Η γαλλική φίρμα συνεχίζει να μειώνει τις εκπομπές CO2 στα αυτοκίνητα της γκάμας της: ο μέσος όρος εκπομπών ρύπων στα μοντέλα Peugeot ήταν 129g/km το 2011, και επομένως κάτω από το όριο των 130g/km που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή για το 2015.
Η περιβαλλοντική πολιτική της Μάρκας περιλαμβάνει την συνεχή βελτίωση των θερμικών κινητήρων (που επιτυγχάνεται μέσω του downsizing, και των συστημάτων e-HDi Stop & Start), και επιβεβαιώνεται με την εισαγωγή μιας νέας γενιάς κινητήρων όπως η οικογένεια των κινητήρων βενζίνης EB (τρικύλινδροι 1.0l και 1.2l), που παρουσιάζονται στο νέο 208.
Η τεχνολογική καινοτομία της Peugeot, ισχυρός παράγοντας της περιβαλλοντικής δέσμευσης της εταιρίας στο πλαίσιο μιας ευρωπαϊκής αγοράς με υψηλά ποσοστά diesel, είναι η παγκοσμίως πρώτη τεχνολογία...
HYbrid4. Με το HYbrid4, η Peugeot προσφέρει μία γκάμα που φτάνει σε νέα επίπεδα περιβαλλοντικών επιδόσεων και οδηγικών απολαύσεων, συνδυάζοντας πολλά προτερήματα.
Ο συνδυασμός ενός κινητήρα diesel 2.0 HDi FAP 163hp που οδηγεί τους εμπρός τροχούς, με έναν ηλεκτρικό κινητήρα 37hp ενσωματωμένο στον πίσω άξονα, επιτρέπει τον συνδυασμό μιας νέας οδηγικής εμπειρίας – μέσω της τετρακίνησης, της μέγιστης συνδυασμένης ισχύος 200hp, τον ηλεκτρικό τρόπο λειτουργίας μηδενικών ρύπων ‘ZEV’ (Zero Emissions Vehicle) – και κατανάλωση καυσίμου μειωμένη κατά 35% από ένα αυτοκίνητο με θερμικό κινητήρα ίδιας ισχύος και κυβισμού.
Τρία μοντέλα παρουσιάστηκαν στο πρόσφατο σαλόνι αυτοκινήτου στη Γενεύη επιδεικνύοντας το δυναμικό της εφαρμογής του HYbrid4 σε όλη τη γκάμα.
· Το 3008 HYbrid4 παρουσιάστηκε σε παγκόσμια πρώτη.
· Το 508 RXH με ξεχωριστά χαρακτηριστικά, που δίνουν μια πρωτότυπη άποψη στον κόσμο των αυτοκινήτων all-road με ενισχυμένα οδηγικά χαρακτηριστικά.
· Το 508 HYbrid4, παρουσιάστηκε επίσης σε παγκόσμια πρεμιέρα στη Γενεύη, ενώ θα είναι διαθέσιμο το Καλοκαίρι 2012.