Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Valentino Rossi αλλάζει τιμόνι και κατακτά το Nascar

Παρότι ακολουθούν ένα πραγματικά εξουθενωτικό πρόγραμμα αγώνων, δύο από τους πιο αναγνωρίσιμους και πετυχημένους πιλότους του κόσμου κατάφεραν να συναντηθούν και να απολαύσουν μια ξεχωριστή εμπειρία στην πίστα Charlotte Motor Speedway της Βόρειας Καρολίνας, η οποία αποτελεί το πνευματικό κέντρο των αγώνων NASCAR.


Εκεί, αφήνοντας κατά μέρος την αγαπημένη του Yamaha YZR-M1 MotoGP, ο εννεάκις παγκόσμιος πρωταθλητής των GP Valentino Rossi πήρε μια γεύση από το πώς είναι να οδηγεί κανείς το εργαλείο του Kyle Busch, μια πανίσχυρη Toyota Camry, με την οποία συμμετέχει στο πρωτάθλημα ΝΑSCAR Nationwide.

Νωρίς το πρωί της Κυριακής 22 Απριλίου, ο Kyle Busch –νικητής των τριών τελευταίων αγώνων Nationwide NASCAR– συνάντησε το Rossi, του έδειξε το αυτοκίνητο και τον μύησε στα κόλπα της οδήγησής του, αναγκαία για να δαμάσει το θηρίο.

Αμέσως μετά ο Vale βούτηξε στα βαθιά. Φόρεσε τα ακουστικά και παρακολούθησε το Busch που έκανε μερικούς γύρους στη θρυλική οβάλ πίστα των 2,4 χλμ. Με το που επέστρεψε στα πιτ, συζήτησε λίγο μαζί του, φορτώνοντας τον Ιταλό με πληροφορίες και υποδείξεις που θα του επέτρεπαν να κινηθεί γρήγορα.

Ύστερα ήρθε η ώρα της αλήθειας: ο «Γιατρός» χώθηκε άφοβα στην κοιλιά του κήτους, δηλαδή στο ατσάλινο κλωβό της Camry, γύρισε τον διακόπτη και ο V8 κινητήρας των 5.860 κυβικών και 650 ίππων ζωντάνεψε μουγκρίζοντας από χαρά.

Ο Rossi πάτησε τον συμπλέκτη, κάρφωσε 1η και κύλησε έξω από την ευθεία των πιτ προς την οβάλ διαδρομή. Η πίστα Charlotte Motor Speedway ανήκει στην κατηγορία «superspeedway» έχοντας τα 2 οβάλ της κεκλιμένα σε γωνία 24 μοιρών και για το λόγο αυτό, είναι μία από τις ταχύτερες πίστες των αγώνων NASCAR.

Η οδήγηση σε τέτοιες συνθήκες δεν χωρατεύει. Όταν πια ο Vale ένιωσε άνετα και άρχισε να κινείται με την πρέπουσα ταχύτητα -που στην περίπτωσή μας σημαίνει κοντά στα 300 χλμ ανά ώρα- οι χρόνοι άρχισαν να πέφτουν συγκλονιστικά.

Στο τέλος της επαφής του με το αγωνιστικό του Busch ο Rossi έβγαλε το κράνος του και σκαρφάλωσε έξω από το παράθυρο του αυτοκινήτου, έχοντας ένα τεράστιο χαμόγελο στο πρόσωπό του.

«Φοβερά cool αίσθηση», είπε λάμποντας από χαρά ο VR. «Έχω πολλούς φίλους στην Ευρώπη και την Ιταλία που παρακολουθούν τους αγώνες NASCAR. Είναι ολότελα διαφορετικοί από ό,τι έχουμε στην Ευρώπη και ήμουν ήδη προετοιμασμένος για την αίσθηση, μια ανατριχίλα από την ταχύτητα και την αίσθηση της φυγοκέντρου στο οβάλ».

«Εκεί η πρόσφυση είναι τόσο υψηλή που είναι σαν να κολλάς πάνω στην άσφαλτο. Ήταν υπέροχο, σκέτη απόλαυση. Λατρεύω την οδήγηση των αγωνιστικών αυτοκινήτων, πάντα τη λάτρευα, και γι' αυτό ήταν τόσο συναρπαστικό το να οδηγώ ένα NASCAR».

