Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

3ος Αγώνας Πρωταθλήματος Ταχύτητας 2018: Με 86 συμμετοχές, και supercars!

3ος Αγώνας Πρωταθλήματος Ταχύτητας 2018: Με 86 συμμετοχές, και supercars!

Για το φινάλε του φετινού Πρωταθλήματος Ταχύτητας, το Σαββατοκύριακο 15-16 Δεκεμβρίου, στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων θα βρεθούν 56 οδηγοί, ενώ θα δούμε και κάποια πολύ εντυπωσιακά αγωνιστικά, για 1η φορά σε ελληνικό αγώνα. Μαζί τους, και οι 30 οδηγοί του Hellenic Time Trial Challenge.


Το πιο ενδιαφέρον νέο «υλικό» θα υπάρχει στην κατηγορία Formula Saloon, που συγκεντρώνει 9 συμμετοχές. Ο Π. Σολδάτος με το πανίσχυρο Ford Fiesta 2.0 Turbo, που κατέκτησε ανενόχλητος τη νίκη στον προηγούμενο αγώνα, αυτή τη φορά θα πλαισιωθεί από δύο supercars! Πρόκειται για τον «Ilio» με τη γνωστή στο ελληνικό κοινό Ferrari 458 Challenge, και για τον Σ. Φάις με μια εντυπωσιακή Lamborghini Huracan Super Trofeo που θα δούμε για 1η φορά. Θα υπάρχουν όμως κι άλλες ανταγωνιστικές συμμετοχές, όπως εκείνες του πρωταθλητή καρτ Μ. Καλογηράτου και του Κ. Κόρακα, αμφότεροι με πολύ βελτιωμένα Mitsubishi Lancer Evo IX.

Στα Ιστορικά θα αγωνιστούν 9 οδηγοί. Ο Γ. Γαβριηλίδης (Ford Escort RS1600) θα θέλει να πάρει τη ρεβάνς από τον Β. Παπαφιλίππου (Opel Kadett GTE) για τον περασμένο αγώνα, ενώ αυτή τη φορά θα δούμε και το Ford Sierra RS Cosworth του Μ. Σταφυλοπάτη.


Στο ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda ο τίτλος έχει κριθεί, αφού μαθηματικά ο Μ. Κύρκος είναι ήδη Πρωταθλητής, όμως στα Μέγαρα θα βρεθούν 13 οδηγοί. Σε αυτό τον αγώνα θα κριθούν οι επόμενες θέσεις, μεταξύ των Φ. Καλέση, Ι. Χαραλαμπόπουλου και Ε. Κυρλαγκίτση, οι οποίοι μάχονται και για τον τίτλο των Νέων οδηγών, οπότε θα δούμε τις γνώριμες μάχες που έχουν κάνει αυτό το θεσμό τόσο αγαπημένο.

Οι Ομάδες Ν και Α συγκεντρώνουν από 8 συμμετοχές η καθεμία. Στην περίπτωση της Ν, πρόκειται για οκτώ οδηγούς της πολύ ανταγωνιστικής κλάσης Ν2, με Citroen Saxo και Peugeot 106. Και τέσσερις από αυτούς θα παλέψουν για τον τίτλο! Στην Α θα δούμε μεταξύ άλλων την ενδοοικογενειακή μάχη μεταξύ των Μιχάλη και Παναγιώτη Ευθυμίου, με Ford Escort RS Cosworth και Mitsubishi Lancer Evo VIII, αντίστοιχα, αλλά και τον Λ. Λεοντόπουλο να διεκδικεί τον τίτλο στην Α6.

Στην Ομάδα Ε, απέναντι στον Ν. Καραθανάση (Opel Astra GSi) που κέρδισε τον τελευταίο αγώνα και προηγείται στο Πρωτάθλημα θα βρεθεί ο Η. Τσαγγαράς με ίδιο αυτοκίνητο, αλλά και ο 2ος στη βαθμολογία Γ. Σεβνταλής. Συνολικά 9 αγωνιστικά των κλάσεων Ε11 και Ε12 θα στηθούν στο grid.

Παράλληλα με τον αγώνα ταχύτητας θα διεξαχθεί και ο 2ος αγώνας του Hellenic Time Trial Challenge 2018. Η πιο οικονομική και εύκολη μορφή αγώνων σε πίστα, στην οποία μπορεί να συμμετάσχει κάποιος με το πολιτικό του αυτοκίνητο, συγκέντρωσε αυτή τη φορά τον εντυπωσιακό για την εποχή αριθμό των 30 συμμετοχών. Συγκεκριμένα, 6 οδηγοί θα τρέξουν στην κατηγορία Stock και 10 στην Sport, ενώ 14 θα κοντραριστούν στην κορυφαία Extreme. Εκεί όπου δυνατά και πολύ βελτιωμένα αυτοκίνητα, με σλικ λάστιχα, θα επιχειρήσουν να τρελάνουν τα χρονόμετρα.

Η δράση θα ξεκινήσει από την Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου, με το Pre-race trackday που διοργανώνει το Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, έτσι ώστε οι συμμετέχοντες να δοκιμάσουν και να ρυθμίσουν τα αυτοκίνητά τους. Το ίδιο απόγευμα, 16:00-18:00, θα πραγματοποιηθεί ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχος του αγώνα, που είναι υποχρεωτικός για όλους τους συμμετέχοντες.

Το Σάββατο, από τις 09:00, θα πραγματοποιούνται οι ελεύθερες και οι χρονομετρημένες δοκιμές του αγώνα ταχύτητας και το 1ο σκέλος του HTTC. Την Κυριακή, το warm up ξεκινάει στις 08:30, ενώ στις 11:25 θα πραγματοποιηθεί ο πρώτος αγώνας ταχύτητας. Το όμορφο τριήμερο θα ολοκληρωθεί το απόγευμα, στον 1ο όροφο του κτιρίου της πίστας καρτ, όπου θα πραγματοποιηθεί η απονομή επάθλων και θα υπάρχει μπουφές για τους παρευρισκόμενους –μια προσφορά του Αυτοκινητοδρομίου Μεγάρων. Το εισιτήριο του αγώνα για τους θεατές είναι €5.

Ο αγώνας διοργανώνεται από την Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής, με την έγκριση της Επιτροπής Αγώνων της ΟΜΑΕ. Αποτελεί την τελευταία συνάντηση για το φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας, αλλά είναι μόνο ο 2ος αγώνας της Super Season η οποία περιλαμβάνει και τους αγώνες της επόμενης χρονιάς. Από αυτή θα προκύψει ο Υπερπρωταθλητής 2018-2019 για κάθε κατηγορία –κάτι που θα ισχύσει και για τις κατηγορίες του Hellenic Time Trial Challenge.




Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!