Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΝΕΟ OPEL INSIGNIA..ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ASCONA; ΑΝΕΜΟΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΣΤΗΝ OPEL ΠΟΥ ΘΑ ΚΛΩΝΙΣΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ!



Το νέο Opel Insignia άρχισε να γεμίζει τις εκθέσεις των αντιπροσώοων και στην χώρα μας. Μπορείτε όλοι να ρίξετε μια ματιά στην καλαίσθητη σπορ εμφάνιση του αυτοκινήτου. Γιατί ρε παιδιά δεν το είπατε ASCONA κατά το ρεύμα της εποχής;
Η αισθητική του νέου πενταθέσιου μοντέλου μήκους 4.83 m εκφράζει σαφώς τη στρατηγική της Opel να κάνει προσιτές την προηγμένη τεχνολογία και την ελκυστική σχεδίαση. Το Insignia υιοθετεί μία χυτή, δυναμική "γραμμή" με οροφή τύπου coupe. Το ανάγλυφο σχήμα του αμαξώματος τονίζεται από τη χαρακτηριστική μάσκα και το νέο έμβλημα της Opel.
Αδιάψευστα σχεδιαστικά στοιχεία αποτελούν τα εμπρός και πίσω φώτα που θυμίζουν φτερά, και η "Λεπίδα", μια χαρακτηριστική πλαϊνή γραμμή που ξεκινά ακριβώς πίσω από τους εμπρός τροχούς και διαπερνά ολόκληρο το αμάξωμα μέχρι πίσω. Και οι δύο λεπτομέρειες χαρίζουν στο Insignia ένα γοητευτικό συνδυασμό δυναμισμού και φινέτσας.

Σε απόλυτη αισθητική αρμονία με το εξωτερικό, τα σχήματα και οι επιφάνειες του εσωτερικού μαζί με τα υλικά υψηλής ποιότητας δίνουν τη δική τους υπόσχεση για μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία. Το ταμπλό εκτείνεται ανάμεσα στις πόρτες με ιδιαίτερα σοφιστικέ τρόπο, σαν να αγκαλιάζει τους επιβάτες.

Αυτό το σχεδιαστικό θέμα του "φτερού" θα δίνει το παρών σε όλα τα μοντέλα Opel. Ο κόκκινος φωτισμός, που θα χαρακτηρίζει τα μελλοντικά Opel, δημιουργεί μία ζεστή, πολυτελή ατμόσφαιρα.

Μεγάλη έμφαση δίδεται και στα καθίσματα, που πληρούν τα υψηλότερα πρότυπα εργονομίας, άνεσης και ασφάλειας. Μάλιστα το Εργονομικό Σπορ Κάθισμα (Ergonomic Sport Seat ) του Opel Insignia, πρόσφατα, έλαβε μία εξέχουσα διάκριση: Μία σφραγίδα έγκρισης για την εργονομία του, από μία Γερμανική επιτροπή γιατρών και θεραπευτών.

Το κάθισμα του Insignia, που διατίθεται στάνταρ με την έκδοση Sport και προαιρετικά με τις εκδόσεις Essentia, Edition και Cosmo (όχι σε συνδυασμό με δέρμα στο Cosmo), πληροί όλες τις απαιτούμενες προδιαγραφές για ξεκούραστη πλάτη. Προκειμένου να λάβει τη σφραγίδα έγκρισης AGR, το κάθισμα πρέπει να φέρει ρυθμιζόμενη υποστήριξη μηρού, ρύθμιση κλίσης και υποστήριξη οσφυϊκής χώρας τεσσάρων κατευθύνσεων.

Η σφραγίδα AGR αποτελεί εγγύηση ποιότητας και απονέμεται μόνο σε εργονομικά προϊόντα που συμμορφώνονται με τις αυστηρές ιατρικές απαιτήσεις μιας ανεξάρτητης επιτροπής ειδικών. Πιστοποιημένα καθίσματα παρέχουν βέλτιστες συνθήκες για τους μύες της πλάτης και τη σπονδυλική στήλη, μπορούν να ρυθμίζονται ατομικά και φέρουν άριστο σύστημα ελέγχου κλιματισμού. Καθώς αποτρέπουν αποτελεσματικά τον πόνο και την επιβάρυνση, όσοι υποφέρουν από πόνους της πλάτης θα μπορούν να απολαμβάνουν άνετα ταξίδια με αυτοκίνητο.

Η πρωτοποριακή προσέγγιση και η τεχνογνωσία της Opel στον τομέα του φωτισμού συνεχίζονται και στο Insignia, με την πιο σύγχρονη γενιά του συστήματος Προσαρμοζόμενου Εμπρόσθιου Φωτισμού (AFL Adaptive Forward Lighting): Προσφέρονται εννέα διαφορετικές δέσμες φωτός για αυτόματη προσαρμογή στις διάφορες οδηγικές συνθήκες, αυξάνοντας παράλληλα την ασφάλεια και την οδηγική απόλαυση.

Ένα ακόμα νέο στοιχείο του συστήματος AFL είναι τα φώτα ημέρας LED, που καταναλώνουν σημαντικά λιγότερη ενέργεια από ένα συμβατικό σύστημα με λάμπες αλογόνου, μειώνοντας, επομένως, τις εκπομπές CO2 από 6 g/km, σχεδόν στο μηδέν.

Το Insignia προσφέρεται από την αρχή με κίνηση στους εμπρός τροχούς (FWD) και σε όλους τους τροχούς (AWD). Η ενεργή και άμεση κατανομή ροπής του συστήματος Adaptive 4X4, όχι μόνο διασφαλίζει βέλτιστη πρόσφυση, αλλά παράλληλα αναβαθμίζει την οδηγική ευστάθεια και τη δυναμική συμπεριφορά.

Στο AWD Insignia, το μηχανοτρονικό σύστημα πλαισίου FlexRide με Adaptive Stability Technology βοηθά το όχημα να προσαρμόζεται στις τρέχουσες οδηγικές συνθήκες και επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει ρυθμίσεις ανάλογα με τη διάθεσή του. Το FlexRide διατίθεται επίσης στην FWD έκδοση.

Όλοι οι κινητήρες πληρούν τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 5 και συνδυάζονται με μηχανικά ή αυτόματα εξατάχυτα κιβώτια. Οι τέσσερις βενζινοκινητήρες ξεκινούν από μία τετρακύλινδρη μονάδα 115 hp και φτάνουν μέχρι ένα V6 κινητήρα 260 hp. Οι τρεις νέοι diesel άμεσου ψεκασμού έχουν κυβισμό 2.0 λίτρων και ιπποδύναμη από 110 - 160 hp.

Σε σχέση με τις τιμές η βασική έκδοση – το τετράθυρο sedan με βενζινοκινητηρα 115 hp 1.6 ECOTEC – κοστίζει μόλις 19.800 ευρώ. Ο στάνταρ εξοπλισμός είναι πλούσιος, καθώς οι βασικές εκδόσεις διαθέτουν αιρκοντίσιον, CD-radio, υπολογιστή ταξιδιού, ηλεκτρική ρύθμιση ύψους καθίσματος οδηγού, ESP και έλεγχο πρόσφυσης. Όσοι πιστοί προσέλθετε!




Επίσημη Ιστοσελίδα της εταιρείας...

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.