Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Α.Λ.Α. - Aπό τo 1968... μέχρι σήμερα

Mε στόχους την οργάνωση αγώνων, την διάδοση του χερσαίου μηχανοκίνητου αθλητισμού και την προσέλευση νέων οδηγών, μια συντροφιά κριτών, αγωνιζομένων και φίλων του σπόρ, ίδρυσαν το αθλητικό σωματείο ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.

Πρωτεργάτης & Πρόεδρος ο Ι. Κανελλόπουλος, Αντιπρόεδρος ο Α. Κουλεντιανός, Γραμματέας ο Γ. Λιβέρης, Μέλη : Κ. Κουβάτσου, Β. Μουτσόπουλος, Π. Ραλλίδης.

Αρχή με δεξιοτεχνίες

στην Βούλα, στην Μαρίνα Ζέας, στην Βουλιαγμένη, στο Τατόϊ , στην Γλυφάδα, στην Ιτέα, στο Αργος , στο Ναύπλιο, στο Ηράκλειο Κρήτης ...

Ποιοι λαβαίνουν μέρος;

Ν.Περαντινός, Κ.Τσαντούλας, Σ.Καραγεωργίου, Γ.Περπινιάς, Benny, Κανελάκης, Μπελέγρης, "Μάρτσια" και πολλοί άλλοι νέοι οδηγοί.

Μίνι Ράλλυ, "Μαύρο Ρόδο" και άλλα πολλά

Άνοιξη 1969 και για πρώτη φορά φθάνουν αγωνιστικά αυτοκίνητα στην Κρήτη για το1ο ΡΑΛΛΥ ΚΝΩΣΟΣ. Συμμετέχουν και 5 πληρώματα από Ηράκλειο και Χανιά.Οι Κρητικοί πάντα ενθουσιώδεις, χειροκροτούν όλα τα πληρώματα το ίδιο.

Στο 2ο Ράλλυ ΚΝΩΣΟΣ ήδη έχει αυξηθεί ο αριθμός των Κρητικών οδηγών, αφού προηγήθηκαν αγώνες ανάβασης στην Ρογδιά και στο Ομαλό. Τον Νοέμβριο του 1972 με παρότρυνση των Γαγάνη - Πατεράκη - Διακάκη, ιδρύεται η Α.Λ.Α Ηρακλείου και λίγο αργότερα ο Γ.Φρατζεσκάκης με άλλους Χανιώτες φίλους του αυτοκινήτου, δημιουργούν την Α.Λ.Α Χανίων.

Το Ράλλυ ΑΡΚΑΔΙΟ με την βοήθεια της "Μαμάς" Α.Λ.Α οργανώνεται από τους Κρητικούς με μεγάλη επιτυχία.

Από το σήμα της Λέσχης παίρνει το όνομα του το "ΡΑΛΛΥ ΜΑΥΡΟ ΡΟΔΟ" που τον Νοέμβριο του 2002 θα γιορτάσει τα 30 του χρόνια στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα.

Μια σειρά από 10 mini ράλλυ (400-500 χλμ) στην Αττική, στην Λειβαδιά, στην Κόρινθο, στο Αργος, στην Ιτέα, στο Ναύπλιο, στο Πόρτο Υδρα, στην Λαμία, φέρνουν νέα ονόματα στο σπόρ (Γκάλλο, Αποστόλου, Μουσουρέλης, Κορομπίλης, Λουμίδης) και πάμπολους θεατές στις ειδικές διαδρομές από Μαραθώνα μέχρι Δίστομο, από Λίμνες μέχρι Γαλατά, από Ελάτεια μέχρι Λίλαια.

Τον πιο μεγάλο αριθμό θεατών συγκεντρώνει ο Μπράλλος, η Μενδενίτσα και το Ελευθεροχώρι. 'Ολη η Λαμία βρίσκεται στα βουνά για να θαυμάσει τους πολύ καλούς Λαμιώτες οδηγούς, τον Αυδίκο, τον Χατζητσοπάνη, τον Παπαευθυμίου, τον Γεμενή κ.α. Με πρωτεργάτες τον Χ Αργυρόπουλο και Ν. Παπαευθυμίου, συγκεντρώνονται οι οδηγοί και πολλοί φίλοι του σπόρ και ιδρύουν την Α.Λ.Α Λαμίας.

Το 1972 η ΕΛΠΑ μετά από οργάνωση 2 ετών του Ελληνοτουρκικού Ράλλυ αναθέτει στην Α.Λ.Α την συνέχιση της διοργάνωσης του. Αυτός ο αγώνας έγινε τον Μάρτη του 1974 για τελευταία φορά στην Κωνσταντινούπολη, κάτω από ... παράξενες συνθήκες.

