Το νέο ADAM, το μοδάτο, μικρό αυτοκίνητο πόλης της Opel ετοιμάζεται για την παγκόσμια πρεμιέρα του σε λίγες ημέρες στο ‘Mondial de l’Automobile’ (Παρίσι, 29 Σεπτεμβρίου - 14 Οκτωβρίου, 2012), όπου θα αποκαλύψει τα μυστικά του για τις σχεδόν απεριόριστες δυνατότητες εξατομίκευσης.
Στο περίπτερο της Opel, μία πολύχρωμη...
συλλογή μοντέλων ADAM, το καθένα με τη δική του διαφορετική προσωπικότητα, θα δώσει μία πρώτη γεύση στο κοινό από τις απαράμιλλες δυνατότητες προσωπικής έκφρασης του ADAM και τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του. Οι δημιουργοί του θέλησαν να κάνουν κάθε αυτοκίνητο απλά μοναδικό.
συλλογή μοντέλων ADAM, το καθένα με τη δική του διαφορετική προσωπικότητα, θα δώσει μία πρώτη γεύση στο κοινό από τις απαράμιλλες δυνατότητες προσωπικής έκφρασης του ADAM και τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του. Οι δημιουργοί του θέλησαν να κάνουν κάθε αυτοκίνητο απλά μοναδικό.
Με την έναρξη του Σαλονιού, θα ανακοινωθούν οι τιμές για το ADAM και θα ξεκινήσουν οι παραγγελίες. Η Opel θέλησε να δει με ποιο τρόπο το κοινό θα επέλεγε από τα πολλά προαιρετικά χαρακτηριστικά του ADAM για να διαμορφώσει το αυτοκίνητο των ονείρων του. Τέσσερις τυχεροί – μέλη του προσωπικού – είχαν την ευκαιρία να είναι από τους πρώτους που θα φιλοτεχνήσουν το προσωπικό τους ADAM.
Η Katie, μία εξωστρεφής ειδικός του μάρκετινγκ, ήθελε ένα τολμηρό και πολύχρωμο ADAM, επέλεξε λοιπόν το σπορ ADAM SLAM. Στο εντυπωσιακό κόκκινο “Red’n’Roll” του αμαξώματος, πρόσθεσε λευκή οροφή και μαύρους τροχούς με ασορτί λευκές ζάντες. Για λόγους φινέτσας, επέλεξε δερμάτινα καθίσματα. Και το κερασάκι στην τούρτα: μία φωτιζόμενη επένδυση οροφής. «Αυτό δημιουργεί μία έντονη αίσθηση μαγείας» εξηγεί η Katie. Η Opel είναι η πρώτη κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων που προσφέρει μία επένδυση ‘έναστρης’ επένδυσης οροφής σε μικρό μοντέλο, κάτι που μέχρι τώρα αποτελούσε προνόμιο πολύ ακριβών, πολυτελών οχημάτων.
Ο συνάδερφός της από το τμήμα σχεδίασης, Olivier, παρήγγειλε ένα κομψό ADAM GLAM επειδή τον γοήτευσε ο σοφιστικέ συνδυασμός της ζεστής απόχρωσης “A Star is Brown” και Λευκού. Σαν δεινός ποδηλάτης και θέλοντας να χαρίσει στο ADAM μία ιδιαίτερη νότα σύγχρονης αστικής μετακίνησης, ο Olivier επέλεξε το αποκλειστικό σύστημα FlexFix που είναι έξυπνα ενσωματωμένο στον πίσω προφυλακτήρα.
Δηλωμένος μανιακός της τεχνολογίας και λάτρης της μουσικής, ο Philipp, ο οποίος εργάζεται σαν μηχανικός τομέα φωτισμού, εφοδίασε το υπερσύγχρονο ADAM JAM του με το νέο, προηγμένο σύστημα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας IntelliLink με έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών, ενσωματώνοντας πλήρως το iPhone του στο αυτοκίνητο. Επίσης πρόσθεσε ένα ηχοσύστημα Infiniti με οκτώ ηχεία στο ADAM, για να μπορεί να απολαμβάνει την αγαπημένη του ροκ μουσική και τον Johnny Cash.
Η Sabrina, Διευθύντρια Τμήματος Μηχανολογίας, λάτρης της μόδας και με σπορτίφ lifestyle πλούσιο σε δραστηριότητες, ενθουσιάστηκε με το ADAM JAM βαμμένο στη λαμπερή λεμονί απόχρωση “Greenspotting”. «Τα ονόματα των χρωμάτων δηλώνουν επίσης χρώμα» εξηγεί με πλατύ χαμόγελο. Θέλοντας να τονώσει οπτικά το ADAM με πιο σπορ πινελιές, η Sabrina κατέφυγε σε προτάσεις του OPC (Opel Performance Center) line pack επιδιώκοντας την εικόνα ενός αθλητή.
Η Katie, ο Olivier, ο Philipp και η Sabrina θα παραλάβουν τα ADAM σε μερικές εβδομάδες. Για να διασκεδάσουν την υπομονή τους θα επισκεφθούν τα υπόλοιπα ADAM της Έκθεσης του Παρισιού.
Απαράμιλλη συλλογή μοντέλων ADAM στο Παρίσι
Οι επιλογές των τεσσάρων πιλοτικών ADAM είναι μερικές από τις σχεδόν απεριόριστες δυνατότητες εξατομίκευσης που προσφέρονται. Στο ‘Mondial de l’Automobile’, οι άπειρες προτάσεις-επιλογές εξοπλισμού θα παρουσιαστούν με περισσότερες λεπτομέρειες.
Με μία πλούσια γκάμα διαφορετικών μοντέλων ADAM στο περίπτερό της (Hall 5.2, Νο 501), η Opel αποκαλύπτει την τεράστια ποικιλία χρωμάτων, ταπετσαριών και ατομικών επιλογών, καθώς και το νέο σύστημα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας IntelliLink που ενσωματώνει smartphones (Apple iOs and Android) στο αυτοκίνητο. Διαδραστικές μονάδες, οπτικοακουστική απόλαυση, καλαίσθητες οθόνες και ασφαλώς μία μεγάλη γκάμα εκδόσεων ADAM είναι το αποτέλεσμα πολλών καινοτόμων λύσεων εξατομίκευσης που δημιούργησαν οι σχεδιαστές και μηχανικοί της Opel. Ανάμεσά τους, κομψές επενδύσεις οροφής, όργανα με κρυφό φωτισμό και κουμπωτά ένθετα τροχών διαφορετικών χρωμάτων. Μία ειδική οθόνη θα επιτρέπει στους επισκέπτες να συνδέουν τα smartphone τους στο νέο σύστημα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας IntelliLink.
Αποκλειστικά για μέλη των media, θα λειτουργεί το ADAM ‘Mondial de l’Automobile’ microsite. Το site περιλαμβάνει βίντεο από τα παρασκήνια της φωτογράφησης για την παγκόσμια πρεμιέρα του ADAM στους δρόμους του Παρισιού. Οι σελίδες θα ενημερώνονται συνεχώς με νέες πληροφορίες, φωτογραφίες και βίντεο τις επόμενες ημέρες, με αποκορύφωμα το πρωί της 27ης Σεπτεμβρίου που το περίπτερο της Opel υποδέχεται επίσημα τους εκπροσώπους του Τύπου στις 07:45 CET.
PHOTO GALLERY