Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

2011 Nissan Juke-R Concept

Το νέο Nissan Juke-R με τα 480 bhp είναι γεγονός! Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας 3,8 λίτρων twin-turbo V6 κινητήρας που έρχεται από το supercar GT-R της Nissan. Κάτω από το δάπεδο υπάρχει το διαφορικό έξι ταχυτήτων του GT-R, όπου ο εμπρός και ο πίσω άξονας ενώνονται από μια τροποποιημένη μετάδοση της τετρακίνησης του GT-R Το υπερτροφοδοτούμενο V6 μοτέρ θα πρέπει να φιλοξενηθεί στον μικρό χώρο όπου μέχρι σήμερα γνωρίζαμε να τοποθετείται ο 1.600άρης κινητήρας με τα 117 PS οπότε οι μηχανικοί της ιαπωνικής φίρμας θα πρέπει να χωρέσουν και τα υπόλοιπα περιφερειακά συστήματα του κινητήρα (σύστημα ψύξης κ.λπ). Δείτε επιπλέον πληροφορίες φωτογραφίες και βίντεο στην συνέχεια:





Netcarshow

Λίγα λόγια για την νέα υπερ-έκδοση του Nissan Juke:

Από το «μίγμα» Juke και GT-R δημιουργήθηκε το απόλυτο supercar crossover...

Αν και πρόκειται για ένα μοντέλο υπό σχεδιασμό, είναι σαφές ότι διατηρεί τον τολμηρό χαρακτήρα του JUKE. Ωστόσο, με την προσθήκη των μεγάλων θόλων στους τροχούς, τους ανασχεδιασμένους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, καθώς και με μια μοναδική διαιρούμενη πίσω αεροτομή, το JUKE-R τονίζει εξαρχής ότι δεν είναι ένα συνηθισμένο crossover, είναι ένα Juke που «κρύβει» ένα GT-R μέσα του. Το JUKE-R είναι ένα αυτοκίνητο που δεν προορίζεται για την παραγωγή και αναπτύχθηκε από κοινού από τη Nissan, με τη συμβολή του Κέντρου Τεχνολογίας της (NTC-E) και τον κορυφαίο οίκο του μηχανοκίνητου αθλητισμού RML.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας 3,8 λίτρων twin-turbo V6 κινητήρας που έρχεται από το supercar GT-R της Nissan. Κάτω από το δάπεδο υπάρχει το διαφορικό έξι ταχυτήτων του GT-R, όπου ο εμπρός και ο πίσω άξονας ενώνονται από μια τροποποιημένη μετάδοση της τετρακίνησης του GT-R, ενώ το σύνολο ολοκληρώνουν οι ακτινωτοί τροχοί 20 ιντσών από σφυρήλατο αλουμίνιο.

Το εσωτερικό συνδυάζει με φινέτσα τα στυλ του crossover και του supercar, καθώς το ταμπλό του JUKE έχει μετατραπεί για να φιλοξενήσει τα απαραίτητα όργανα, όπως και την 7 ιντσών οθόνη LCD από το GT-R. Η κεντρική κονσόλα του Juke που είναι εμπνευσμένη από το ρεζερβουάρ μοτοσυκλέτας παραμένει ως έχει. Τα μπροστινά καθίσματα είναι αγωνιστικών προδιαγραφών με πρόσδεση πέντε σημείων, ενώ έχει τοποθετηθεί και ένα ορατό roll cage, με βάση τα πρότυπα ασφαλείας της FIA, για αυξημένη ακαμψία.

"Το Nissan JUKE είναι ένα από τα πιο συναρπαστικά αυτοκίνητα στην αγορά σήμερα. Η τολμηρή σχεδίαση του συγκεκριμένου crossover έχει εξάψει τη φαντασία των αγοραστών αυτοκινήτων σε όλη την Ευρώπη. Μετά από μόλις ένα χρόνο από το λανσάρισμα του, γιορτάζουμε πάνω από 100.000 πωληθέντες μονάδες" δήλωσε ο Paul Willcox, Senior Vice President, Sales and Marketing της Nissan στην Ευρώπη.

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το JUKE-R, μπορείτε να επισκεφθείτε:




Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: