Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΕΙΔΗΣΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ: 30 Μαΐου με 2 Ιουνίου το Ράλλυ Ακρόπολις 2013!

Οριστικοποιήθηκε το ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ για το 2013 έπειτα από συνεδρίαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA. Όπως ήδη είχε γνωστοποιηθεί στις αρχές του καλοκαιριού, η μόνη ουσιαστική αλλαγή συγκριτικά με το τρέχον Πρωτάθλημα, αφορά την είσοδο του Ράλλυ Αυστραλίας στη θέση αυτού της Νέας Ζηλανδίας –κάτι που ούτως ή άλλως προβλεπόταν από προηγούμενες αποφάσεις. Έτσι, το Ράλλυ Ακρόπολις που θα διεξαχθεί από τις 30 Μαΐου έως τις 2 Ιουνίου, θα αποτελέσει και την επόμενη χρονιά τον 6 από τους 13 γύρους του Πρωταθλήματος.

Κατά την ίδια συνεδρίαση αποφασίστηκε από τη FIA η παραχώρηση δικαιωμάτων προώθησης και προβολής του θεσμού για το 2013 στις εταιρείες...
Sportsman Media Group και Red Bull Media House, κίνηση που αναμένεται να αναθερμάνει το ενδιαφέρον για το άθλημα. Υπενθυμίζεται ότι στις αρχές του χρόνου η FIA είχε λύσει την αντίστοιχη συνεργασία με την επί χρόνια υπεύθυνη προώθησης του θεσμού, North One Sport.

Πέραν αυτών, κατά τη συνεδρίαση πάρθηκαν σημαντικές αποφάσεις με γνώμονα τη μείωση του κόστους συμμετοχής στο θεσμό, αλλά και την εδραίωση ορισμένων θέσεων.

Έτσι, σε μια προσπάθεια προσέλκυσης περισσότερων συμμετοχών, αποφασίστηκε ότι οι ομάδες WRC που ακολουθούν το Πρωτάθλημα, όπως είναι σήμερα οι Adapta World Rally Team και Qatar World Rally Team, θα είναι υποχρεωμένες να συμμετάσχουν μόνο σε έναν αγώνα εκτός Ευρώπης, ενώ συνολικά θα πρέπει να συμμετάσχουν κατ' ελάχιστον σε επτά αγώνες.

Από εκεί και πέρα, η δομή των υποστηρικτικών πρωταθλημάτων αναδιαμορφώνεται σύμφωνα με το ενδιαφέρον και τις ανάγκες των αγωνιζομένων. Έτσι, το πρωτάθλημα Super 2000 δίνει τη θέση του στο WRC-2, όπου θα συμμετάσχουν τετρακίνητα αυτοκίνητα (R5, R4 and S2000). Ειδικότερα για τα αυτοκίνητα του Group N θεσπίζεται έπαθλο εντός του WRC-2, όπου οι τίτλοι θα απονεμηθούν σ' αυτούς με την υψηλότερη βαθμολογία στους έξι από τους επτά αγώνες που θα προσμετρήσουν στη σχετική βαθμολογία. Στο ίδιο μήκος κύματος, επιστρέφει ο τίτλος Junior WRC στη θέση του WRC Academy.

Αναφορικά με την ασφάλεια, και με άμεση ισχύ, η FIA αποφάσισε ότι κάθε πλήρωμα που συμμετέχει σε ασφάλτινο αγώνα με αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC νομιμοποιείται να διαθέτει προπορευόμενο αυτοκίνητο αναγνωρίσεων της κατάστασης του οδοστρώματος για λογαριασμό του.

Τέλος, σε ακόμα μια προσπάθεια μείωσης του κόστους, αποφασίστηκε ότι τα μη εργαστασιακά πληρώματα που συμμετέχουν στο θεσμό με αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC, δεν είναι υποχρεωμένα να χρησιμοποιούν ανταλλακτικά τελευταίας γενιάς πιστοποίησης. Το ίδιο ισχύει και για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας S2000 με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.6 λίτρων.

Ακολουθεί το ημερολόγιο του 2013:

20 Ιανουαρίου Ράλλυ Μόντε Κάρλο
10 Φεβρουαρίου Ράλλυ Σουηδίας
10 Μαρτίου Ράλλυ Μεξικό
14 Απριλίου Ράλλυ Πορτογαλίας
5 Μαΐου Ράλλυ Αργεντινής
2 Ιουνίου Ράλλυ Ακρόπολις
23 Ιουνίου Ράλλυ Ιταλίας
4 Αυγούστου Ράλλυ Φινλανδίας
* Ράλλυ Γερμανίας
15 Σεπτέμβρίου Ράλλυ Αυστραλίας
6 Οκτωβρίου Ράλλυ Γαλλίας
27 Οκτωβρίου Ράλλυ Ισπανίας
17 Νοεμβρίου Ράλλυ Μεγάλης Βρετανίας

* Θα ανακοινωθεί


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.