Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ημέρα διεξαγωγής του 4ου Athens Rally Sprint πλησιάζει. Αναμνήσεις και δηλώσεις 7 σημαντικών οδηγών και συνοδηγών!

Η ημέρα διεξαγωγής του 4ου Athens Rally Sprint πλησιάζει 
Ο Άγιος Μερκούριος μέσα από τα μάτια των πρωταγωνιστών!

Η ημέρα διεξαγωγής του 4ου Athens Rally Sprint πλησιάζει και 7 σημαντικοί οδηγοί και συνοδηγοί, που έχουν αγωνιστεί πολλές φορές στην Ειδική Διαδρομή "Άγιος Μερκούριος", μοιράζονται με το κοινό τη σημασία και τις αναμνήσεις που φέρνει στο νου τους η συγκεκριμένη διαδρομή!

Με αφορμή το 4ο Athens Rally Sprint, που θα διεξαχθεί το Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου στην Ειδική Διαδρομή "Άγιος Μερκούριος" μήκους 15 χιλιομέτρων, με κατεύθυνση από τα Βασιλικά Κτήματα προς τη Μαλακάσα, 7 κορυφαίοι οδηγοί και συνοδηγοί που έχουν γνωρίσει από πρώτο χέρι τη μαγεία της συγκεκριμένης διαδρομής, μοιράζονται τις αναμνήσεις και σκέψεις τους.

Οι καταξιωμένοι οδηγοί "Ιαβέρης" (κατά κόσμον Τάσος Μαρκουΐζος), Λεωνίδας Κύρκος, "Στρατισίνο" (κατά κόσμον Στράτης Χατζηπαναγιώτου), Νίκος Τσάδαρης καθώς επίσης και κορυφαίοι συνοδηγοί όπως οι Κώστας Στεφανής, "El-Em" (κατά κόσμον Λώρης Μελετόπουλος) και Γιάννης Σταυρόπουλος, απαντούν με προθυμία, αλλά και νοσταλγία, στο ερώτημα "Τι σημαίνει για εσάς η Ειδική Διαδρομή Άγιος Μερκούριος;".

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε τις απαντήσεις τους!

"Ιαβέρης" (Τάσος Μαρκουΐζος)
"Όσον αφορά στην ασφάλτινη εκδοχή που περιλαμβάνεται στα ελληνικά ράλλυ των τελευταίων δεκαετιών, νομίζω πως όλες οι γενιές οδηγών, από τη δική μου έως την σημερινή, έχουν πολλές εμπειρίες. Είναι μια διαδρομή που τα έχει όλα, με ποικιλία που θυμίζει τον Χολομώντα στη Θεσσαλονίκη. Προσωπικά, θυμάμαι νοσταλγικά τη χωμάτινη εκδοχή της διαδρομής, με τη φορά που θα πραγματοποιηθεί και το Athens Rally Sprint, που αποτελούσε την εναρκτήρια ειδική διαδρομή του Ράλλυ Ακρόπολις στα μέσα της δεκαετίας του '70 και ονομαζόταν Δεκέλεια. Μια άλλη εκδοχή της διαδρομής, ξεκινούσε με άσφαλτο από τα Βασιλικά Κτήματα και στο ύψος του "Γιατρού", έστριβε δεξιά και σε χωμάτινο πια τερέν, κατέληγε στις Αφίδνες μέσω της σημερινής Λίμνης Μπελέτσι με το χαρακτηριστικό άλμα. Ακριβώς σε αυτή τη διαδρομή, από το "Γιατρό" προς τις Αφίδνες, είχα μια εξαιρετική εμπειρία, όταν και βρέθηκα για αρκετές ώρες, συνοδηγός του Μπγιορν Βάλντεγκαρντ. Αυτό μου προσέφερε πολλές γνώσεις, μια ώθηση πενταετίας θα μπορούσα να πω, αφού βρέθηκα δίπλα στον κορυφαίο εκείνης της εποχής και έπειτα αξιοποίησα αυτές τις γνώσεις στη δική μου οδήγηση. Θυμάμαι επίσης, πως ο Βάλντεγκαρντ δοκίμαζε στη μικτή διαδρομή τόσο με racing όσο και με τρακτερωτά ελαστικά, ώστε να δει τις διαφορές στο χρόνο. Εντέλει και επειδή το χώμα ήταν πολύ καλό, επέλεξε στον αγώνα τα racing και δημιούργησε διαφορά της τάξης των 30 δευτερολέπτων!"

