Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Fiat 500L: A Fiat design approach

Μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του στη Διεθνή Έκθεση της Γενεύης, το 500L παρουσιάζεται τώρα με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο, μέσα από την έκδοση του "500L, a Fiat Design Approach", μιας ξεχωριστής έκδοσης που δίνει τη δυνατότητα να γνωρίσει κανείς καλύτερα μια εξαιρετική δημιουργική εμπειρία και να μοιραστεί την αίσθηση και τη λογική που βρίσκονται πίσω από τη συνολική υλοποίηση του προγράμματος.

Υπάρχει άλλωστε μια κοινή παράδοση σε όλα τα μοντέλα της ιστορίας της Fiat που προσέφεραν στο παγκόσμιο αυτοκινητικό στερέωμα μια σειρά από επιτυχίες και συγκινήσεις, σε ένα ταξίδι στο οποίο...
συμμετείχαν προσωπικότητες που είχαν ως κίνητρο μια βαθιά γνώση της αυτοκίνησης και την ικανότητα να ερμηνεύουν την εξέλιξή της.

Από τον Dante Giacosa έως τη σύγχρονη ματιά του Fiat Design κάτω από τις οδηγίες του Roberto Giolito, υπάρχει μια συνεχής δέσμευση στη δημιουργία πρωτοποριακών σχημάτων που στηρίζονται στην καινοτομία και έκαναν το ιταλικό στιλ σχεδίασης αναγνωρίσιμο σε όλο τον κόσμο. Από το 600 Multipla του 1956 -στο οποίο το πρόγραμμα 500L αποτίει φόρο τιμής μέσα από την αναπαραγωγή μερικών «αρχετυπικών» χαρακτηριστικών ευελιξίας και πρακτικότητας- μέχρι το Νέο 500 του 1957, από το 127 το 1972 στο Panda του 1980, από το Uno του 1983 ως το 1998 που παρουσιάστηκε το Multipla.

Αυτοί οι κανόνες που επιβάλλουν σε κάθε γενιά τις καινοτόμες φόρμες και τις ριζοσπαστικές λύσεις, εφαρμόζονται και σε ένα πολλαπλών χρήσεων αυτοκίνητο όπως το 500L. Η αναγνωρίσιμη φυσιογνωμία του Fiat 500L, που χαρακτηρίζεται από ένα σχήμα χωρίς αιχμές στο τελείωμά του αλλά με σφιχτές γραμμές που του χαρίζουν καλαισθησία και ευελιξία προβάλλει έντονα «σημασιολογικές» αξίες, που αναφέρονται σε ένα «ειρηνικό» και «ήρεμο» αντικείμενο που αποπνέει δημοτικότητα και προβάλει μια πιο αρμονική αντίληψη του αστικού περιβάλλοντος.

Το πρόγραμμα Fiat 500L
Το Fiat 500L είναι ο καρπός ενός ταξιδιού κατή τη διάρκεια του οποίου οι σχεδιαστές της Fiat κλήθηκαν να συνδυάσουν τη δημιουργικότητά τους με την κορυφαία τεχνολογία, τους στόχους και την πολιτική της εταιρείας.

Στην πραγματικότητα, κοιτώντας το νέο 500L, το πρώτο πράγμα που αντιλαμβάνεται κάποιος είναι πώς λειτουργεί ο συμβολισμός σε συνάρτηση με την παράδοση, αλλά αυτό συνδέεται ιδανικά με τη δυναμική εντύπωση που κερδίζει τα βλέμματα. Το αυτοκίνητο προσφέρει στον θεατή την έντονη σχεδιαστική του προσωπικότητα, δημιουργώντας έναν υπέροχο συνδυασμό απόλυτα κομψό και θελκτικό. Ο αντικειμενικός στόχος είναι να συνεχίσει τη διαδικασία αναγνωρισιμότητας της μάρκας που, βασισμένη στην τεράστια επιτυχία του Fiat 500, έχει κερδίσει ευρύτατη αποδοχή.

