Οι κερδοσκόποι είναι εκείνοι που κερδίζουν από παντού. Τα καύσιμα είναι ένα πολύ αγαπημένο προϊόν, που αφήνει μεγάλα περιθώρια για κέρδη, σε όλους όσους ασχολούνται με τη διακίνηση και το εμπόριό τους. Οι Έλληνες το έχουν δει κατ΄επανάληψη αυτό το παιχνίδι των κερδοσκόπων, να κερδίζουν εκαταομμύρια, να διαμορφώνουν τις τιμές σύμφωνα με τα δικά τους μέτρα, να εμφανίζουν υπερπροσφορά καυσίμων ή παντελή έλλειψη αυτών, με αποτέσλεσμα να δημιουργηθεί εύλογα η εντύπωση ότι οι κερδοσκόποι είναι εκείνοι που ρυθμίζουν την αγορά των καυσίμων και όχι το επίσημο κράτος.
Δυστυχώς αυτό συμβαίνει σε όλα τα κράτη, ακόμα και στα πολύ καλά οργανωμένα, αφού τα κέρδη είναι πολλά. Είναι πολλά τα λεφτά! Μια έρευνα στη Γερμανία, έχειξε ότι... οι κερδοσκόποι στη Γερμανία καταφέρνουν και βγάζουν ένα κέρδος από 14 λεπτά στο λίτρο βενζίνης. Με το ρυθμό και την τροπή που πήρε η κατάσταση στα καύσιμα, σύντομα θα δούμε τις τιμές να φτάνουν στα 2 ευρώ. Στην έρευνα αυτή, που παρουσίασαν σήμερα οι ΠΡΑΣΙΝΟΙ, διαπιστώνει κανείς ότι με το υψηλό κέρδος που προσθέτουν στην τιμή της βενζίνης οι κερδοσκόποι, ένας ιδιοκτήτης αυτοκινήτου πληρώνει 7 ευρώ περισσότερα για να φουλάρει 50 λίτρα βενζίνης, πράγμα που σε ετήσια βάση προσθέτει 136 ευρώ στον προϋπολογισμό των εξόδων του αυτοκινήτου. Οι ΠΡΑΣΙΝΟΙ κατηγορούν άμεσα τους κερδοσκόπους για ξεδιάντροπη κερδοσκοπία σε βάρος των καταναλωτών.
Από διαπιστώσεις έχουμε χορτάσει, το θέμα είναι πώς απαλλάσσεις τον καταναλωτή από τους κερδοσκόπους.
Αν και οι τιμές εδώ στη Γερμανία είναι ακόμα σε "υποφερτά" επίπεδα (σήμερα κοστίζει 1,39 ευρώ, ενώ μετά τις θερινές διακοπές του καλοκαιριού, τον Οκτώβρη του 2009 είχαν περάσει το 1,40), εντούτοις το αυτοκίνητο που ήταν ένα είδος πρώτης ανάγκης, γίνεται σιγά σιγά είδος πολυτελείας για μεγάλη μερίδα του πληθυσμού.
πηγή