Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τα MotoGP πάνε Αργεντινή το 2014

Ο αγώνας στην Αργεντινή ήταν να μπει από φέτος στο αγωνιστικό ημερολόγιο. Η κόντρα όμως του γίγαντα-χορηγού Repsol με την κυβέρνηση της νοτιοαμερικάνικης χώρας (μετά την εθνικοποίηση της εκεί θυγατρικής της), ανάγκασε την Dorna σε αναβολή ενός έτους.

Τώρα επιβεβαιώνεται έμμεσα ότι ο θίασος των MotoGP θα αγωνιστεί το 2014 και στην Αργεντινή. Πώς έμμεσα; Μέσω της ανακοίνωσης στο επίσημο...
site των αγώνων motogp.com ότι οι ομάδες θα ταξιδέψουν για δοκιμές στην Αργεντινή, ώστε να γνωρίσουν τη νέα πίστα Termas de Rio Hondo και να συλλέξουν πολύτιμα δεδομένα. Άγνωστο αν πρόκειται για ιδιωτικές δοκιμές, ή η Dorna θα καλύψει τα έξοδα.

Η διήμερη δοκιμή έχει ήδη προσδιοριστεί για την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου, αμέσως μετά το GP στο Άσσεν της Ολλανδίας και πριν εκείνο του Σάχσενρινγκ της Γερμανίας. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει και μία μέρα δημοσίων σχέσεων, οπότε οι ομάδες και οι αναβάτες τους θα συμμετάσχουν σε διάφορα δρώμενα για να προμοτάρουν τον αγώνα στην πρωτεύουσα Μπουένος Άιρες.

Αλλά τι είδους προμοτάρισμα θα είναι χωρίς τους 4 εξωγήινους; Αναρωτιόμαστε, γιατί σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, οι εργοστασιακές ομάδες Repsol Honda, Yamaha αλλά και η LCR Honda δεν θα λάβουν μέρος στις δοκιμές, «για να εξισορροπηθεί το πλεονέκτημα που απέκτησαν, όταν πήγαν και γνώρισαν φέτος το Μάρτιο τη νέα πίστα στο Ωστιν του Τέξας».

Τώρα τί είδους λογική είναι αυτή της Dorna, δεν καταλαβαίνουμε, πραγματικά. Οι ομάδες που πήγαν στο Όστιν απέκτησαν πλεονέκτημα για το φετινό αγώνα στις ΗΠΑ. Οι δοκιμές στην πίστα Termas de Rio Hondo αφορούν το 2014. Κάποιον λάκκο έχει η φάβα, αλλά αυτά έχει η πολιτική ακόμα και στους αγώνες, απαγορεύει στους ανθρώπους να λένε καθαρές κουβέντες...

Η παρουσία της Ducati έχει σίγουρα λογική, αφού οι Ιταλοί (και οι Γερμανοί από πίσω τους) σκοπεύουν να είναι πιο ανταγωνιστικοί το 2014. Σύμφωνα με το πάντα ενημερωμένο GPOne.com, στην Αργεντινή θα εμφανιστούν επίσης οι Monster Tech 3 Yamaha, η Pramac Ducati και η Gresini Honda.

Τα έξοδα του αργεντινού τριημέρου γελοιοποιούν πάλι κάθε ισχυρισμό της Dorna ότι εργάζεται μεθοδικά για να μειώσει το κόστος των αγώνων. Απλά ο Ezpeleta αποφάσισε για τους δικούς του λόγους ότι η δύναμη των εργοστασίων πρέπει να περιοριστεί, υιοθετώντας πρακτικές που θα ανεβάσουν τη θεαματικότητα, κυρίως περιορίζοντας το πλεονέκτημα των εργοστασιακών ομάδων έναντι των υπολοίπων.
Πηγή: Newsbeast.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Στο πλαίσιο της αγαστής συνεργασίας του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου – Ίδρυμα Θεόδωρου και Γιάννας Χαραγκιώνη με την Περιφέρεια Αττικής, συναντήθηκε στις 23/6 η Διευθύντρια του μουσείου κα Μαρίνα Φιλιππούση με τον Ειδικό Σύμβουλο Οδικής Ασφάλειας της Περιφέρειας κο Κίμωνα Λογοθέτη.

FIAT ECO BONUS έως €6.000

  FIAT ECO BONUS έως €6.000 Η FIAT με το νέο ECO BONUS για το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο 500e δημιουργεί όφελος για τον καταναλωτή αξίας €6.000 για το επίπεδο εξοπλισμού la Prima και €4.800 για τις υπόλοιπες εξοπλιστικές εκδόσεις. Με αυτόν τον τρόπο το ηλεκτρικό FIAT 500e γίνεται οικονομικότερο στην αγορά του. Επιπλέον υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα μοντέλα.