«Στην αρχή», είπε ο Valentino, «ήταν κάπως παράξενα, γιατί είναι δύσκολο να κινηθείς σε ευθεία. Αλλά μετά από μερικούς γύρους ένιωσα μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και άρχισα να γυρίζω όλο και πιο γρήγορα. Οφείλω να πω ότι με τον Kyle τα βρήκαμε αμέσως. Είναι ωραίος τύπος. Τον γουστάρω και μου έδωσε πολύ σημαντικές συμβουλές».

Ο Kyle Busch είναι ο πλέον πολυνίκης οδηγός της κατηγορίας NASCAR Nationwide (έχοντας 55 νίκες στον θεσμό). Όχι μόνον απόλαυσε την εμπειρία της συνάντησης με το μεγάλο Rossi, αλλά και εντυπωσιάστηκε από τις οδηγικές του ικανότητες πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου.



«Ήταν μια πολύ κουλ εμπειρία από αυτές που προκύπτουν όταν συναντιούνται δύο οδηγοί τόσο παθιασμένοι με την αγωνιστική οδήγηση που επιπλέον έχουν και καλή χημεία μεταξύ τους», δήλωσε χαμογελώντας ο Busch που είναι γνωστός με το παρατσούκλι «Σαματατζής».

«Ο Rossi είναι πολύ φίνος τύπος. Ήταν απίθανη παρέα. Φοβερή εμπειρία για μένα. Ήταν πολύ ωραίο που η Monster Energy κανόνισε να βρεθούμε, είχε πολλή πλάκα. Και μόνο που μπορέσαμε να ρωτήσουμε ο καθένας κάποια πράγματα για το άθλημα του άλλου και να μιλήσουμε, ήταν πολύ καλό. Όσο για το πώς οδήγησε το αυτοκίνητο, νομίζω ότι τα πήγε πολύ καλά. Ξεκίνησε λίγο αργά, πράγμα λογικό, αλλά μετά κάθε γύρος του ήταν όλο και πιο γρήγορος. Έφτασε σε σημείο να γυρίζει σε χρόνους πολύ ανταγωνιστικούς, που θα τον έφερναν μέσα στους 15 πιο γρήγορους των δοκιμαστικών εδώ. Φοβερό για κάποιον που δοκιμάζει πρώτη φορά και πρέπει να μάθει τα πάντα από την αρχή, γιατί έχει συνηθίσει να οδηγεί σε δύο ρόδες».


Για τον Joe Gibbs, ιδιοκτήτη και team manager της Ομάδας JGR η μέρα ήταν πολύ διασκεδαστική. «Α, είναι συναρπαστικό να έχεις μπροστά σου τον Kyle και το Valentino -έναν εξαιρετικό στα αυτοκίνητα και έναν εξαιρετικό στις μοτοσυκλέτες. Ήταν μια πολύ ευχάριστη συνάντηση και απόλαυσα ιδιαίτερα τη συμμετοχή μου. Νομίζω ότι ο Valentino τα πήγε πολύ καλά, τόσο που πραγματικά σκέφτομαι να του προσφέρω συμβόλαιο».

Ο Lin Jarvis, Managing Director της ομάδας Yamaha MotoGP, πρόσφερε τη δική του άποψη για τη συνάντηση κορυφής ανάμεσα στους εκπροσώπους δύο ολότελα διαφορετικών μηχανοκίνητων σπορ. «Για μένα, η έλευση εδώ στην Charlotte, στο σπίτι του NASCAR -και αυτή είναι η πρώτη μου επαφή με τον θεσμό- ήταν σαγηνευτική. Ήταν κάτι που πάντα ήθελα να γευτώ, έστω και μόνον για μία φορά.

«Η ευκαιρία να βρεθώ με τη Joe Gibbs Racing και τον Kyle Busch ήταν ό,τι καλύτερο. Πιστεύω πως και για τον Valentino η συμμετοχή του και η δυνατότητα να γνωρίσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο ήταν κάτι το αληθινά γοητευτικό. Τον πρόσεξα καθώς έμπαινε στα πιτ και παρά το κράνος μπόρεσα να διακρίνω το χαμόγελο στο πρόσωπό του. Το απόλαυσε και νομίζω πως το άξιζε. Ευχαριστούμε τη Monster Energy που μάς έδωσε την ευκαιρία».

Πηγή: Newsbeast.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...