(ΛΟΝΔΙΝΟ) Για δεύτερη φορά μέσα σε ένα μήνα, μια αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε θέση απολογούμενου για διαφημιστική της ενέργεια. Αυτή τη φορά, πρόκειται για διαφήμιση της Hyundai, η οποία παρουσιάζει έναν άνδρα που αποπειράται να αυτοκτονήσει μέσα στο αυτοκίνητό του.
Το σποτ, που δημιουργήθηκε από το in-house agency της Hyundai Innocean Worldwide για την αγορά της Μ. Βρετανίας, δείχνει πως η απόπειρα αυτή...
αποτυγχάνει, καθώς το όχημα, ένα IX35 crossover, δεν εκπέμπει αρκετά θανατηφόρα καυσαέρια. Η Hyundai απέσυρε το διαφημιστικό από το You Tube, έπειτα από επικρίσεις που διαδόθηκαν ταχύτατα στα social media, ζητώντας συγνώμη και δηλώνοντας ότι δεν πρόκειται να το χρησιμοποιήσει πουθενά αλλού.
Πολύ πρόσφατα, σε αντίστοιχη θέση είχε βρεθεί και η Ford, για σειρά διαφημίσεων που απεικόνιζαν γυναίκες δεμένες και φιμωμένες στις πίσω θέσεις ενός Ford Figo. Οι διαφημίσεις είχαν δημιουργηθεί από στελέχη της JWT Ινδίας, δεν είχαν την έγκριση του πελάτη και είχαν κυκλοφορήσει ως viral. Η διαφημιστική είχε προχωρήσει άμεσα στην απόλυση των υπαλλήλων της που είχαν εμπλακεί στην υπόθεση.
Πηγή: marketingweek.gr