Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το νέο Opel Combo Cargo

Μετά το παγκόσμιο ντεμπούτο της νέας επιβατικής έκδοσης του Opel Combo στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, ήρθε η σειρά του Combo cargo που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου ‘Transport CH’ στη Βέρνη. Το νέο Combo cargo διατίθεται σε πολλές εκδόσεις, πρακτικές όσο και αποδοτικές. Είναι ιδανικό για τη μεταφορά αγαθών και για επαγγελματική χρήση γενικότερα. Ο ‘Compact’ πρωταθλητής του τομέα μεταφορών διατίθεται με δύο μεταξόνια και δύο ύψη οροφής, σε έκδοση panel van, με ή χωρίς παράθυρα.

Για ευκολότερη πρόσβαση στο χώρο φόρτωσης ανάλογα με τις καθημερινές τους ανάγκες, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ μιας ή δύο ασύμμετρων πίσω θυρών, αλλά και να προσθέσουν...
μία ή δύο προαιρετικές συρόμενες πόρτες και στις δύο πλευρές. Σε ορισμένες εκδόσεις panel van μπορεί να τοποθετηθεί μία πρόσθετη πίσω βάση στην οροφή για τη μεταφορά σκάλας.

Το Combo cargo είναι Νο1 σ’ αυτό το τμήμα της αγοράς και πληροί βασικά κριτήρια της κατηγορίας του με χωρητικότητα φορτίου 3,8 ή 4,6 κυβ. μέτρ. αντίστοιχα (κοντό/μακρύ μεταξόνιο, κάθισμα συνοδηγού αναδιπλωμένο) ενώ μπορεί να μεταφέρει ωφέλιμο φορτίο μέχρι 1t. Επίσης υπερέχει στις διαστάσεις του χώρου φόρτωσης, στο σκαλοπάτι φόρτωσης και το πλάτος ανοίγματος της συρόμενης πόρτας.

Η γκάμα κινητήρων ικανοποιεί ποικίλες ανάγκες με τέσσερις πετρελαιοκινητήρες, ένα βενζινοκινητήρα και μία έκδοση συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) με εύρος ισχύος από 66kW/90 hp έως 99kW/135 hp.

Ανάλογα με τον κινητήρα, το όχημα διατίθεται με πεντατάχυτο ή εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο: ο κινητήρας 66kW/90 hp 1.6 CDTI συνδυάζεται επιπλέον με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πεντατάχυτο κιβώτιο ‘Easytronic’. Αντί του στάνταρ ρεζερβουάρ των 60 L, το Combo CNG χρησιμοποιεί ρεζερβουάρ βενζίνης 22 L και κυλίνδρους χωρητικότητας 95L αερίου (130L στην έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο) που μεταφράζεται σε μέγιστη αυτονομία μέχρι 750 χλμ.

Όλες οι εκδόσεις, πλην του μοντέλου CNG, διατίθενται με τεχνολογία Start/Stop για βέλτιστη απόδοση και μείωση εκπομπών CO2. Το λειτουργικό κόστος μειώνεται επίσης με τη βοήθεια των μεγάλων διαστημάτων service: οι εκδόσεις diesel χρειάζονται service μόνο κάθε 35.000 χλμ. ή μία φορά το χρόνο.

Η καμπίνα του νέου Combo cargo είναι εντυπωσιακή λόγω άψογης λειτουργικότητας και πρακτικής διάταξης. Διαθέτει μεγάλες θήκες στα καθίσματα, αποθηκευτικό χώρο κάτω από την οροφή, υποδοχή εγγράφων στο ταμπλό και βάση για laptop στο ντουλαπάκι. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει κεντρικό κλείδωμα, σύστημα υποβοήθησης διεύθυνσης, ρυθμιζόμενη κολόνα τιμονιού, ηλεκτρικά παράθυρα, και κάθισμα οδηγού με ρύθμιση τεσσάρων κατευθύνσεων. Άλλα στάνταρ χαρακτηριστικά στη βασική έκδοση είναι αερόσακος οδηγού, ABS και κιτ επισκευής ελαστικών.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.