Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ασφάλεια για τους μικρούς επιβάτες: Η Volvo παρουσιάζει concept φουσκωτού παιδικού καθίσματος


• Αν κάποιος επρόκειτο να το παρουσιάσει, αυτή θα ήταν μόνο η Volvo
• Παιδικό φουσκωτό κάθισμα ασφαλείας που προσφέρει αδιαμφισβήτητη ασφάλεια στους μικρούς επιβάτες και μεγάλη άνεση και πρακτικότητα στους γονείς
• Φουσκώνει σε 40 μόλις δευτερόλεπτα, ζυγίζει μόνο 5 κιλά, το μισό από το συνηθισμένο
• Η αλλαγή από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο, η μεταφορά με το αυτοκίνητο των παππούδων ή των θείων ή με ένα ταξί, θα είναι πλέον εύκολη υπόθεση
• Η Volvo έχει παράδοση 50 χρόνων έρευνας και εξέλιξης για την ασφάλεια των παιδιών
• Το 1964 το πρώτο παιδικό κάθισμα που «έβλεπε» προς τα πίσω από τη Volvo

Η Volvo παρουσιάζει με υπερηφάνεια την εξέλιξη στα παιδικά καθίσματα ασφαλείας! Πρόκειται για το πρωτότυπο μιας νέας γενιάς καθισμάτων που έχουν τη δυνατότητα να φουσκώνουν και να ξεφουσκώνουν κατά βούληση, με αποτέλεσμα να είναι εύκολο να μεταφερθούν ή να προσαρμοστούν σε άλλο όχημα, διαφορετικό από το συνηθισμένο, χωρίς να χάνουν τη λειτουργικότητά τους ή να...
υπόκεινται στον παραμικρό συμβιβασμό όσον αφορά στην παρεχόμενη ασφάλεια! Η παρουσίαση του πρωτότυπου συμπίπτει με τον εορτασμό των 50 χρόνων έρευνας και εξέλιξης της Volvo για την ασφάλεια των παιδιών στο αυτοκίνητο.

Ιστορικά, τα παιδικά καθίσματα ασφαλείας είναι ογκώδη, μετακινούνται δύσκολα και συχνά απαιτούν εξοικείωση για να στηριχθούν σωστά. Ως επακόλουθο, όταν χρειαστεί το παιδί να μεταφερθεί με διαφορετικό από το συνηθισμένο αυτοκίνητο, η ασφαλής μεταφορά του προϋποθέτει επιπλέον κόπο και χρόνο. Για να απαντήσει σε αυτό το πρόβλημα, η Volvo εξέλιξε ένα κάθισμα το οποίο χάρη σε μία ενσωματωμένη αντλία αέρα μπορεί να φουσκώνει σε μόλις 40 δευτερόλεπτα αλλά και να ξεφουσκώνει πολύ εύκολα εφόσον το επιθυμεί ο χρήστης, ώστε να μεταφερθεί ή να τοποθετηθεί σε άλλο όχημα.

Το φουσκωτό παιδικό κάθισμα ασφαλείας είναι ιδιαίτερα ελαφρύ συγκρινόμενο με τα συμβατικά καθίσματα, καθώς ζυγίζει μόλις 5 κιλά, το μισό περίπου από το συνηθισμένο. Εκτός από την ενσωματωμένη αντλία αέρα διαθέτει και μηχανισμό Bluetooth που το καθιστά μόνιμα συνδεμένο στο διαδίκτυο, κάτι που προσφέρει τη δυνατότητα χειρισμού του από απόσταση! Όταν ξεφουσκώσει πλήρως και διπλωθεί, μπορεί να αποθηκευτεί σε μία κομψή τσάντα, καθιστώντας το εύκολο στη μεταφορά του.

Η συγκεκριμένη πρόταση της Volvo προσφέρει μεγάλη ευκολία σε πολλές περιπτώσεις. Κάνει πιο εύκολα τα ταξίδια με αεροπλάνο (χαρακτηριστική η ανάγκη μεταφοράς του παιδικού καθίσματος με τις υπόλοιπες αποσκευές) ή τη μεταφορά των παιδιών με αυτοκίνητο διαφορετικό από το συνηθισμένο, πχ. μία βόλτα με τους παππούδες ή τους θείους. Ανάλογη είναι η περίπτωση όταν κάποιος μεταφέρει το παιδί με ένα ταξί.