Καλοκαίρι του 72, η ΑΛΑ ξαναπερνάει ... θάλασσα και ο γραφικός Μόλυβος φιλοξενεί το 1ο Ράλλυ Λέσβος. Οι συμμετέχοντες ενθουσιάζονται από τις θερμές εκδηλώσεις των κατοίκων του νησιού αλλά και από τις εκπληκτικές ειδικές διαδρομές. Με την χορηγία της OPEL ΓΟΥΤΟΣ Α.Ε. γίνεται το 1975 και το "4ο Ράλλυ ΛΕΣΒΟΣ". Με νοσταλγία μιλούν για αυτά τα Ράλλυ ο "Ιαβέρης", ο Κατσιμπάρος, ο Σαραντόπουλος, ο Μ.Μοσχούς, ο Κελεσάκος.

Το ΡΑΛΛΥ Α.Λ.Α οργανώθηκε τον Μάρτη του 1975 εκτός του προγράμματος της Λέσχης, μετά από επιθυμία της Εθνικής Επιτροπής για να αντικαταστήσει το Ράλλυ Πελοποννήσου του BP Club. Ξεκινούσε από Αθήνα και τερμάτιζε στην Κόρινθο μετά από 848 χλμ. στην Πελοπόννησο με νικητή τον "Ιαβέρη".

ΤΟ ΒΟΥΝΟ ΤΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ επιλέγει η Α.Λ.Α για το δεύτερο πρωταθληματικό της ράλλυ το 1976. Ετσι η κίτρινη PORCHE του "Λεωνίδα", η ALFA ROMEO του νεαρού Μακρυγιάννη



Αναβάσεις αυτοκινήτων

Μάρτης του 72 και η ΑΛΑ αναλαμβάνει να οργανώσει την πρώτη της Πρωταθληματική Ανάβαση στην Ριτσώνα. Ήδη είχε δώσει τις ... εξετάσεις της στο είδος, με την φιλική συνάντηση στην Ανάβαση Μαρκοπούλου. Η Ριτσώνα αγνώριστη μετά από 4 χρόνια που "φτιαχνόταν" πολύ πιο φαρδειά και με ασφαλέστερο ασφαλτοτάπητα. Με χρόνο 2.45.00 νικητής ο "Σιρόκο", με 2ο τον Τσινιβίδη και 3ο τον "Λεωνίδα".

Την ίδια χρονιά κάτω από 41 βαθμούς, τον Αύγουστο ο Σιρόκο πετυχαίνει 2.35.04, 2ος ο Μοσχούς και 3ος ο "Λεωνίδας".

Ακολουθούν αναβάσεις στην Βούλα, στον Ομαλό Κρήτης, όπου η ΑΛΑ πρωτοπορεί και για πρώτη φορά στο σπόρ εμπιστεύεται γυναίκα για Αλυτάρχη του αγώνα auto & moto.

Οι αναβάσεις συνεχίζονται στον Διόνυσο, στην Ρογδιά, στην Πιτίτσα Πατρών αλλά στις 13 Οκτωβρίου του 1979, η ΑΛΑ καταφέρνει να πάρει άδεια και να ξαναζωντανεύσει το "ιερό βουνό". Έτσι μετά από διακοπή 10 ετών το ονόματα "θρύλος" : "Νίνο", Σαλιάρης, Περαντινός, Μοσχούς, Μακρυγιάννης, Παναγιάρης, "Στρατισίνο" Κύρκος κ.α., ξεσηκώνουν στο πέρασμα τους, τους χιλιάδες Αθηναίους στα 7 χλμ της Πάρνηθας. Η ανάβαση Πάρνηθας γίνεται μέχρι τον Ιούνιο του 1983 που είναι η τελευταία από τις 7 Αναβάσεις της ΑΛΑ σε αυτό το βουνό.

Μετά την Πάρνηθα, η Φυλή, η Καμάριζα, πολλές αναβάσεις στην Ριτσώνα, στον Αχλαδόκαμπο, στον Βαρνάβα.

Αγώνες Ταχύτητας

Στην Ρόδο, στο Τατόϊ, στην Κρήτη, στον Βόλο, στην Τρίπολη, στα Μέγαρα.

Αγώνες 4Χ4

Με την υποστήριξη της CAMEL η ΑΛΑ οργάνωσε 4 αγώνες Ράλλυ για αυτοκίνητα 4 Χ 4. Αριθμός συμμετοχών 120 - 125 !!!

