Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κλασικά λάθη στην οδήγηση! Εσύ τα κάνεις;

Η πλειονότητα των Ελλήνων σήμερα οδηγεί αυτοκίνητο ή απλά έχει δίπλωμα οδήγησης...
Πόσοι όμως από όλους αυτούς τηρούν κατά γράμμα τον Κ.Ο.Κ. ; Τα παρακάτω είναι ορισμένα από τα συχνότερα λάθη στην οδήγηση στην Ελλάδα του σήμερα και χρειάζονται την προσοχή όλων μας.


Σύμφωνα με έρευνες, το 84% των οδηγών δεν τηρεί το όριο ταχύτητας που αναγράφεται στις πινακίδες. Αυτό σύμφωνα με την τροχαία είναι από τις πιο συχνές αιτίες ατυχημάτων στη χώρα μας. Για παράδειγμα πολλοί ξεπερνούν το όριο σε κατοικημένη περιοχή, που είναι τα 50km/h.

Στις κυκλικές πλατείες επίσης ισχύει η προτεραιότητα από δεξιά. Σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ, σε ισόπεδο κυκλικό κόμβο, χωρίς σήμανση, προτεραιότητα έχουν εκείνοι που μπαίνουν στον κόμβο, σε αντίθεση με τις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες. Αυτό σημαίνει πως όσοι είναι πάνω στην πλατεία πρέπει να κοιτάξουν αν οι εισερχόμενοι έχουν την οκτάγωνη πινακίδα STOP ή όχι.

Ένας στους τέσσερις οδηγεί με πρόβλημα όρασης! Αυτό συμβαίνει επειδή οι οδηγοί δεν γνωρίζουν το συγκεκριμένο πρόβλημα ή επειδή δεν φοράνε τα γυαλιά όταν οδηγούν. 15% έως 25% των οδηγών πάσχουν από αδιάγνωστα οφθαλμολογικά προβλήματα. Σύμφωνα με έρευνες οφείλουμε να επισκεπτόμαστε για το λόγο αυτό οφθαλμίατρο ανά δύο χρόνια.

Όταν θέλουμε να σταθμεύσουμε, βγάζουμε alarm. Ωστόσο σύμφωνα με τον ΚΟΚ η προειδοποίηση για ελιγμό στάθμευσης γίνεται με το ανάλογο φλας. Στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες αυτό τηρείται.

Δεν ελέγχουμε από τους καθρέφτες πριν ανοίξουμε την πόρτα ή ακόμα να τους έχουμε κλειστούς καθ' όλη τη διάρκεια της διαδρομής.

Σε χώρους όπως το αεροδρόμιο ή διαβάσεις μπροστά από σχολεία οι πεζοί έχουν προτεραιότητα σε κάθε περίπτωση. Για το λόγο αυτό υπάρχουν και οι μειωτές ταχύτητας τα γνωστά σε όλους σαμαράκια.

Το πλεονέκτημα του δικύκλου να κινείται ανάμεσα στα αυτοκίνητα είναι τροχαία παράβαση. Αυτό εκτός από παράνομο είναι και επικίνδυνο. Σύμφωνα με τον ΚΟΚ, η συνεχής αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας ή η κίνηση στη διαχωριστική γραμμή είναι παράβαση. Πολλοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν λανθασμένα, ότι εάν ο οδηγός της μηχανής έχει βγάλει το αριστερό φλάς μπορεί να προσπεράσει.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...