Το φουσκωτό παιδικό κάθισμα της Volvo, ακόμα σε μορφή πρωτότυπου, είναι φτιαγμένο από ένα ιδιαίτερα ανθεκτικό ύφασμα με ειδικές ραφές, που αντέχει σε πολύ υψηλές εσωτερικές πιέσεις, ιδανικό για να φουσκώνει και να ξεφουσκώνει πολλές φορές. Το συγκεκριμένο υλικό έχει γίνει ευρέως γνωστό από τη χρήση του στη ναυτική βιομηχανία και την κατασκευή φουσκωτών σωσιβίων. Μάλιστα, ως υλικό είχε χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά από το στρατό, για την κατασκευή φουσκωτών αεροπλάνων!

Το φουσκωτό παιδικό κάθισμα έχει τοποθέτηση αντίθετη προς την κίνηση του αυτοκινήτου, δηλαδή το παιδί βλέπει προς τα πίσω. Αν και η συγκεκριμένη διάταξη δεν είναι τόσο δημοφιλής στη χώρα μας – παρά μόνο για βρέφη - και αντίστοιχα τα παιδικά καθίσματα ασφαλείας αυτού του τύπου δεν έχουν μεγάλο μερίδιο αγοράς, εντούτοις θεωρείται η πλέον ασφαλής! Ιατρικές έρευνες έχουν αποδείξει το προφανές, ότι ο αυχένας των μικρών παιδιών που ακόμα βρίσκονται στην ανάπτυξη είναι ιδιαίτερα ευαίσθητος και σε περίπτωση εμπρόσθιας σύγκρουσης – οι πιο συνηθισμένες – η πλάτη του καθίσματος προσφέρει την απαιτούμενη υποστήριξη στον παιδικό αυχένα.

Πάνω στο συγκεκριμένο θέμα, η Λώρενς Έιμπελ (Lawrence Abele), Διευθύντρια Σχεδιασμού στο Κέντρο Μετρήσεων και Πρωτοτύπων της Volvo στο Λος Άντζελες, τονίζει ότι «η ιδανική θέση για όλους τους επιβάτες θα ήταν να ταξιδεύουν κοιτώντας προς τα πίσω, αντίθετα δηλαδή από τη φορά κίνησης του αυτοκινήτου. Και αν αυτό πρακτικά είναι αδύνατο για τους ενήλικες, για τα μικρά παιδιά είναι επιβεβλημένο και οι γονείς θα έπρεπε να το τηρούν ευλαβικά και να φροντίζουν για τη συγκεκριμένη στάση των παιδιών τους στο αυτοκίνητο για όσο το δυνατό μεγαλύτερο διάστημα!»

Και προσθέτει: «Τα μικρά παιδιά δεν είναι και δεν πρέπει να θεωρούνται μικρογραφίες ενηλίκων όταν μιλάμε για ασφάλεια στο αυτοκίνητο. Έχουν ιδιαίτερες ευαισθησίες, που έχουν να κάνουν με την ανάπτυξή τους και τα φορτία που μπορεί να αντέξει ο σκελετός τους. Μέχρι την ηλικία των τριών ή και τεσσάρων ετών πρέπει να ταξιδεύουν σε παιδικά καθίσματα που κοιτούν προς τα πίσω, μετά να περνούν στα κλασσικά παιδικά καθίσματα ασφαλείας ενώ τα μεγαλύτερα σε ηλικία παιδιά να χρησιμοποιούν το ειδικό υπερυψωμένο κάθισμα έτσι ώστε η ζώνη ασφαλείας να υποστηρίζει σωστά το σώμα στο χώρο της οσφυϊκής χώρας.»

Μερικές από τις καινοτομίες της Volvo στα 50 χρόνια πρωτοπορίας στην παιδική ασφάλεια στο αυτοκίνητο:

1964 - Πρώτο στον κόσμο πρωτότυπο παιδικού καθίσματος
Εμπνευσμένος από τον τρόπο που ταξιδεύουν οι αστροναύτες, κοιτώντας αντίθετα στη φορά κίνησης, ο γιατρός Μπέρτιλ Άλνταμ (Bertil Aldman), μετέπειτα καθηγητής οδικής ασφάλειας στο Πανεπιστήμιο Τσάλμερς του Γκέτεμποργκ, παρουσιάζει το ένα πρωτότυπο παιδικού καθίσματος ασφαλείας. Η Volvo ήταν στενά συνδεδεμένη με την εξέλιξη του πρωτότυπου, το οποίο δοκιμάστηκε σε ένα Volvo PV544.

