Μετά τις καταστροφές που υπέστη τόσο από τον σεισμό όσο και από το τσουνάμι της 11ης Μαρτίου η Toyota - όπως άλλωστε και οι άλλες ιαπωνικές εταιρείες - προσπαθεί να ανακάμψει σιγά-σιγά καθώς η εγχώρια παραγωγή αυτοκινήτων έχει πέσει κατακόρυφα. Βέβαια το μεγαλύτερο πρόβλημα έχουν εταιρείες όπως η Mazda που...
δεν διαθέτει εργοστάσια στο εξωτερικό όπως η Toyota, ενώ οι εκτεταμένες διακοπές ρεύματος που δημιούργησαν εμπόδια στην προμήθεια ανταλλακτικών συνιστούν από μόνες τους σημαντικό πρόβλημα στην εύρυθμη λειτουργία των εργοστασίων. Οι υπεύθυνοι της Toyota εκτιμούν ότι «η κατάσταση θα αρχίσει να εξομαλύνεται σταδιακά από τον Ιούλιο, ενώ ο φυσιολογικός ρυθμός της παραγωγής αναμένεται να αποκατασταθεί πλήρως το Νοέμβριο ή τον Δεκέμβριο».
Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.