Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

12.990€ vs 21.550€ vs 27.500€... Το απόλυτο συγκριτικό για τους οικογενειάρχες!


Η οικονομική κρίση θέλοντας και μη τροποποίησε τον οικογενειακό προϋπολογισμό στις περισσότερες περιπτώσεις, βέβαια, προς το χειρότερο. Τα δεδομένα, λοιπόν, άλλαξαν, και εμείς επιχειρούμε με αυτό το post να αλλάξουμε τα δεδομένα σύγκρισης. Συγκρίνουμε, λοιπόν sedan εκπροσώπους οικογενειακών μοντέλων με τιμές τριών επιπέδων....αλλά με αντίστοιχα προσόντα και σκοπό σε κάθε περίπτωση την μετακίνηση μιας πενταμελούς οικογένειας:


Έτσι στην τιμή των 12.990€ μπορεί κανείς να προμηθευτεί με την τρέχουσα διπλή απόσυρση της Chevrolet το μικρομεσαίο Chevrolet Cruze 1.6lt στην βασική έκδοση Base, κάπου εκεί στα 21.550€ "συναντάς" το Best Seller της μεσαίας κατηγορίας Opel Insignia στην βασική έκδοση Edition με τον 1.600άρη turbo κινητήρα με την έκπτωση της αντιπροσωπείας των 1.530€ και το όφελος από την κρατική απόσυρση που φθάνει τα 1.430€ και βέβαια ακόμη πιο ψηλά στα 27.500€ αξιοποιώντας το όφελος της απόσυρσης φθάνουμε αν το λέει η τσέπη μας το πολυτελές Audi A4 με τον turbo Κινητήρα 1.8lt που αποδίδει 120PS...


Το βασικό θέμα είναι τί κερδίζω και τι χάνω...; Το αμερικανοκορεάτικο Cruze (AUTOBEST 2010) χάρη και στην ευνοϊκή συγκυρία με την ισοτιμία ευρώ/δολλαρίου πωλείται...
σε συνδυασμό με την εκπτωτική πολιτική της εταιρείας σε πολύ χαμηλή τιμή. Όντας ελαφρώς μικρότερο σε διαστάσεις(εξ. διαστ. 4,60/1,78/1,47) από τα δύο ακριβότερα γερμανικά μοντέλα παρέχει ιδιαίτερα ικανοποιητικούς χώρους ενώ και το πορτ-μπαγκάζ των 450 λίτρων είναι πάνω από το μέσο όρο της μικρομεσαίας κατηγορίας στην οποία εντάσσεται. Ελαφρώς μεγαλύτερους χώρους στο εσωτερικό τους από το Cruze έχουν τόσο το A4 (εξ. διαστ. 4,70/1,82/1,42) όσο και το Insignia(εξ. διαστ. 4,83/1,85/1,49). Το Insignia έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ με τα 500 λίτρα που διαθέτει έναντι των 480 λίτρων κατά VDA του Α4 που πλασάρεται 2ο σε αυτόν τον τομέα. Πάντως χωρίς καθόλου παραχωρήσεις και τα 3 μοντέλα μπορούν να φιλοξενήσουν άνετα 5 ενήλικες στο εσωτερικό τους μαζί με τις αποσκευές τους.

Σε σχέση τώρα με τους κινητήρες και την οδηγική αίσθηση που λαμβάνει κανείς...το Chevrolet Cruze με τον 1.600άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα που αποδίδει 113PS ισχύος και 153 νιουτόμετρα ροπής καταφέρνει να κινεί αξιοπρεπώς το sedan αμάξωμα του αυτοκινήτου δίνοντάς του μια τελική ταχύτητα της τάξης των 185Km/h ενώ την δοκιμασία των 0-100Km/h την ολοκληρώνει σε 12,5 sec. Πρόκειται για τυπικές επιδόσεις για έναν κινητήρα των προδιαγραφών του Cruze που δεν ξεφεύγουν από τον μέσο όρο του κυβισμού σε ατμόσφαιρα.... Από κει και πέρα με ένα πρόσθετο κόστος της τάξης των 3.750€ μπορεί κανείς είτε κατά την απόκτηση του αυτοκινήτου είτε αργότερα να προσθέσει το Compressor kit της εταιρείας που δίνει στο μοτέρ ισχύ 150PS και ροπή 185 νιουτόμετρα. Μόνο έτσι μπορεί να συγκριθούν οι επιδόσεις του με αυτές του Ιnsignia και του A4 που αμφότερα φορούν αποδοτικούς turbo κινητήρες: Το Insignia με τον 1.600άρη turbo κινητήρα αποδίδει 180PS και 230 νιουτόμετρα ροπής, ενώ το Α4 από 1.800 τουρμπάτα κυβικά έχει ακριβώς την ίδια ροπή αλλά η ισχύς του δεν ξεπερνά τα 120PS ή τουλάχιστον αυτές τις μετρήσεις δίνει το εργοστάσιο. Το Insignia φθάνει μια τελική ταχύτητα της τάξης των 225Κm/h ολοκληρώνοντας την επιτάχυνση 0-100 σε 8,9 sec, ενώ το Αudi A4 μετρήθηκε με τελική ταχύτητα 208 Κm/h και επιτάχυνση 0-100 σε 10,5 sec. Επομένως στον τομέα των επιδόσεων κερδίζει μάλλον το Insignia, μόνο που αν στην εξίσωση προσθέσουμε τις ρεπρίζ τότε βλέπουμε τον 1.800άρη κινητήρα του Audi να κερδίζει το προβάδισμα όντας πιο ελαστικός και ροπάτος από τις χαμηλές ακόμα στροφές (η τεχνολογία TSI βλέπετε...) Δεδομένου ότι κατά την γνώμη μας οι ρεπρίζ είναι τελικά αυτές που έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα τότε θα μπορούσαμε να δώσουμε το σκήπτρο των επιδόσεων στο Α4...
Διαλέξετε και πάρτε: Προτιμάτε 0-100 & τελική; Τότε Insignia...Προτιμάτε ρεπρίζ και αεράτα προσπεράσματα; Τότε το A4 δεν θα σας προδώσει όχι όμως ότι το Insignia υστερεί κατά πολύ...Αφήσαμε βέβαια στην άκρη το ταπεινό Cruze που τουλάχιστον στην ατμοσφαιρική εκδοχή του απλά δεν μπορεί να ακολουθήσει...Το compressor kit pου προσθέτει η ίδια η αντιπροσωπεία και μάλιστα εντός εγγύησης είναι μονόδρομος για κάποιον με απαιτήσεις σε επιδόσεις που δεν θέλει όμως να διαθέσει περισσότερα από 16.640€ που θα του στοιχίσει τελικά η αναβαθμισμένη έκδοση με τα 150PS. Η τελική ταχύτητα σε αυτήν την περίπτωση υπερβαίνει τα 205 Km/h ενώ και η επιτάχυνση 0-100 πλησιάζει τα 10 sec (επίσημες μετρήσεις δεν υπάρχουν...).

