Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΔΟΚΙΜΗ DACIA LOGAN




Το ανανεωμένο Logan είναι αρκετά πιο καλαίσθητο αισθητικά από το προκάτοχο μοντέλο, εμφανίζοντας ένα γενικότερα πιο σύγχρονο προφίλ, χωρίς ιδιαίτερα εμπνευσμένα σχεδιαστικά στοιχεία, αλλά σίγουρα αποδεκτά για την κατηγορία που ανήκει. Το ψηλό αμάξωμα έχει μήκος 4.290 χλστ. και πλάτος 1.740, ενώ το μεταξόνιό του είναι από τα μεγαλύτερα στην κατηγορία με μήκος 2.630 χλστ.
Το Logan είναι εφοδιασμένο με το τελευταίας γενιάς σύστημα Bosch 8.1 ABS, το οποίο περιλαμβάνει τις τεχνολογίες EBD (Electronic Brake force Distribution– Ηλεκτρονικός Κατανεμητής Φρεναρίσματος) και για πρώτη φορά στην σειρά μοντέλων της Dacia, EBA (Emergency Brake Assist– Υποβοήθηση Φρεναρίσματος.
Ανάλογα με τον εξοπλισμό του οχήματος, το Logan έχει μέχρι και τέσσερις αερόσακους: δύο μπροστινούς στην στάνταρ έκδοση και δύο πλαϊνούς προαιρετικά. Επιπλέον, διαθέτει ζώνες ασφαλείας τριών σημείων και προσκέφαλα στήριξης για όλους τους επιβάτες συμπεριλαμβανομένων και των επιβατών της τρίτης σειράς.
To ταμπλό του Logan και τα επιμέρους στοιχεία του προέρχονται αυτούσια από το πεντάθυρο Sandero. Η ποιότητα κατασκευής κυμαίνεται σε μέτρια επίπεδα, ωστόσο η συναρμολόγηση ικανοποιεί. Μην ξεχνάμε ότι το Logan αποτελεί την πρόταση της Dacia για φθηνό αυτοκίνητο, που σημαίνει ότι από κάπου έπρεπε να περιοριστεί το κόστος. Πάντως, τα ορατά σημεία που αποδεικνύουν το παραπάνω γεγονός, είναι λίγα. Η ελλιπής ηχομόνωση της καμπίνας, για παράδειγμα, είναι κάτι που δε φαίνεται εκ πρώτης όψεως, αλλά διακρίνεται κατά την κίνηση του αυτοκινήτου. Όσον αφορά στη σχεδίαση, δεν ενθουσιάζει, με στοιχεία που θυμόμαστε από το Clio II, ενώ, τέλος, η εργονομία είναι κακή για τα σημερινά δεδομένα.
Το δυνατό χαρτί του Logan είναι αναμφισβήτητα οι μεγάλοι του εσωτερικοί χώροι. Πιο συγκεκριμένα, στο πίσω κάθισμα του Logan συναντάμε το μεγαλύτερο εσωτερικό πλάτος, ενώ από τους μεγαλύτερους για τα δεδομένα της κατηγορίας είναι ο χώρος για τα πόδια και τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Παράλληλα και μέσω του μεγάλου μεταξονίου του, το Logan εμφανίζει και μεγάλο χώρο για τις αποσκευές με όγκο 510 λίτρων.

Το Dacia Logan διατίθεται σε δυο τύπους κινητήρα: πετρελαίου και βενζίνης. Αυτοί οι τύποι κινητήρων έχουν αποδείξει την αξία τους σε παλιότερα μοντέλα της Renault.

Κινητήρες Βενζίνης

Ο κινητήρας βενζίνης ανταποκρίνεται απόλυτα στις αρχές του χαμηλού κόστους, της ανθεκτικότητας και της ευκολίας στην συντήρηση που πρεσβεύει η Dacia και είναι γνωστοί για την υψηλή ροπή τους σε χαμηλές ταχύτητες, αλλά και σε ένα ευρύτερο φάσμα ταχυτήτων.


1.4 MPi75 hp

Κιβώτιο ταχυτήτων: BVM
Επίπεδα ρύπων: Euro 4
Αριθμός θέσεων: 5


Κινητήρες Diesel

Ο κινητήρας πετρελαίου θεωρείται ως κινητήρας αναφοράς και ως ένας από τους αποδοτικότερους κινητήρες πετρελαίου στον κόσμο. Η προηγμένη τεχνολογία του περιλαμβάνει δεύτερης γενιάς ψεκασμό τεχνολογίας common rail γεγονός που συνεισφέρει υψηλές επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση καυσίμων. Η χαμηλή εκπομπή CO2 στα 120g δίνει στους κινητήρες 1,5dCi του Dacia Logan ένα ελκυστικό οικολογικό προφίλ.


1.5 dCi85 hp

Κιβώτιο ταχυτήτων: BVM
Επίπεδα ρύπων: Euro 4
Αριθμός θέσεων: 5

Στο δρόμο το Logan χαρακτηρίζεται από τα μεγάλα επίπεδα άνεσης που προσφέρει μέσω της ρύθμισης της ανάρτησής του και της μεγάλης διαδρομής της.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά - Επιδόσεις - Διαστάσεις Dacia
Logan 1,4
Κυβισμός (κ. εκ.) 1.390
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 70/5.460
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 111/4.440
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 14,6
60-100 χλμ/ώρα (δλ.) 14,8
80-120 χλμ/ώρα (δλ.) 29,7
Τελ. Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 162
Φρένα 100-0 χλμ./ώρα (μ.) 44,8
Mέση κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) 7,0

Διαστάσεις ΜxΠxY (χλστ.) 4.290/1.740
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.630
Βάρος (κιλά) 1.101
Χώρος αποσκευών (λίτρα VDA) 510












Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.