Λεωνίδας Κύρκος
"Πρόκειται την πρώτη ειδική διαδρομή που έχω κάνει, αφού συμπεριλαμβανόταν στο πρώτο μου ράλλυ, με Opel Kadett. Είναι μια πάρα πολύ τεχνική και γρήγορη διαδρομή που περιλαμβάνει τα πάντα. Από τον Άγιο Μερκούριο έχουμε καλές αναμνήσεις, καθώς έχουμε συμμετάσχει σε πολλούς αγώνες και με πολλούς καλούς αντιπάλους όπως οι "Τζίγκερ", "Στρατισίνο", Αγγλούπας, Καλεμτζάκης και "Λεωνίδας". Έχουμε αγωνιστεί στη διαδρομή και με τις δύο κατευθύνσεις, ενώ θεωρώ πως είναι η αγαπημένη ειδικών των οδηγών ράλλυ της Αττικής, αφού είναι η καλύτερη ασφάλτινη διαδρομή σε Αττική και Βοιωτία. Φυσικά έχω και ορισμένες ξεχωριστές αναμνήσεις. Θυμάμαι χαρακτηριστικά μια χρονιά που συμμετείχαμε με τον Κώστα Στεφανή με Opel Ascona και είχαμε έντονο συναγωνισμό με οδηγούς όπως οι "Στρατισίνο" και Αγγλούπας, όταν στην πρώτη μόλις στροφή βρεθήκαμε στο συρματόπλεγμα, καθώς τα ελαστικά ήταν κρύα και το φρενάρισμα δεν απέδωσε. Τότε αγχώθηκα πολύ καθώς θεώρησα πως καταστράφηκαν όλα, όμως σύντομα επιστρέψαμε στο δρόμο. Θυμάμαι πως ο Κώστας τότε μου διάβαζε με τρόπο ώστε να κινούμαι πιο προσεκτικά, όμως εγώ δεν τον άκουγα και είχα το γκάζι διαρκώς στο πάτωμα. Τελικά ο χρόνος μας ήταν αντίστοιχος με του Στράτη, οπότε δε χάσαμε το προβάδισμα. Αντίστοιχα, στο δεύτερο σκέλος του ίδιου αγώνα και ενώ βρισκόμασταν στην μεγάλη ευθεία, είδαμε πως διέσχιζαν το δρόμο κατσίκια. Δεν χάσαμε εντέλει χρόνο, αλλά ακόμη θυμάμαι τον απαθή τρόπο που μας κοίταξε ένα κατσίκι προτού περάσει απέναντι και συνεχίσει ο καθένας την πορεία του."

