Γιατί η Volkswagen διακόπτει - προσωρινά - την παραγωγή του Golf |
νομικής διαμάχης που έχει προκύψει ανάμεσα στην VW και δύο προμηθευτές από την Σαξονία.
Η ES Automobilguss και την Car Trim παράγουν για την VW εξαρτήματα μετάδοσης κίνησης και καθίσματα. Το να μην υπάρχουν αυτού του είδους τα εξαρτήματα σημαίνει πως η VW θα μειώσει το ωράριο σε 20.000 εργαζόμενους σε τέσσερις μονάδες παραγωγής.
Έχοντας αντιμετωπίσει ήδη το μεγάλο σκάνδαλο με την παραποίηση τιμών ρύπων, η VW έχει κάνει προσφυγή στην δικαιοσύνη ζητώντας ασφαλιστικά μέτρα ώστε να μην σταματήσει η παραγωγή και εν τέλει χτυπηθεί οικονομικά αλλά και το κύρος τη VW.
Όπως αναφέρει η οικονομική εφημερίδα Handelsblatt η διαφωνία μεταξύ VW και των δύο προμηθευτών δεν είναι καινούργια. Οι εταιρίες από την Σαξονία κατηγορούν την αυτοκινητοβιομηχανία ότι επικαλέστηκε μαζικά ελαττώματα στα προϊόντα τους για να πετύχει χαμηλότερες τιμές. Προφανώς για αυτό το λόγο οξύνθηκε η κόντρα VW και προμηθευτών.
Σύμφωνα με όσα είπε ο ειδικός σε ζητήματα αυτοκίνησης Φρανκ Σβόπε σε συνέντευξή του στην DW, πρόκεται για μια μάχη μεταξύ του Δαβίδ και του Γολιάθ.
«Δεν θα συμβούλευα τις δύο προμηθεύτριες εταιρίες να τα βάλουν με μια από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου. Ένα παράδειγμα από το παρελθόν είναι η εταιρία κατασκευής αμαξωμάτων Karman από το Οσναμπρίκ, η οποία έκλεισε μετά από σύγκρουσή της με την VW. Μια κόντρα με τον μεγαλύτερό σου πελάτη δεν έχει, συνήθως, καλό τέλος».