Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέο Honda Civic από 16.800 ευρώ!

To νέο ολοκαίνουριο Honda Civic 9ης γενεάς ήρθε και στην χώρα μας με ισχυρά προσόντα και έτοιμη να μας αποδείξει ότι η «επανάσταση» που ξεκίνησε με το προηγούμενο μοντέλο, έχει και εξέλιξη. Με όνομα βαρύ και ιστορία 40 ετών, το νέο μοντέλο θέλει να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία των προκατόχων του.

Οι σχεδιαστές του νέου Civic θέλησαν να διατηρήσουν τα σπορ και φουτουριστικά στοιχεία του αυτοκινήτου αλλά να τα προσαρμόσουν έτσι ώστε να εκφράζουν τη φινέτσα και τη προσωπικότητα του νέου μοντέλου.

Για την υλοποίηση αυτής της φιλοσοφίας, το νέο αυτοκίνητο είναι 20 χιλ. χαμηλότερο και 10 χιλ. φαρδύτερο – ένα στυλ που υπογραμμίζει τη σπορ και φουτουριστική κομψότητα και δεν αφήνει καμία αμφιβολία για την πρακτικότητα του αυτοκινήτου. Η σχεδίαση της καμπίνας...
του νέου Civic που είναι τραβηγμένη προς τα εμπρός τονίζεται με τη μειωμένη αναλογία πλαϊνών κρυστάλλινων επιφανειών/πάνελ αμαξώματος, και τη μικρότερη κρυστάλλινη επιφάνεια του πίσω παρμπρίζ. Αυτό το οπτικό τρυκ δημιουργεί την εικόνα μας μικρής κομψής καμπίνας.

Η αισθητική του αυτοκινήτου αναβαθμίστηκε σε όλα τα επίπεδα, αλλά ακόμα περισσότερο στο εσωτερικό του. Σαν πηγή έμπνευσης χρησιμοποιήθηκε το πάνελ ελέγχου από το cockpit ενός μαχητικού αεροσκάφους και ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου που επιτρέπει τη φυσική και διαισθητική λειτουργία όλων των χειριστηρίων. Από τη θέση του, ο οδηγός αισθάνεται ότι βρίσκεται σε ένα χώρο όπου απολαμβάνει απόλυτη άνεση και έλεγχο.

Δύο βενζινοκινητήρες I-VTEC στα 1,4 και 1,8 λίτρα, με 100 και 142 ίππους κινούν το αμάξωμα του νέου Civic, που αποκτώντας σύστημα Idle Stop (Start & Stop) καθώς και το σύστημα ECO Assist, μείωσαν σημαντικά τις καταναλώσεις Ειδικότερα η μέση κατανάλωση στο μικρό κινητήρα είναι 5,4 λίτρα/100 χλμ. με ρύπους CO2 στα 129 γρ./χλμ. ενώ στον μεγαλύτερο μόλις 6,3 λίτρα/100 χλμ. με ρύπους CO2 στα 148 γρ./χλμ. Υπάρχει και η πρόταση του πετρελαιοκινητήρα 2,2 λίτρων με τους 150 ίππους και τα 350 Nm ροπής όπου η μείωση σε κατανάλωση έχει φθάσει στο 20% (4,2 λίτρα/100 χλμ. και CO2 στα 110 γρ./χλμ.). Σε όλες τις εκδόσεις τα κιβώτια είναι χειροκίνητα έξι σχέσεων ενώ υπάρχει και αυτόματο 5 σχέσεων, μόνο με τον κινητήρα 1,8 λίτρων.

Οι τιμές και τα επίπεδα εξοπλισμού διαμορφώνονται ως εξής:

ΜοντέλοΤιμή (ευρώ)
Civic 1,4 Comfort16.800
Civic 1,4 Sport17.950
Civic 1,8 Comfort20.200
Civic 1,8 Sport21.500
Civic 1,8 Sport Auto22.700
Civic 1,8 Executive27.700
Civic 2,2 Diesel34.800


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.