Κώστας Στεφανής
"Για την ειδική αυτή θα αρχίσω από την αφήγηση του φίλου και κουμπάρου μου Λεωνίδα Κύρκου: Λεωνίδα μου τράγος, τεράστιος τράγος ήταν ο τελευταίος που μας κοιτούσε με απάθεια και τελευταία στιγμή έφυγε και δεν ανέβηκε στο καπό της Ascona!!!
Πρόκειται για μια ειδική διαδρομή-θρύλο και για 'μένα προσωπικά, με όποια φορά κι αν γίνεται, έχει μια ιδιαίτερη αξία. Την πρόλαβα χωμάτινη σε εκείνο το Φθινοπωρινό του 1975 με τον Ιαβέρη και την Ντόλυ και στο Ακρόπολις του '76 με το Escort Twin Cam, όταν στις βραδινές δοκιμές καταλάβαμε ότι το μοτέρ δεν έπαιρνε τα πόδια του. Αλλά και στην συνέχεια ασφάλτινη, τότε που πλημμύρισε από επισκέπτες, χρονολογικά με Κύρκο, Jigger (Quattro και Lancia), Αγγλούπα και πάει λέγοντας. Θα μπορούσα να γράψω βιβλίο για την ειδική Δεκέλεια ή Άγιος Μερκούριος ανάλογα με το σημείο εκκίνησης. Τεχνική, γρήγορη με εναλλαγές στο οδόστρωμα, υπέροχο φυσικό περιβάλλον και φυσικά ομηρικές μάχες με το χρονόμετρο. Μια από τις καλύτερες, ασφάλτινες πλέον, ειδικές διαδρομές επί Ευρωπαϊκού εδάφους."

"Στρατισίνο" (Στράτης Χατζηπαναγιώτου)
"Αναμνήσεις...
Λεπτομέρεια η φορά μιας πολύ σημαντικής διαδρομής στην Αττική όπως ο Άγιος Μερκούρης. Είτε εκκινεί από τη Βαρυμπόμπη και τερματίζει στη Μαλακάσα, όπως μεθαύριο που την ξαναζούμε χάρη στην ΕΛΛΑΔΑ και στο ΔΣ της που διαθέτει και πείσμα, είτε με αντίθετη φορά, έχει την ομορφιά της και τις δυσκολίες της. Οι καλοί ξεχωρίζουν είτε έτσι, είτε αλλιώς. Δεν πρόκειται για διαδρομή της κλάσης, του επιπέδου αν προτιμάτε του Χολομώντα και της Φτέρης, αλλά αρέσει πολύ όντας στην Αττική, αλλά και όχι μόνο. Ο χαρακτήρας της προκύπτει μέσα από τον ανταγωνισμό που κρίνει το σπριντ σήμερα, αλλά και αγώνες και τίτλους το παρελθόν. Πρόκειται για μνημείο, για σημείο αναφοράς των αγώνων, πρόκειται για τον πόλο που καθιέρωσε τα ασφάλτινα Ράλλυ στη χώρα μας και αυτό λέει πολλά. Λείπουν σήμερα από τη ζωή μας γενικότερα σταθμοί, χώροι έμπνευσης και σημεία αναφοράς για τους νέους - στοιχείο που εξελίσσει την οργάνωση ακόμα ενός ράλλυ σπριντ στην άσφαλτο σε πολύ σημαντικό γεγονός. Εκδήλωση που τη χαίρονται τα πληρώματα, οι οργανωτές-οικοδεσπότες και οι θεατές όπου κι αν καθίσουν. Την κατηφοριά τη γνωρίσαμε με χώμα και τη ζήσαμε με άσφαλτο, όπως την απολαμβάνουμε σήμερα χάρη σε υπέροχους νέους οδηγούς που μας ξεπέρασαν και αυτό είναι πολύ σημαντικό για την ποιότητα του χώρου που υπηρετούμε."

"El-Em" (Λώρης Μελετόπουλος)
"Μια ειδική διαδρομή-θρύλος στις παρυφές της πρωτεύουσας. Μαζί με τον Χολομώντα, το Καράβωμα και την Φτέρη, αποτελεί την ελίτ των ασφάλτινων Ε.Δ. της Ελλάδος. Το παλμαρέ της γράφει από αγώνα σπριντ, μέχρι αγώνα Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Υπάρχει άλλη τέτοια; Καμιά σημασία δεν έχει η φορά που χρησιμοποιείται, διότι η οδηγική ομορφιά είναι ούτως ή άλλως εξασφαλισμένη. Η φορά που χρησιμοποιείται στο φετινό αγώνα έχει λιγότερη ανηφόρα, άρα κατ’ επέκταση είναι λίγο πιο ευχάριστη για τους αγωνιζόμενους με μικρά αυτοκίνητα. Ο Άγιος Μερκούριος είναι μία διαχρονική ειδική διαδρομή, η οποία περιλαμβάνει τα πάντα και από όλους έχει λείψει μία βραδινή έκδοση, σαν αυτές που κάναμε στο Παλάδιο της δεκαετίας του '80. Ελπίζω να υπάρξει Οργανωτής που να το «τολμήσει» ξανά."

