Καλύτερα με τα πόδια είπαν χιλιάδες κάτοικοι της Αθήνας μετά τις αυξήσεις σε φόρους, τέλη και καύσιμα. Κάθε χρόνο οι αρμόδιες υπηρεσίες “μαζεύουν” από τους δρόμους περίπου 4.000 εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, φέτος όμως η πρόβλεψη είναι πως ο αριθμός αυτός θα διπλασιαστεί.
Γκύζη και Αμπελόκηποι είναι οι γειτονιές που κατέχουν το ρεκόρ εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων, ενώ αύξηση παρουσιάζεται και στα Πατήσια, τον...Κολωνό, το Παγκράτι, τα Σεπόλια και στον Βοτανικό. Αυτό που κάνει εντύπωση είναι πως πλέον τα αυτοκίνητα που βρίσκονται παρατημένα δεν ξεπερνούν σε ηλικία τα δέκα χρόνια.
Είναι κυρίως αυτοκίνητα τα οποία οι ιδιοκτήτες αποφάσισαν να εγκαταλείψουν μετά την τελευταία αύξηση στα τέλη κυκλοφορίας και τις απανωτές αυξήσεις στο φόρο καυσίμων, καθώς πλέον το κόστος συντήρησης έχει εκτιναχθεί στα ύψη.
Γκύζη και Αμπελόκηποι είναι οι γειτονιές που κατέχουν το ρεκόρ εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων, ενώ αύξηση παρουσιάζεται και στα Πατήσια, τον...Κολωνό, το Παγκράτι, τα Σεπόλια και στον Βοτανικό. Αυτό που κάνει εντύπωση είναι πως πλέον τα αυτοκίνητα που βρίσκονται παρατημένα δεν ξεπερνούν σε ηλικία τα δέκα χρόνια.
Είναι κυρίως αυτοκίνητα τα οποία οι ιδιοκτήτες αποφάσισαν να εγκαταλείψουν μετά την τελευταία αύξηση στα τέλη κυκλοφορίας και τις απανωτές αυξήσεις στο φόρο καυσίμων, καθώς πλέον το κόστος συντήρησης έχει εκτιναχθεί στα ύψη.