Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

“Εκκίνηση” για τη Nissan στην Formula E, ως ο πρώτος Ιαπωνικός κατασκευαστής

“Εκκίνηση” για τη Nissan στην Formula E, ως ο πρώτος Ιαπωνικός κατασκευαστής 

Οι Sebastien Buemi και Oliver Rowland, προετοιμάζονται για το πρώτο γύρο με την Nissan e.dams.


Η ομάδα της Nissan e.dams είναι πανέτοιμη για να αντιμετωπίσει την πρόκληση του αμιγώς ηλεκτροκινήτου πρωταθλήματος της ΑΒΒ FIA για την Formula E, με το ξεκίνημα της πέμπτης σεζόν αυτή την εβδομάδα.

Ο Ελβετός πρώην πρωταθλητής Sebastien Buemi πλαισιωμένος από τον Βρετανό Oliver Rowland, θα οδηγήσουν στην πίστα των 21 στροφών και 2,495 χιλιομέτρων του Ad Diriyah, κοντά στην πρωτεύουσα της Σαουδικής Αραβίας, Ριάντ.

Ο αγώνας αυτός του Σαββατοκύριακου, είναι ο πρώτος από τους 13 που θα διεξαχθούν σε 12 μεγάλες πόλεις, σε όλο τον κόσμο. Ούσα η παγκόσμια ηγέτιδα στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, αλλά και η πρώτη Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία που εισέρχεται στη Formula E, η Nissan θα αξιοποιήσει τη συμμετοχή της στο πρωτάθλημα για να παρουσιάσει την πλευρά των επιδόσεων του Nissan Intelligent Mobility.


Η Nissan θα ανταγωνιστεί τους 10 άλλους κατασκευαστές / ομάδες, κατά τη διάρκεια της πέμπτης σεζόν (2018/2019), η οποία σηματοδοτεί σημαντικές αλλαγές στη Formula E. Η πέμπτη σεζόν θα περιλαμβάνει τα ολοκαίνουργια αυτοκίνητα τύπου "Gen 2" της Formula E, με νέα σασί και μπαταρίες και εντυπωσιακή, νέα αεροδυναμική. Τα νέα αυτοκίνητα έχουν αυξημένη εμβέλεια, γεγονός που σημαίνει ότι θα ολοκληρώνουν ολόκληρο τον αγώνα χωρίς την παραδοσιακή αλλαγή οχημάτων στην μέση του αγώνα, κάτι που χαρακτήριζε τις προηγούμενες σεζόν.

Σύμφωνα με τα νέα δεδομένα, οι οδηγοί θα έχουν στη διάθεσή τους 200 κιλοβάτ ισχύος για το σύνολο του αγώνα. Παράλληλα θα έχουν και πρόσβαση σε 225 kW, σε περιόδους του αγώνα, περνώντας από μία ζώνη ενεργοποίησης.

Οι δύο λειτουργίες ισχύος θα υποδεικνύονται με την χρήση διαφορετικών χρωμάτων σε ένα πρωτοποριακό σύστημα LED που θα ενημερώνει τον οδηγό. Επιπλέον, το πρωτοποριακό σύστημα FANBOOST θα επιτρέψει στους θεατές να ψηφίσουν για τον αγαπημένο τους οδηγό, με τους τρεις πρώτους να έχουν στη διάθεσή τους μέγιστη ισχύ 250 kW, για σύντομες περιόδους.

Για την πέμπτη περίοδο του πρωταθλήματος, όλοι οι αγώνες της Formula E θα έχουν προκαθορισμένο χρόνο 45 λεπτών, συν ένα γύρο, αντί για έναν προκαθορισμένο συνολικό αριθμό γύρων.

Η Nissan αξιοποίησε την πολυετή πείρα της στην ανάπτυξη και κατασκευή του Nissan LEAF, του πιο δημοφιλούς αμιγώς ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου παγκοσμίως, προκειμένου να αναπτύξει ένα νέο πακέτο κινητήριου συνόλου για το όχημα της Formula E, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου ηλεκτροκινητήρα, μετατροπέα, κιβωτίου ταχυτήτων και λογισμικού. Το ολοκαίνουργιο, αμιγώς ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο, ολοκλήρωσε μια παγκόσμια περιοδεία στις 2 Δεκεμβρίου, με την πρώτη επίδειξη της Formula Ε στο πρόσφατο Φεστιβάλ NISMO στην Ιαπωνία, που διεξήχθη στην πίστα του Fuji International Speedway, στο Τόκιο.

"Χρειάστηκαν χρόνια προγραμματισμού και μήνες έντονης προετοιμασίας, αλλά τώρα είμαστε έτοιμοι να βρεθούμε στο δρόμο για το ντεμπούτο στην Formula Ε," δήλωσε ο Michael Carcamo, διευθυντής μηχανοκίνητου αθλητισμού της Nissan, παγκοσμίως. “Έχουμε αντλήσει την εμπειρία μας ως παγκόσμιος ηγέτης στα ηλεκτροκίνητα οχήματα, γεγονός που μας βοηθά να αναπτύξουμε το κινητήριο σύνολο της Formula E και τώρα μαθαίνοντας από τους αγώνες θα συμβεί το αντίστροφο, προς όφελος των αγοραστών των αμιγώς ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων της Nissan.”

"Με ένα αυτοκίνητο ανά οδηγό για τον πλήρη αγώνα, η Πέμπτη σεζόν ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο για το πρωτάθλημα ABB FIA της Formula E", δήλωσε ο Jean-Paul Driot, επικεφαλής της ομάδας Nissan e.dams. "Η νέα συνεργασία της Nissan e.dams, το νέο κινητήριο σύνολο και το νέο σασί δημιουργούν πρόσθετη πίεση, αλλά αυτές οι προκλήσεις υποκινούν ακόμα περισσότερο την ομάδα, τους οδηγούς και τη Nissan".

Τα αυτοκίνητα θα εκκινήσουν στην πίστα για πρώτη φορά στις 14 Δεκεμβρίου, για ένα “ζέσταμα”, στις 1:30 μ.μ. ώρα Ελλάδος. Η μορφή του αγώνα της Formula E στις 15 Δεκεμβρίου, περιλαμβάνει προκαταρτικά, προκριματικά και τον αγώνα όλα σε μια μόνο μέρα, με την πράσινη σημαία να πέφτει στις 2:05 μ.μ. ώρα Ελλάδος.



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!