Γιάννης Σταυρόπουλος
"Άγιος Μερκούριος: Η Ειδική Διαδρομή με τα πολλά περιθώρια
Όταν με το καλό ολοκληρώσεις την Ειδική Διαδρομή, το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι -αυθόρμητα- είναι ότι υπήρχαν ακόμα περιθώρια για να “γράψεις” έναν καλύτερο χρόνο, να σταματήσεις τα χρονόμετρα νωρίτερα. Για να γίνει όμως αυτό θα πρέπει πρώτα να την «κερδίσεις» ψυχολογικά. Όταν θα «στηθείς» στην εκκίνηση, να είσαι έτοιμος να “διαβάσεις” με τον αέρα του νικητή. Να είναι τέτοιος ο τρόπος σου ώστε στο τέλος να είσαι σε θέση να βαθμολογήσεις τον ίδιο σου τον εαυτό με «άριστα 10». Αυτό βέβαια είναι κάτι που θα συναρτηθεί και με τον χρόνο που θα δείξουν τα ρολόγια, όταν τα χαμόγελα διαδεχτούν την κούραση. Την Ειδική Διαδρομή μπορούμε να τη χωρίσουμε σε τέσσερα σημεία. Όπως είναι η συγκεκριμένη φορά από την εκκίνηση μέχρι την κλειστή δεξιά στο γεφυράκι πριν από τις ευθείες. Από το γεφυράκι μέχρι του «Καλτσούνη», από του «Καλτσούνη» μέχρι το εικονοστάσι με την ταβέρνα δεξιά και από εκεί και κάτω μέχρι τον τερματισμό. Το κάθε ένα από αυτά τα σημεία έχει διαφορετικό «γράψιμο» αλλά και τόνο στην εκφώνηση. Έτσι ακολουθώντας τα σταθερά σημάδια του δρόμου (όχι δηλαδή σημάδια από σπρέι ή οτιδήποτε άλλο έχουμε εμείς οριοθετήσει) καθοδηγούμε βάσει σημειώσεων τον οδηγό σε μια γρήγορη και σταθερή πορεία. Η γνώση, η εμπειρία και η σωστή αξιολόγηση της διαδρομής δίνουν ώθηση και σιγουριά στον οδηγό. Πρέπει λοιπόν πρώτα εμείς οι συνοδηγοί να χωρίσουμε τις φάσεις της διαδρομής στο μυαλό μας και να μεταδώσουμε την πληροφορία κατά τη διάρκεια του αγώνα με τον ακριβέστερο τρόπο, ότι π.χ. το σημείο αυτό είναι πολύ γρήγορο ή πολύ κλειστό με απανωτές στροφές, και πάνω εκεί να στηριχθεί ο ρυθμός. Υπάρχουν στην Ειδική σημεία που κάνουν τη διαφορά, θέλει λίγο ψάξιμο και όχι «μπούκες» στην αρχή γιατί η άσφαλτος είναι κοφτερή. Καλή επιτυχία!"

