Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εγκαίνια για την PSA Peugeot Citroën

Η PSA Peugeot Citroën αποφάσισε να διενεργήσει μία σε βάθος αναθεώρηση του συνόλου των μικρών κινητήρων της, γεγονός που είναι εξίσου σημαντικό με την ανάπτυξη των κινητήρων HDi diesel. Αυτή η νέα οικογένεια τρικύλινδρων κινητήρων θα είναι πιο αποτελεσματική και πιο καθαρή (χάρη στο μικρότερο μέγεθός τους), ενώ θα διατηρεί τις επιδόσεις αναφορικά με την ισχύ και τη ροπή.

Με μικρότερο μέγεθος και με απόδοση από 68 έως 82 ίππους, οι νέοι τρικύλινδροι βενζινοκινητήρες θα μειώσουν την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων κατά...
25% σε σύγκριση με τους σημερινούς τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης. Οι οδηγοί θα δουν την κατανάλωση καυσίμου να μειώνεται κατά 1.5 lt ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ θα παραμένει ακέραιη η οδηγική απόλαυση. Οι νέοι κινητήρες θα τοποθετηθούν στο νέο Peugeot 208, που θα κυκλοφορήσει το πρώτο τρίμηνο του 2012, με εκπομπές CO2 μόλις 104 g/km για την έκδοση 1.2lt VTI 82hp, και 99 g/km για την έκδοση 1.0lt VTi 68hp.

Ο Όμιλος έχει επενδύσει 717 εκατομμύρια ευρώ σε αυτό το έργο, που ξεκίνησε στις αρχές του 2008, από τα οποία 460 εκατομμύρια ευρώ αφορούν στην έρευνα και ανάπτυξη. Συνολικά 52 πατέντες έχουν κατατεθεί και έχουν εμπλακεί 1.200 μηχανικοί και τεχνικοί, ενώ 257 εκατομμύρια ευρώ έχουν επενδυθεί στο εργοστάσιο του Trémery στην ανατολική Γαλλία.

Στην αρχική φάση που ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2011, ο νέος κινητήρας EB θα παράγεται στο Trémery. Η συνολική δυνατότητα ετήσιας παραγωγής είναι 640.000 κινητήρες και θα δημιουργήσει 500 θέσεις εργασίας. Έχοντας ξεκινήσει τη λειτουργία του το 1979, το Trémery είναι το πρώτο παγκοσμίως εργοστάσιο παραγωγής κινητήρων diesel με συνολική παραγωγή 35 εκατομμυρίων κινητήρων. Το εργοστάσιο έχει 3.720 εργαζόμενους.

Σε δεύτερη φάση, οι νέοι κινητήρες που σχεδιάστηκαν στη Γαλλία θα κατασκευάζονται στη Λατινική Αμερική και στην Κίνα για να καλύψουν τις τοπικές ανάγκες και θα αποτελούν ένα βασικό πλεονέκτημα για τη διεθνή επεκτατική στρατηγική του Ομίλου.

Ο νέος τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης, που διαθέτει τις πλέον καινοτομικές περιβαλλοντικές τεχνολογίες, θα βοηθήσει την PSA Peugeot Citroën να ενισχύσει την ηγετικής της θέση στα οχήματα χαμηλών εκπομπών ρύπων.



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Στο πλαίσιο της αγαστής συνεργασίας του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου – Ίδρυμα Θεόδωρου και Γιάννας Χαραγκιώνη με την Περιφέρεια Αττικής, συναντήθηκε στις 23/6 η Διευθύντρια του μουσείου κα Μαρίνα Φιλιππούση με τον Ειδικό Σύμβουλο Οδικής Ασφάλειας της Περιφέρειας κο Κίμωνα Λογοθέτη.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...