Η Volvo συνεχίζει την εντυπωσιακή άνοδό της στην Ελληνική αγορά και το 2012! Στο πρώτο τρίμηνο της χρονιάς που διανύουμε, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, η Σουηδική μάρκα αύξησε τις πωλήσεις της κατά 27%! Χαρακτηριστικά, η Volvo παρουσίασε τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων ανάμεσα στις πρώτες είκοσι μάρκες της Ελληνικής αγοράς. Μάλιστα, η Volvo ήταν η μόνη από τις πολυτελείς μάρκες που είχε να επιδείξει αύξηση πωλήσεων, με τις άμεσες ανταγωνίστριές της – στην premium κατηγορία - να παρουσιάζουν την ίδια περίοδο πτώση που άγγιξε και το 40%!
Είναι ιδιαίτερα σημαντικό ότι η άνοδος της Volvo σημειώνεται σε μία αγορά που διακρίνεται από πτωτικές τάσεις, της τάξης του...
32%, με μόλις τέσσερις από τις τριάντα συνολικά μάρκες της αγοράς να παρουσιάζουν αύξηση πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο του 2012, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2011.
Σημαντική είναι επίσης και η αύξηση του μεριδίου αγοράς της Volvo. Αν και είναι ακόμη πολύ νωρίς για εξαγωγή συμπερασμάτων αφού τα στοιχεία πωλήσεων αντιπροσωπεύουν μόνο το ¼ του έτους, το μερίδιο της Volvo στην Ελληνική αγορά για την αντίστοιχη περίοδο είναι 2,7%! Πιο συγκεκριμένα, το πρώτο τρίμηνο του 2012, σε μία αγορά 17.179 αυτοκινήτων, τα 459 από αυτά ήταν Volvo. Τα νούμερα για το ίδιο διάστημα του 2011 ήταν 25.267 και 361 αντίστοιχα (μερίδιο Volvo 1,4%). Τα στοιχεία αυτά αποκτούν ιδιαίτερη αξία για τη Σουηδική μάρκα αν συνυπολογιστεί ότι η Volvo προέρχεται από μία ήδη πολύ πετυχημένη χρονιά, το 2011, όπου σε σχέση με το 2010 είχε σημειώσει αύξηση πωλήσεων 56,4%.
Για τους λάτρεις της στατιστικής, παρατηρούμε ότι 7 στα 10 μοντέλα της μάρκας που πουλήθηκαν το διάστημα Ιανουάριος-Μάρτιος του 2012 ήταν diesel ενώ 1 στα 3 αντιπροσώπευε εταιρική πώληση! Την πρώτη θέση στις πωλήσεις της Volvo κατέχουν τα μοντέλα S60 και V60, με τιμή εκκίνησης – στην πολύ πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Optimum - τα 23.900 € και 25.400 € αντίστοιχα (τιμές τόσο με όσο και χωρίς απόσυρση). Αποτελούν από κοινού περίπου το 45% των πωλήσεων της μάρκας για το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς που διανύουμε. Σε συνδυασμό με τις επίσης υψηλές πωλήσεις των S40 και V50 την ίδια περίοδο, η Volvo αναδεικνύεται η πρώτη σε πωλήσεις μάρκα στο έντονα ανταγωνιστικό D-segment, των μεσαίων οικογενειακών μοντέλων!
Σχολιάζοντας την πορεία της Volvo το πρώτο τρίμηνο του 2012, ο κ. Γιάννης Πετούλης, διευθύνων σύμβουλος της Volvo Car Hellas δήλωσε: "Με δεδομένο ότι το 2012 αναμένεται μία πολύ δύσκολη χρονιά, η μέχρι τώρα πορεία μας δείχνει ότι ως εταιρεία κινούμαστε στη σωστή κατεύθυνση. Πιστοί στο premium DNA της μάρκας, εξασφαλίζουμε και προσφέρουμε πλούσια εξοπλισμένα αυτοκίνητα στη σωστή τιμή, με τους κορυφαίους κινητήρες diesel και βενζίνης της αγοράς. Αποδεικνύεται ότι οι καταναλωτές αυτό το αναγνωρίζουν και μας τιμούν με την προτίμησή τους. Παραμένουμε αισιόδοξοι για το άμεσο μέλλον καθώς η άφιξη τον Ιούλιο του ολοκαίνουριου Volvo V40, του νέου 5-θυρου Σουηδικού hatchback, αναμένεται να δώσει ακόμα μεγαλύτερη ώθηση στις πωλήσεις της Volvo στην Ελλάδα."
Αιχμή του δόρατος στις πωλήσεις της Volvo και το 2012 αποτελεί ο εξελιγμένος κινητήρας Turbo Diesel του 1.6 λίτρου. Αποδίδει 115 ίππους και ροπή 270 Nm σε μεγάλο εύρος στροφών και διακρίνεται για την πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου ενώ συνδυάζεται και με σύστημα Start/Stop, που συνεισφέρει στην ακόμα χαμηλότερη εκπομπή ρύπων και σε κορυφαία κατανάλωση. Χαρακτηριστικά, με τον κινητήρα αυτό το Volvo S60 με σύστημα start/stop, έχει κατανάλωση καυσίμου μόλις 4,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι μόνο 114 g/km!