Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πανελλήνιο ρεκόρ κατανάλωσης και οικονομίας για τα Volkswagen up! και Polo.

Οι εκπαιδευτές της σχολής ασφαλούς οδήγησης Driving Academy, σε συνεργασία με την Kosmocar A.E., επίσημο εισαγωγέα της Volkswagen, επιχειρούν να πραγματοποιήσουν το 1ο πανελλήνιο ρεκόρ οικονομίας καυσίμου με ένα ρεζερβουάρ. Ο σκοπός του ρεκόρ είναι να καλύψουμε την μεγαλύτερη δυνατή απόσταση με ένα ρεζερβουάρ με τα Volkswagen...
Polo 1.2 TSI 105 PS και Volkswagen up! 1.0 MPI 75 PS. Τα αυτοκίνητα υπολογίζουμε να καλύψουν πάνω από 1150 χλμ ταξιδεύοντας σε όλη την Ελλάδα, ενώ το ρεκόρ το παρακολουθεί και πιστοποιεί ο Παγκόσμιος οργανισμός ECO2DRIVING.

3η μέρα: Τετάρτη 25/7/2012
Καβάλα – Θεσσαλονίκη- Λάρισα
Απόσταση: 320 km
Θεωρητική κατανάλωση Polo 1.2 TSI: 3,5 lt/100 km
Θεωρητική κατανάλωση up! 1.0 MPI: 2,9 lt/100 km

Τα αυτοκίνητα την Πέμπτη 26/7 βρίσκονταν στην Λάρισα, στις εγκαταστάσεις της Γ. Κ. Γιαννακόπουλος ΑΕ, εξουσιοδοτημένου εμπόρου της VW στην Λάρισα, από τις 12.00 έως τις 18.00

Απίστευτο και όμως αληθινό. Μετά από σχεδόν 850 km ο δείκτης βενζίνης του Polo βρίσκεται στα ¾ και ο αντίστοιχος του up! λίγο κάτω από τα ¾, επίδοση που έχει βάλει γερές βάσεις για το ρεκόρ οικονομίας. Ας κάνουμε όμως μια αναδρομή στην 3η μέρα του μεγάλου εγχειρήματος.

Τα δυο VW στήθηκαν την Τετάρτη στο λιμάνι της Καβάλας. Δίπλα τους ολόκληρη η γκάμα των VW για test drive, σε ένα άψογο παράλληλο event του εξουσιοδοτημένου έμπορου κ. Μηνά Κουτσουκιάδη, που έδινε ένα διαφορετικό παλμό στην πόλη. Οι ερωτήσεις και ο θαυμασμός των περαστικών ήταν έκδηλος, όπως και του τοπικού τύπου και έδωσε δύναμη στα πληρώματα των δυο VW που αναχώρησαν με προορισμό την Λάρισα στις 22:20. Το πρώτο κομμάτι, μέχρι την είσοδο στην Εγνατία Οδό ήταν μια σκέτη σπαζοκεφαλιά μιας και περιλάμβανε μόνο ανηφόρες και κλειστές στροφές. Τα νούμερα των καταναλώσεων έδειχναν 2 λίτρα πάνω από τον μέσο όρο μας, κάτι που όμως δεν κράτησε πολύ. Η Εγνατία για ακόμα μια φορά αποτέλεσε το πεδίο μάχης για τα δυο VW που δείχνουν τρομερά αποφασισμένα. Κατεύθυνσή μας η Θεσσαλονίκη, πόλη που αυτή την φορά περάσαμε από έξω. Οι ανηφόρες όπως και οι κατηφόρες δεν έλειψαν, όπως και η υψηλή μέση ωραία ταχύτητα του Polo που άγγιξε τα 70 km/h με μέση κατανάλωση 3,5 lt/100km. To up! λίγο πιο πίσω με λίγο μικρότερη μέση ταχύτητα αλλά και εντυπωσιακή κατανάλωση στα 2,9 lt/100 km.




Μόλις περάσαμε τη Θεσσαλονίκη είχαμε διανύσει την μισή απόσταση της διαδρομής, οπότε έγινε και η καθιερωμένη αλλαγή οδηγών. Η περίφημη κοιλάδα των Τεμπών δεν κατάφερε να μας χαλάσει τα νούμερα των καταναλώσεων, παρά το σφιχτό της διαδρομής και την πυκνή κίνηση. Στην διαδρομή της 3ης μέρας μεγάλη ήταν και η συνδρομή της Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου, που μας παρακολουθούσε και μας βοήθησε ώστε να διανύσουμε απροβλημάτιστα αρκετά χιλιόμετρα.

Λίγο αργότερα ήρθε η στιγμή της εξόδου από την Εθνική Οδό στις δεύτερες ταμπέλες για Λάρισα. Φθάσαμε στο ξενοδοχείο Larissa Imperial στις 3.30 κουρασμένοι από την μεγάλη μέρα αλλά και ικανοποιημένοι από το γεγονός ότι ο στόχος μας έχει αρχίσει να φαίνεται πολύ εφικτός. Τα αυτοκίνητα θα βρίσκονται μέχρι το βράδυ στην υπερσύγχρονη κάθετη μονάδα της VW στην Λάρισα, Γ.Κ. Γιαννακόπουλος Α.Ε.Β.Ε. από όπου και θα αναχωρήσουν με προορισμό τη Λαμία.