1967 - Αναστρέψιμο κάθισμα συνοδηγού με επένδυση και ζώνη για παιδιά
Το πρώτο παιδικό κάθισμα ασφαλείας που διατέθηκε προς πώληση, δημιουργήθηκε με την αναστροφή του καθίσματος του συνοδηγού. Η προσθήκη μιας μαλακής επένδυσης για την πλάτη και ενός σετ από ιμάντες, έκανε δυνατή την ασφαλή τοποθέτηση του παιδιού στο κάθισμα, με το παιδί να κοιτάει αντίθετα με τη φορά κίνησης. Η συγκεκριμένη λύση ήταν διαθέσιμη προς αγορά, ως αξεσουάρ για το Volvo Amazon, που μόλις είχε λανσαριστεί εκείνη τη χρονιά.

1972 - Πρώτο αυτόνομο παιδικό κάθισμα ασφαλείας της Volvo με φορά προς τα πίσω
Τα παιδικά καθίσματα ασφαλείας που κοιτούν προς τα πίσω, αντίθετα δηλαδή προς τη φορά κίνησης, υποστηρίζουν αποτελεσματικότερα τον παιδικό αυχένα και μοιράζουν τη δύναμη της πρόσκρουσης σε μεγαλύτερη επιφάνεια, άρα ελαττώνοντας τις όποιες επιπτώσεις.

1976 - Υπερυψωμένο κάθισμα για παιδιά – ακόμα μία πρωτιά για τη Volvo
Από την ηλικία των τριών ή τεσσάρων ετών τα παιδιά μπορούν να ταξιδεύουν κοιτώντας εμπρός. Η Volvo συστήνει τα πιο μεγάλα παιδιά, μέχρι την ηλικία των 10 ετών ή για όσο διάστημα το ύψος τους δεν υπερβαίνει τα 140 εκ., να χρησιμοποιούν το ειδικό υπερυψωμένο κάθισμα μαζί με τη ζώνη ασφαλείας.

1990 - Πρώτο στον κόσμο ενσωματωμένο παιδικό υπερυψωμένο κάθισμα
Ουσιαστικά τη χρονιά αυτή η Volvo παρουσίασε το πρώτο ενσωματωμένο παιδικό υπερυψωμένο κάθισμα για τη μεσαία πίσω θέση, που παρουσιάστηκε στο Volvo 960. Το κάθισμα αυτό μπορούσε να αναπτύσσεται και να διπλώνει στην αρχική του θέση κατά βούληση. Το 1995 ακολούθησαν τα αντίστοιχα ενσωματωμένα παιδικά υπερυψωμένα καθίσματα για τις δύο εξωτερικές πίσω θέσεις, στο Volvo S40.


1999 - Το πρώτο στον κόσμο παιδικό κάθισμα ασφαλείας που κοιτάει προς τα πίσω, για το σύστημα ISOFIX
Το ISOFIX είναι ένα τυποποιημένο ενσωματωμένο στο αυτοκίνητο σύστημα, για προσάρτηση παιδικού καθίσματος ασφαλείας. Η Volvo παρουσίασε το πρώτο στον κόσμο παιδικό κάθισμα ασφαλείας που κοιτάει προς τα πίσω, ειδικά για το ISOFIX. Ουσιαστικά επρόκειτο για δύο καθίσματα σε ένα! Και τα δύο – ένα για βρέφη και ένα για μικρά παιδιά έως την ηλικία των τεσσάρων ετών – συνδέονταν στο ίδιο πλαίσιο ISOFIX.

2007 - Το πρώτο στον κόσμο ενσωματωμένο υπερυψωμένο κάθισμα ασφαλείας δύο σταδίων
Παρουσιάστηκε στο Volvo V70. Η ανάπτυξη του καθίσματος σε δύο στάδια, άρα σε δύο διαφορετικά ύψη, εξασφάλιζε καλύτερη εφαρμογή της ζώνης ασφαλείας ανεξάρτητα από το μέγεθος του παιδιού. Παράλληλα, η Volvo παρουσίασε και περιοριστές φορτίου στις ζώνες ασφαλείας, που προσαρμόζονταν στο σωματότυπο κάθε παιδιού, λαμβάνοντας υπ’ όψιν το βάρος του.

2014 - Πρωτότυπο φουσκωτού παιδικού καθίσματος ασφαλείας
Η τελευταία καινοτομία της Volvo, ακόμα σε στάδιο εξέλιξης, προσφέρει μεγάλη πρακτικότητα χωρίς συμβιβασμό στην παρεχόμενη ασφάλεια.










Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...