Νίκος Τσάδαρης
"Ο Άγιος Μερκούρης είναι για 'μενα μια προέκταση της αυλής του σπιτιού μου, καθώς έχω μεγαλώσει σε απόσταση αναπνοής από αυτόν. Κι όμως, δεν κατάφερα ποτέ να τον μάθω απέξω, ειδικά το τμήμα από την είσοδο των ανακτόρων μέχρι το γεφυράκι στο Κατσιμίδι, γεγονός που με κάνει να έχω πάντα ανάγκη συνοδηγού. Όμως, ακόμα κι αν ξέρει κάποιος απέξω τη διαδρομή, ποτέ δεν μπορεί να είναι σίγουρος για το τι πρόκειται να συναντήσει, καθώς η πρόσφυση αλλάζει σε πολλά σημεία και κυρίως σε αυτό που προανέφερα, αλλά και στο τμήμα από τον τοίχο του γιατρού, μέχρι την πρώτη κατηφορική αριστερή φουρκέτα. Κομβικά σημεία της ειδικής-ανεξαρτήτως φοράς- είναι το τμήμα από το κτίριο των Ευζώνων μέχρι την κλειστή αριστερή (Βαλσαμίδη) πριν το Κατσιμίδι, η στροφή στη μέση της ευθείας, η στροφή στο τέλος της ευθείας (Καλτσούνη) και η παρατεταμένη δεξιά λίγο μετά το εκκλησάκι του Αγίου Μερκουρίου προς Μαλακάσα. Μυστικό της ειδικής -κατά τη γνώμη μου- η δυνατότητα του πληρώματος να αλλάζει ρυθμό στα εναλλασσόμενα αργά και γρήγορα τμήματα της διαδρομής, ειδικά αν οι καιρικές συνθήκες είναι όπως αυτές του περασμένου Δεκέμβρη, στο σπριντ του ΕΛΛΑΔΑ."

Οι Νικητές του Athens Rally Sprint μιλούν για τον αγώνα!
Το 4ο Athens Rally Sprint πλησιάζει και οι 3 προηγούμενοι νικητές του αγώνα Στέφανος Καμιτσάκης, Γιώργος Αργυρίου και Πάνος Κύρκος μιλούν για αυτόν!

Απομένουν λίγες ημέρες για τη διεξαγωγή του 4ου Athens Rally Sprint, το οποίο έχει προγραμματιστεί για το Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου σε μια από τις πιο γνωστές ασφάλτινες διαδρομές της χώρας, την Ειδική Διαδρομή "Άγιος Μερκούριος".

Το Athens Rally Sprint έκανε την εμφάνισή του στο αγωνιστικό στερέωμα το 2013 με αγώνα στο Ελληνικό και από το 2014 έως και σήμερα, έχει μεταφερθεί στην αγαπημένη Ειδική Διαδρομή Άγιος Μερκούριος, στην Πάρνηθα. Η φετινή εκδοχή της Ειδικής Διαδρομής που θα πραγματοποιηθεί δύο φορές, έχει μήκος 15 χιλιομέτρων και κατεύθυνση από τη Βαρυμπόμπη προς τη Μαλακάσα.

Οι 3 προηγούμενοι νικητές του αγώνα Στέφανος Καμιτσάκης, Γιώργος Αργυρίου και Πάνος Κύρκος μοιράζονται με το κοινό τις σκέψεις τους για το Athens Rally Sprint, αγώνα που με σταθερά βήματα γίνεται θεσμός!

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε τις απαντήσεις τους στην ερώτηση, "Τι σημαίνει για εσένα το Athens Rally Sprint;".


Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε τις απαντήσεις τους!

Στέφανος Καμιτσάκης - Νικητής 1ου Athens Rally Sprint
"Μέχρι στιγμής έχω λάβει μέρος σε 2 αγώνες με την ονομασία "Athens Rally Sprint". Πρόκειται για έναν επιτυχημένο θεσμό, αφού από την έναρξή του οι διοργανωτές έχουν κάνει έξυπνες επιλογές όσον αφορά στις Ειδικές Διαδρομές και έτσι προσελκύουν τους συμμετέχοντες. Ιδιαίτερα ο Μερκούρης είναι μια Ειδική Διαδρομή που όποιος ασχολείται ενεργά με τους αγώνες ράλλυ θέλει να αγωνιστεί. Έτσι και εγώ, μόλις έμαθα πως θα γίνει αγώνας στον Άγιο Μερκούριο πρόπερσι, έλαβα μέρος. Συνοψίζοντας, Athens Rally Sprint για εμένα σημαίνει καινοτόμες ιδέες και καλή οργάνωση. Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους!"


