Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σε κυκλοφορία η εντυπωσιακή υποθαλάσσια σήραγγα της Κωνσταντινούπολης

Σε κυκλοφορία η εντυπωσιακή υποθαλάσσια σήραγγα της Κωνσταντινούπολης
Η σήραγγα που βρίσκεται κάτω από τη θάλασσα του Βοσπόρου θα ενώνει το ασιατικό με το ευρωπαϊκό τμήμα της Κωνσταντινούπολης.

Αναδείχθηκε -μαζί με το δικό μας Κέντρο Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος- ως μία από τις καλύτερες κατασκευές για το 2016 . Πλέον ήρθε η στιγμή να παραδοθεί και σε χρήση, αλλάζοντας τη ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων. Ο λόγος για την υποθαλάσσια σήραγγα, Eurasia Tunnel, που εγκαινιάστηκε την Τρίτη από τον Ταγίπ Ερντογάν και παραδίδεται σε κυκλοφορία σήμερα Πέμπτη.

Η σήραγγα έχει συνολικό μήκος 14,6 χιλιομέτρων και καλύπτει ένα κομμάτι που έχει αυξημένη κίνηση, από το Καζλίτσεσμε της ευρωπαϊκής πλευράς της Πόλης μέχρι το Γκιόζτεπε της ασιατικής. Θα μειώσει το χρόνο κάλυψης σε 15 λεπτά από τα 100 που χρειάζονται τώρα για να διανύσει κανείς την απόσταση αυτή. Τα 5,4 χιλιόμετρα της σήραγγας, που έχει σχεδιαστεί να αντέχει σεισμούς των 9 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ, είναι κάτω από τη θάλασσα. Το πιο βαθύ σημείο είναι στα 106 μέτρα κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας. Το όριο ταχύτητας στη σήραγγα έχει οριστεί στα 70 χλμ την ώρα. Απαγορεύεται η διέλευση φορτηγών και οχημάτων ύψους πάνω από 2,8 μ. Το τούνελ παρακολουθείται με κάμερες και ηλεκτρονικά μέσα για ασφάλεια και παραβάσεις. Τα εγκαίνια έγιναν μεν, αλλά τα πρώτα οχήματα πέρασαν σήμερα 22 Δεκεμβρίου στις 7:00 το πρωί.

Η σήραγγα αρχικά θα λειτουργεί για 14 ώρες την ημέρα και σταδιακά μέχρι τις 30 Ιανουαρίου του 2017 θα αρχίσει να λειτουργεί σε εικοσιτετράωρη βάση. Αναμένεται να εξυπηρετεί καθημερινά 1.290 έως και 130 χιλιάδες διερχόμενα αυτοκίνητα. Το κράτος έχει εγγυηθεί στο σχήμα που ανέλαβε την ανέγερση και εκμετάλλευση για 24 χρόνια, τη διέλευση τουλάχιστον 68.500 οχημάτων ημερησίως. Για το έργο δαπανήθηκαν 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια.


Ο σχεδιασμός, κατασκευή και η λειτουργία του σχεδίου για 24 χρόνια και 5 μήνες θα ανήκει στην εταιρεία ATAŞ. Με την ολοκλήρωση της σχετικής προθεσμίας το έργο θα μεταβιβαστεί στο Δημόσιο.
Πηγή: News247.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.