Το νέο Ford B-MAX βαθμολογήθηκε με άριστα, πέντε αστέρια, από τον ανεξάρτητο φορέα crash test Euro NCAP. Συγκέντρωσε για τη συνολική προστασία του σκορ 83%, με 93% για την προστασία ενηλίκων επιβατών και...
84% για την προστασία των παιδιών.
«Η ασφάλεια είναι από τις θεμελιώδεις αρχές της Ford και χαιρόμαστε που διαπρέψαμε στο θεσμό Euro NCAP με πέντε αστέρια» δήλωσε ο Tom Overington, safety project manager, Ford Ευρώπης. «Η ομάδα εργάστηκε πολύ σκληρά προκειμένου να διασφαλίσει ότι το B-MAX πληροί τα πρότυπα ασφαλείας που οι πελάτες μας προσδοκούν από όλα τα οχήματα Ford».
Η Ford υπέβαλε το B-MAX σε περισσότερες από 5.000 προσομοιώσεις crash test σε υπολογιστή στη φάση εξέλιξής του, 40 πλήρη crash tests αλλά και 100 εξειδικευμένα με έδραση του αυτοκινήτου σε καταπέλτη και εκτόξευσή του σε μπαριέρα. Ατσάλια υψηλής και υπερυψηλής αντοχής αποτελούν πάνω από το 58% του αμαξώματος του B-MAX και χρησιμοποιούνται σε βάσεις γνωστές και ως ‘crash-catchers’: αυτές ασφαλίζουν το έξυπνο Ford Easy Access Door System σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης.
Το B-MAX εφοδιάζεται με επτά αερόσακους, ενώ το εμπρός τμήμα είναι προσεκτικά σχεδιασμένο με κριτήριο της καλύτερη προστασία των πεζών. Επίσης φέρει το σύστημα Active City Stop της Ford – πρωτιά στην κατηγορία που σχεδιάστηκε για να βοηθά τους οδηγούς να αποφεύγουν συγκρούσεις με χαμηλές ταχύτητες με σταματημένα ή αργά κινούμενα προπορευόμενα οχήματα.
Καλύτερα συνδεδεμένο από οποιοδήποτε άλλο όχημα της κατηγορίας του, το B-MAX διαθέτει το σύστημα SYNC με Κλήση Έκτακτης Ανάγκης της Ford με φωνητική ενεργοποίηση, για τηλεφωνική κλήση σε βοήθεια σε περίπτωση ατυχήματος.
«Μόνο οχήματα που προσφέρουν σφαιρική προστασία μπορούν να βαθμολογούνται με πέντε αστέρια στο πλαίσιο του νέου πρωτοκόλλου δοκιμών του Euro NCAP» δήλωσε ο Michiel van Ratingen, γενικός γραμματέας του Euro NCAP. «Το Ford B-MAX είναι ένα θαυμάσιο παράδειγμα του πώς αυτό μπορεί να επιτευχθεί με καινοτόμο σχεδίαση, εξαιρετική μηχανολογία συστημάτων και ευφυείς τεχνολογίες όπως το Active City Stop».
Το Euro NCAP που ιδρύθηκε το 1997 και υποστηρίζεται από αρκετές κυβερνήσεις, λέσχες αυτοκινήτων, οργανισμούς καταναλωτών και ασφαλιστικές εταιρίες, είναι ο μεγαλύτερος και πλέον έγκυρος ανεξάρτητος φορέας για δοκιμές σύγκρουσης στην Ευρώπη.