TRIAL για 4 Χ 4 στου Παπάγου, στο Γαλάτσι. Δεξιοτεχνίες 4 Χ 4 στον Μαραθώνα.

Ράλλυ Sprint - Dragster

Στην Μαυροσουβάλα, στο Χαλκούτσι, στην Πεντέλη.
DRAGSTER στην ευθεία του Τατοϊου.

Αγώνες Motostrong

ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ στην Ριτσώνα, στο Διόνυσο, στην Βούλα, στον Ομαλό, στην Πιτίτσα με πρωταγωνιστές τους "Νάμνα", Χατζημιχάλη, Λέκκα, Παπαγεωργίου, Μπαϊλα, Παππά, Μουρελάτο. Οι αναβάσεις moto σταμάτησαν το 1977.

MOTO CROSS για πρώτη φορά στην Ελλάδα στις 6 Ιανουαρίου του 1972, με την υποστήριξη των 4 ΤΡΟΧΩΝ. Νικητές Λέκκας, Καλαμαρινός. Την επόμενη χρονιά προκηρύσσεται πρωτάθλημα MOTO CROSS.
H AΛA οργανώνει αγώνες στην Ανάβυσσο, στο Σούλι, στο ηματάρι, στη Λαμία αλλά και SUPER CROSS στο Πειραιά.

DRDRAGSTER, στην Κερατέα και πολλοί θεατές για να δούν το καινούριο είδος αγώνα moto.

Το 1ο ENDURO που γίνεται στη χώρα μας με εκκίνηση και τερματισμό στην Πολιτεία, περνάει από μονοπάτια της καταπράσινης τότε Πεντέλης. Νικητής του 1ου Enduro o Σ.Παππάς.

ΑΓΩΝΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ στην Ρόδο, στην Κρήτη, στο Τατόϊ. Αστέρια του είδους, Παπαγεωργίου, Παπανδρέου, Γκουντούφας, Γεωργακόπουλος, Κούζουνας και άλλοι σπουδαίοι αναβάτες, που έδειξαν τον δρόμο στα σύγχρονα αστέρια των αγώνων ταχύτητας.

Kart το "φυτώριο"

Στην παλιά πίστα του Αγίου Κοσμά οι συμμετοχές δεν ξεπερνούν τις 20 ! αλλά γεμίζει από νέα παιδιά για να θαυμάσουν τους πρωτοπόρους και θεμελιώτες του αθλήματος Αρναούτη, Κωνσταντινόπουλο, Φαμπιάτο, Μπαϊρακτάρη, Μιχαλόπουλο, Μπουριώτη, Καμιτσάκη , Κυρίτση και τα άλλα παιδιά.

Τα τελευταία χρόνια η Α.Λ.Α. δέχτηκε στην πίστα KARTODROMO και 125 συμμετοχές !!

Όμως ...

πέρα από την οργάνωση αγώνων, η ΑΛΑ ήταν το μεγάλο σχολείο για τα μέλη της και ενίοτε το σκαλοπάτι για την μετέπειτα στελέχωση του αγωνιστικού και των Επιτροπών της ΕΛΠΑ, που χωρίς βεβαίως την διάθεση ορισμένων υλικών (VHF - κιγκλιδωμάτων και γερανών) εκ μέρους της, δεν θα ήταν εφικτή και ασφαλής η οργάνωση όλων των αγώνων.

Συμπαραστάτες

Η ΑΛΑ αισθάνεται ευγνωμοσύνη για τους χορηγούς της:

PIRELLI, GOODYEAR, BRIDGESTONE, ROTHMANS, MARLBORO, KAΡEΛIA, BP, ΕΚΟ, SHELL, ΤΟΥΟΤΑ, ΝΙSSAN, EYROPCAR-RENAULT, LION EΛΛΑΣ , ΓΟΥΤΟΣ Α.Ε., CASIO, COCA COLA, RENAULT-DIM, Ν. ΚΙΟΛΕΙΔΗΣ, Χ.ΚΑΛΤΣΟΥΝΗΣ, Σ.ΜΠΟΥΛΕΚΟΣ, αλλά και προς κάποια μέλη της, που έγιναν χορηγοί σε ... δύσκολους καιρούς.

Ασφαλώς χωρίς της συμπαράσταση της Ελληνικής Αστυνομίας, της Τροχαίας, της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, του Ε.Κ.Α.Β. και τους φίλους κριτές, η Α.Λ.Α δεν θα μπορούσε να οργανώσει με ασφάλεια - για θεατές και οδηγούς - τόσους πολλούς αγώνες του χερσαίου μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Από την Ιστοσελίδα της Λέσχης:

http://www.ala-racingclub.gr



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...