG, με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα Twinair απόδοσης 80 ίππων, επιβεβαιώθηκε και στις δοκιμές eco-test του Γερμανικού οργανισμού ADAC, όπου το μοντέλο της Fiat ήταν το μοναδικό αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης που απόσπασε τη μέγιστη βαθμολογία των 5 αστεριών. Τα υπόλοιπα 6 αυτοκίνητα που κατέκτησαν τη μέγιστη βαθμολογία ήταν όλα αμιγώς ηλεκτρικά, με το κόστος αγοράς τους να είναι πολλαπλάσιο σε σχέση με το εκείνο του Panda, ενώ υπολείπονται σημαντικά σε συνολική αυτονομία.

Με το Panda CNG, η Fiat, προσφέρει σήμερα την επιλογή ενός οχήματος αντίστοιχα φιλικού προς το περιβάλλον με ένα ηλεκτρικό, διατηρώντας παράλληλα την πρακτικότητα και τον προσιτό χαρακτήρα που έχουν καταστήσει το Panda το δημοφιλέστερο μοντέλο της κατηγορίας του στην Ευρώπη.

Τα Fiat Panda CNG, παράλληλα με τον οικολογικό του χαρακτήρα, διαθέτοντας κορυφαία αυτονομία (άνω των 1.000χλμ.) χάρη στις δεξαμενές φυσικού αερίου (12 κιλά), αλλά και το ρεζερβουάρ βενζίνης (35 λίτρα), συνδυάζει ιδανικά την οικονομία καυσίμου (λιγότερο από 3 ευρώ/100χλμ.) με τη χρηστικότητα.

Το Panda CNG είναι ετοιμοπαράδοτο στην προνομιακή τιμή των 11.990 ευρώ και καλύπτεται με 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 5 χρόνια οδική βοήθεια.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.