Τι είπαν οι οδηγοί

Δημήτρης Χατζητόλιος VW Polo 1.2 TSI 105PS
Ξεκινώντας από το λιμάνι της Καβάλας, η κίνηση και οι μεγάλες ανηφόρες ήταν ένα δύσκολο quiz. Η κατανάλωση αμέσως σκαρφάλωσε και στην είσοδο της Εγνατίας Οδού βρέθηκα με μέση κατανάλωση 10.0 lt/100 km. Ήταν προφανές πως εγώ και το Polo είχαμε πολύ δουλειά. Με προσεκτική οδήγηση αλλά και την αρωγή του TSI τα νούμερα άρχισαν να πέφτουν σε γνώριμες τιμές. Ακόμα και πίσω από το τιμόνι δυσκολεύεσαι να πιστέψεις τα νούμερα που βλέπεις μπροστά σου. Στα 620 km έπεσε και η πρώτη παύλα από την ψηφιακή ένδειξη του δείκτη βενζίνης, φαινόμενο μοναδικό. Προσωπικά πρώτη φορά βιώνω ένα τέτοιο γεγονός και ήταν ακόμα μια έκπληξη στο εγχείρημά μας. Παρά το γεγονός ότι η ταχύτητα δεν ξεπέρασε τα 95 km/h δεν κουράστηκα καθόλου και τα 150 km που διένυσα μου φάνηκαν λίγα! Το έχω αγαπήσει το Πολάκι και δεν το κρύβω!

Γιάννης Τσιγκρής VW up ! MPI 75PS
Καληνυχτίζουμε τη γοητευτική Καβάλα και καλημερίζουμε την Εγνατία Οδό! Μέχρι να πιάσουμε όμως το αμφιθεατρικό κομμάτι του αυτοκινητοδρόμου πάνω από την πόλη, η κατανάλωση θυμίζει τιμές που δεν ταιριάζουν σε ρεκόρ οικονομίας. Τα 7,5 lt/100km μέσης, η στιγμιαία που δείχνει συχνά πυκνά διψήφιο νούμερο και ο δείκτης βενζίνης που εγκατέλειψε την ένδειξη full, είναι μια καλή σφαλιάρα πραγματικότητας. Στα επόμενα 175 km, πριν την αλλαγή οδηγού, η προσπάθεια για να πέσουν οι ενδείξεις απέδωσε γρήγορα ένα 3,4 lt/100 km, αλλά ύστερα από προσεκτική οδήγηση και ταχύτητες λίγο κάτω από 90 km/h – που σε κάποιες περιπτώσεις άφηνε το up! ακόμα κάποια χιλιόμετρα μακριά από το Polo – έπεσε στα 3,0 lt/100 km. Το ευχάριστο είναι ότι υπάρχουν ακόμα ¾ στο ρεζερβουάρ που εξασφαλίζουν ακόμα 660 km αυτονομίας.

Νικόλας Παπαπάσχος VW up! MPI 75PS
Λίγο μετά τα μεσάνυχτα και στο ύψος των Μαλγάρων κάθισα στην θέση του οδηγού του up! . Το περιβάλλον πλέον γνώριμο, αφού μετά από κοντά 400 χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του έχει επέλθει η πλήρης εξοικείωση με τον κινητήρα του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα τη συνέχεια των εξαιρετικών επιδόσεων σε επίπεδο κατανάλωσης. Η διαδρομή ως την Λάρισα ήταν ιδιαίτερα βατή και με την βοήθεια της Aυτοκινητόδρομου Αιγαίου, που παρακολουθούσε το εγχείρημα, πολύ ευχάριστη και ασφαλής. Μοναδική εξαίρεση το κομμάτι στα Τέμπη, όπου η πληθώρα των φορτηγών, μας έφτασε την εγρήγορση στο ζενίθ. Η μέρα έκλεισε με την θεωρητική μέση κατανάλωση, σύμφωνα με το trip computer στα 2,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, νούμερο που βρίσκεται λίγο κάτω από τον στόχο μας!

Θωμάς Παπαπάσχος VW Polo 1.2 TSI 105PS
Επιτέλους κουνήθηκε ο δείκτης της βενζίνης. Αυτό ήταν το πρώτο που διαπίστωσα μόλις οδήγησα το Polo TSI από τα διόδια των Μαλγάρων. Η ικανοποίηση από το ταξίδι είναι διπλή. Πρώτον γιατί όλα δείχνουν ότι θα πετύχουμε τον στόχο μας και δεύτερον γιατί επικοινωνούμε δυνατά το μήνυμά μας, της οικονομικής και σύγχρονης οδήγησης. Ο κόσμος και οι δημοσιογράφοι της πανέμορφης Καβάλας μας αγκάλιασαν, ενώ κορυφαία ήταν και η εκδήλωση στο λιμάνι που είχε οργανώσει η οικογένεια Κουτσουκιάδη, επίσημος αντιπρόσωπος της VW. Οδηγικά, όλα κινήθηκαν ιδανικά, με ασφάλεια και χαμηλά νούμερα κατανάλωσης. Ο TSI μας αποδεικνύει πόσο αποδοτικός είναι, καθώς υπάρχουν στιγμές που στις ευθείες με σωστό άνεμο, ακόμη και με 90 km/h η στιγμιαία κατανάλωση δείχνει νούμερα κάτω από 2 lt/100km. Το κοντέρ πλέον γράφει 23014 km, δηλαδή 892 km από τα Ιωάννινα και ο δείκτης του καυσίμου είναι μόλις κάτω από τα ¾!




Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!