Σχεδιασμένο πάνω στην πλατφόρμα της Fiat για την κατηγορία B, το Fiat 500L είναι ένα καινοτόμο αυτοκίνητο που επεκτείνει την γκάμα του μοντέλου, όντας ικανό να επιτύχει εξαιρετικά στάνταρ στους τομείς των εσωτερικών χώρων και της άνεσης. Και με αυτόν τον τρόπο γεννήθηκε ένα εξαιρετικά χρηστικό αυτοκίνητο, ικανό να «επικοινωνεί» με τον χρήστη και να προσφέρει μια ποιότητα που θα εκτιμήσει ο χρήστης σε βάθος χρόνου.

Ο χώρος για τον οδηγό και τους επιβάτες χαρακτηρίζεται από το μεγάλο του μέγεθος -για παράδειγμα, το μέγιστο διαθέσιμο πλάτος για τους επιβάτες είναι 1.456 mm (μετρημένο στο ύψος των ώμων) ενώ το ύψος, από το κάθισμα έως τον ουρανό του αμαξώματος είναι 1.034 mm (για τους πίσω είναι 1.387 mm και 993 mm αντίστοιχα)- ενώ παράλληλα υπάρχουν άφθονοι χώροι για μικροπράγματα κι ένας χώρος αποσκευών σχεδόν 400 λίτρων. Το ταμπλό, ο πίνακας οργάνων και τα χειριστήρια είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να προσφέρουν την πιο εύκολη δυνατή πρόσβαση με τους πιο απλούς και γρήγορους χειρισμούς.

Ένα από τα πιο δυνατά και χαρακτηριστικά σχεδιαστικά στοιχεία του 500L είναι οι εξαιρετικοί εσωτερικοί χώροι του, που έχουν επιτευχθεί χάρη στην προσεκτική ελαχιστοποίηση των διαστάσεων των μηχανικών μερών, η οποία προέκυψε από τη συνεργασία των σχεδιαστών με τους μηχανικούς. Ένα μοναδικό σχεδιαστικό στοιχείο του νέου μοντέλου είναι η μεγαλύτερη γυάλινη οροφή στην κατηγορία, η οποία έχει επιφάνεια 1.5 τ.μ., και οι «διαιρούμενες» μπροστινές κολόνες, που προσφέρουν προφανή πλεονεκτήματα και στον τομέα της ασφάλειας.

Fiat 500L: "τεχνο-λογική" καινοτομία
Η χρήση ενός αυτοκινήτου σημαίνει το να μπορεί ο οδηγός να αξιοποιεί τις λειτουργικές του δυνατότητες και, μέσα σ' αυτό, να βρίσκει όλα εκείνα τα υλικά και άυλα στοιχεία που μπορούν να διευκολύνουν την καθημερινή ζωή.

Το Fiat 500L συνθέτει μια πλειάδα τεχνολογικών στοιχείων, από τη στιβαρότητα και την ασφάλεια, που σχεδιάστηκε με βάση τα crash tests των ΗΠΑ, τις εξειδικευμένες διαστάσεις, μέχρι τα κορυφαία υλικά και το νέο «πάτωμα» που θα μοιραστεί με μελλοντικά μοντέλα. Φυσικά μέσα σε όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που κάνουν τη ζωή των επιβατών του ευκολότερη και πιο ποιοτική, το αυτοκίνητο διαθέτει και όλα εκείνα τα σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα που συμβάλλουν προς αυτή την κατεύθυνση, όπως τα συστήματα επικοινωνίας, πλοήγησης και "infotainment".

Το τμήμα Χρωμάτων και Υλικών της Fiat Group Automobiles έχει κάνει ειδική μελέτη για το 500L ώστε αυτό να μπορεί να προσωποποιηθεί από τον υποψήφιο οδηγό σε κάθε πιθανή περίπτωση, ώστε κάθε ένα αυτοκίνητο να είναι ξεχωριστό, ιδιαίτερο και μοναδικό.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: