Η Renault γιορτάζει την παραγωγή 1.000.000 αυτοκινήτων στο εργοστάσιο της Ταγγέρης στο Μαρόκο |
Ο Όμιλος Renault γιορτάζει την παραγωγή του ενός εκατομμυρίου οχημάτων στο εργοστάσιο της Renault-Nissan στην Ταγγέρη. Το αυτοκίνητο ορόσημο ήταν ένα πεντάθυρο, Dacia Lodgy που τροφοδοτείται από πετρελαιοκινητήρα και πωλήθηκε σε έναν πελάτη στην Τουρκία. Συνολικά 474.840 Sandero, 320.078 Dokker και 193.181 Lodgy έχουν κατασκευαστεί στην Ταγγέρη από τότε που εγκαινιάστηκε το εργοστάσιο το 2012. Εκτός από την κάλυψη της μαροκινή αγοράς, τα μοντέλα που κατασκευάζονται στο εργοστάσιο εξάγονται σε περισσότερους από 73 προορισμούς.
Τα εγκαίνια της πρώτης γραμμής παραγωγής του εργοστασίου της Ταγγέρης τον Φεβρουάριο του 2012, παρουσία του Βασιλιά Μωχάμεθ Β ‘και του Carlos Ghosn, Διευθύνοντος Συμβούλου της Renault και της έναρξης της δεύτερης γραμμής το 2013, σηματοδότησαν καμπή στον αυτοκινητοβιομηχανικό τομέα του Μαρόκου . Πράγματι, ήταν η γέννηση του μεγαλύτερου εργοστασίου κατασκευής αυτοκινήτων νότια της Μεσογείου.
Σήμερα, η μονάδα λειτουργεί σε τρεις οκτάωρες βάρδιες την ημέρα, έξι ημέρες την εβδομάδα, με ετήσια παραγωγική δυναμικότητα 340.000 οχημάτων. Το εργοστάσιο της Renault-Nissan στην Ταγγέρη, βασικός οδηγός της οικονομίας του Μαρόκου, υποστηρίζει την ανάπτυξη της Dacia με την εξαγωγή της πλειοψηφίας της παραγωγής της. Τα μισά από όλα τα προϊόντα Dacia παράγονται στο Μαρόκο είτε στο εργοστάσιο της Ταγγέρης είτε στη μονάδα SOMACA στην Καζαμπλάνκα.
Ο όμιλος Renault με παρουσία στο Μαρόκο από το 1928 είναι ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στην εθνική αγορά με τα δύο εμπορικά σήματα της, τη Dacia και τη Renault. 4 οχήματα από τα 10 που πωλούνται στο Μαρόκο πωλούνται από τον Όμιλο Renault. Το εργοστάσιο της Renault στην Καζαμπλάνκα (SOMACA) παράγει μοντέλα Renault από το 1966 και από το 2005 μοντέλα της Dacia.
Ως το πρώτο εργοστάσιο του Ομίλου Renault που σχεδιάστηκε για να παράγει μηδενικές εκπομπές CO2 και μηδενικές απορρίψεις βιομηχανικών αποβλήτων, το εργοστάσιο στην Ταγγέρη συνεχίζει να αποτελεί παράδειγμα στην αυτοκινητοβιομηχανία σήμερα.
Ένας σχεδιασμός «χωρίς εκπομπές CO2» που βασίζεται σε δύο πυλώνες:
- Περισσότερο από το 90% των αναγκών παρέχονται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, κυρίως μέσω μιας καινοτόμου εγκατάστασης θέρμανσης βιομάζας (100.000 τόνοι εξοικονόμησης εκπομπών CO2 ανά έτος).
- Ενεργειακή απόδοση για βελτιστοποιημένη απόδοση κατανάλωσης (εξοικονόμηση ενέργειας 45%* στο βαφείο).
Εξάλειψη των βιομηχανικών λυμάτων μέσω:
- 100% ανακύκλωση βιομηχανικών λυμάτων. Μια πραγματική μονάδα επεξεργασίας κλειστού βρόχου που εξοικονομεί περίπου 900 κυβικά μέτρα νερού την ημέρα.
- Ελεγχόμενη κατανάλωση βιομηχανικού νερού μέσω βελτιστοποιημένων διαδικασιών. Μια εξοικονόμηση 70% σε σύγκριση με ένα συμβατικό εργοστάσιο με ισοδύναμη χωρητικότητα.
*Σε σύγκριση με το μέσο όρο των εγκαταστάσεων του Ομίλου Renault