Γιώργος Αργυρίου - Νικητής 2ου Athens Rally Sprint
"Athens Rally Sprint για εμένα σημαίνει.... όλα πρώτη φορά! Πρώτη νίκη σε επίπεδο γενικής, πρώτη με Mitsubishi EVO, πρώτη συνεργασία με τον Κώστα Σπύρου. Όσο για τον Άγιο Μερκούριο; Η δυσκολότερη-ομορφότερη ειδική εντός Αττικής, μια απαιτητική διαδρομή με εναλλαγές οδοστρώματος-σκηνικού. Θέλει πολύ καλό γράψιμο, γνώση δρόμου και πλήρη εκμετάλλευση του αυτοκινήτου και του υλικού που διαθέτεις. Είχα προγραμματίσει να πάρω μέρος στον φετινό αγώνα, όμως η αλλαγή ημερομηνίας στο πρόγραμμα των αναβάσεων που ακολουθώ τη φετινή χρονιά, δε μου επιτρέπει να κάνω τον αγώνα και να προετοιμαστώ κατάλληλα. Σίγουρα όμως θα είναι εκεί, για να παρακολουθήσω από κοντά τις προσπάθειες των πληρωμάτων. Εμείς, ραντεβού του χρόνου!"


Πάνος Κύρκος - Νικητής 3ου Athens Rally Sprint
"Το Athens Rally Sprint είναι ένας αγώνας που διεξάγεται πολύ κοντά στην Αθήνα, οπότε είναι λογικό να έχει και πολλούς θεατές. Ο Άγιος Μερκούριος είναι μια πολύ γνωστή Ειδική Διαδρομή, καθώς είναι πολύ τεχνική από αγωνιστικής πλευράς, ενώ παράλληλα βρίσκεται σε πολύ καλό σημείο, ώστε οι θεατές να πάνε εκεί με όλη τους την οικογένεια, αφού υπάρχουν ειδικά διαμορφωμένοι χώροι που μπορούν τα παιδιά να παίξουν και έτσι να συνδυάσουν μια εκδρομή που θα τους κάνει να ξεφύγουν από την καθημερινότητα, με την παρακολούθηση ενός αγώνα ράλλυ. Αγωνιστικά, πρόκειται για μια πολύ τεχνική διαδρομή όπως προείπα, στην οποία παίζει ρόλο ο σωστός ρυθμός από την αρχή έως το τέλος. Υπάρχουν πολύ δύσκολα σημεία και η εμπειρία παίζει μεγάλο ρόλο, οπότε σε αυτό το κομμάτι είμαι πολύ τυχερός, αφού η απειρία μου στα ράλλυ αντισταθμίζεται από την μεγάλη εμπειρία που έχει ο συνοδηγός μου Γιώργος Πολυζώης, που με κατευθύνει ιδανικά, κάνοντας το μεγαλύτερο μέρος της "δουλειάς". Σημαντικό ρόλο παίζει και η προετοιμασία, στην οποία με βοηθούν πολύ οι συμβουλές τόσο από τον πατέρα μου Λεωνίδα όσο και από τον θείο μου Λάμπρο, οι οποίοι έχουν αγωνιστεί πολλές φορές σε αυτή την ειδική διαδρομή. Θέλω πολύ να συμμετάσχω στον φετινό αγώνα, όμως αυτό δεν είναι σίγουρο καθώς υπηρετώ την στρατιωτική μου θητεία και δεν είναι σίγουρα πως θα καταφέρω να εξασφαλίσω άδεια."











Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!