Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Renault γιορτάζει την παραγωγή 1.000.000 αυτοκινήτων στο εργοστάσιο της Ταγγέρης στο Μαρόκο

Η Renault γιορτάζει την παραγωγή 1.000.000 αυτοκινήτων στο εργοστάσιο της Ταγγέρης στο Μαρόκο
Ο Όμιλος Renault γιορτάζει την παραγωγή του ενός εκατομμυρίου οχημάτων στο εργοστάσιο της Renault-Nissan στην Ταγγέρη. Το αυτοκίνητο ορόσημο ήταν ένα πεντάθυρο, Dacia Lodgy που τροφοδοτείται από πετρελαιοκινητήρα και πωλήθηκε σε έναν πελάτη στην Τουρκία. Συνολικά 474.840 Sandero, 320.078 Dokker και 193.181 Lodgy έχουν κατασκευαστεί στην Ταγγέρη από τότε που εγκαινιάστηκε το εργοστάσιο το 2012. Εκτός από την κάλυψη της μαροκινή αγοράς, τα μοντέλα που κατασκευάζονται στο εργοστάσιο εξάγονται σε περισσότερους από 73 προορισμούς.


Τα εγκαίνια της πρώτης γραμμής παραγωγής του εργοστασίου της Ταγγέρης τον Φεβρουάριο του 2012, παρουσία του Βασιλιά Μωχάμεθ Β ‘και του Carlos Ghosn, Διευθύνοντος Συμβούλου της Renault και της έναρξης της δεύτερης γραμμής το 2013, σηματοδότησαν καμπή στον αυτοκινητοβιομηχανικό τομέα του Μαρόκου . Πράγματι, ήταν η γέννηση του μεγαλύτερου εργοστασίου κατασκευής αυτοκινήτων νότια της Μεσογείου.

Σήμερα, η μονάδα λειτουργεί σε τρεις οκτάωρες βάρδιες την ημέρα, έξι ημέρες την εβδομάδα, με ετήσια παραγωγική δυναμικότητα 340.000 οχημάτων. Το εργοστάσιο της Renault-Nissan στην Ταγγέρη, βασικός οδηγός της οικονομίας του Μαρόκου, υποστηρίζει την ανάπτυξη της Dacia με την εξαγωγή της πλειοψηφίας της παραγωγής της. Τα μισά από όλα τα προϊόντα Dacia παράγονται στο Μαρόκο είτε στο εργοστάσιο της Ταγγέρης είτε στη μονάδα SOMACA στην Καζαμπλάνκα.

Ο όμιλος Renault με παρουσία στο Μαρόκο από το 1928 είναι ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στην εθνική αγορά με τα δύο εμπορικά σήματα της, τη Dacia και τη Renault. 4 οχήματα από τα 10 που πωλούνται στο Μαρόκο πωλούνται από τον Όμιλο Renault. Το εργοστάσιο της Renault στην Καζαμπλάνκα (SOMACA) παράγει μοντέλα Renault από το 1966 και από το 2005 μοντέλα της Dacia.

Ως το πρώτο εργοστάσιο του Ομίλου Renault που σχεδιάστηκε για να παράγει μηδενικές εκπομπές CO2 και μηδενικές απορρίψεις βιομηχανικών αποβλήτων, το εργοστάσιο στην Ταγγέρη συνεχίζει να αποτελεί παράδειγμα στην αυτοκινητοβιομηχανία σήμερα.

Ένας σχεδιασμός «χωρίς εκπομπές CO2» που βασίζεται σε δύο πυλώνες:


  • Περισσότερο από το 90% των αναγκών παρέχονται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, κυρίως μέσω μιας καινοτόμου εγκατάστασης θέρμανσης βιομάζας (100.000 τόνοι εξοικονόμησης εκπομπών CO2 ανά έτος).
  • Ενεργειακή απόδοση για βελτιστοποιημένη απόδοση κατανάλωσης (εξοικονόμηση ενέργειας 45%* στο βαφείο).

Εξάλειψη των βιομηχανικών λυμάτων μέσω:


  • 100% ανακύκλωση βιομηχανικών λυμάτων. Μια πραγματική μονάδα επεξεργασίας κλειστού βρόχου που εξοικονομεί περίπου 900 κυβικά μέτρα νερού την ημέρα.
  • Ελεγχόμενη κατανάλωση βιομηχανικού νερού μέσω βελτιστοποιημένων διαδικασιών. Μια εξοικονόμηση 70% σε σύγκριση με ένα συμβατικό εργοστάσιο με ισοδύναμη χωρητικότητα.
*Σε σύγκριση με το μέσο όρο των εγκαταστάσεων του Ομίλου Renault

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.