Στον τομέα της κατανάλωσης το Cruze σύμφωνα με το εργοστάσιο έχει μέση κατανάλωση 6.8 lt/100Km το Insignia 7,7 lt/100 Km και το A4 7,1lt/100Km βάζοντας το Cruze στην θέση Νο1...

Σχεδιαστικά και τα 3 μοντέλα έχουν να δώσουν το κάτι παραπάνω από τον ανταγωνισμό της κατηγορίας στην οποία ανήκουν. Ακόμη και το Cruze - τουλάχιστον εμπρός και στο προφίλ - κερδίζει τις εντυπώσεις και κάνει όλα τα βλέμματα να στραφούν προς αυτό τουλάχιστον σε σχέση με ανταγωνιστικά sedan της μικρομεσαίας κατηγορίας. Το Olympic white χρώμα του ταιριάζει περισσότερο από όλα τα άλλα χρώματα ειδικά αν το συνδυάσει κανείς με αεροτομή, μαύρα φιμέ τζάμια και τις ζάντες που διαθέτει βαμμένες στο φανοποιΐο σε μαύρο χρώμα. Η αντίθεση που θα δημιουργηθεί άσπρου και μαύρου χρώματος είναι καταπληκτική και όλοι θα σας ρωτάνε  πόσο κοστίζει το αυτοκίνητό σας. Εκεί παίζετε παιχνίδι εσείς...Ακόμη και αν πείτε 20.000€ θα σας πιστέψουν!  Το Best Seller Insignia έχει καταπληκτικό και ιδιαίτερα εμπνευσμένο design παραπέμποντας σε πολύ ακριβότερα μοντέλα (βλ. PASSAT CC, MERCEDES CLS k.λπ) και από κει και πέρα το A4 μπορούμε να το περιγράψουμε ως πιο πολυτελές αλλά και πιο συντηρητικό και από τα δύο αυτοκίνητα του...αταίριαστου συγκριτικού μας!

Μπερδευτήκατε; Ήρθε η ώρα να σας ξεμπερδέψουμε. Είναι θέμα χρημάτων και προϋπολογισμού:
Και τα 3 μοντέλα που σας παρουσιάσαμε κάνουν άριστα την δουλειά τους, μπορούν δε να αποτελέσουν την δική σας λιμουζίνα για τις μετακινήσεις σας με ή χωρίς την οικογένεια. Όμως υπάρχει διαφορά τιμής... Αν είσαι οικογενειάρχης και σε έχει πιάσει και εσένα η κρίση - όπως όλους μας άλλωστε - τα 12.990€ που θα χρειαστεί να δώσεις για την αγορά του Cruze είναι από τις πιο τίμιες προτάσεις στα μικρομεσαία sedan μοντέλα και κατά την γνώμη μας Best "Value for Money". Αν πάλι έχεις να διαθέσεις περίπου 9.000 ευρώ παραπάνω και είσαι αρκετά αισιόδοξος για τα οικονομικά μεγέθη του προϋπολογισμού σου μπορείς να αποκτήσεις το Insignia με όλες τις αρετές που προαναφέραμε και από κει και πέρα αν τα χρήματα δεν είναι ανασταλτικός παράγοντας τότε το Αudi A4 θα σου προσδώσει το premium style που πάντα αποζητούσες. Όμως έχουμε ξεφύγει πολύ...Η οικονομία της χώρα μας είναι ευμετάβλητη και τείνει προς...τα κάτω, οπότε η απόφαση δική σας. Εμείς πάλι το μόνο που μπορούμε να σας εγγυηθούμε είναι ότι όποιο και από τα 3 να πάρετε τηρουμένων των χρηματικών αναλογιών θα μείνετε ικανοποιημένοι!



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.