Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Opel επιστρέφει στο μηχανοκίνητο αθλητισμό

Η Opel επιστρέφει στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού με ένα διεθνές πρόγραμμα ράλι για το νέο Opel ADAM και ένα πρόγραμμα αγώνων σε πίστες για το νέο Astra OPC επικεντρωμένου στη Γερμανία. «Οι νέες αγωνιστικές δραστηριότητες παίζουν σημαντικό ρόλο στη...
στρατηγική επανευθυγράμμιση της εταιρίας και αποτελούν θεμελιώδες στοιχείο για το προφίλ της μάρκας μας» σχολιάζει ο Dr. Thomas Sedran, Αναπληρωτής CEO της Opel. Κυρίως στις κατηγορίες grassroots – αλλά και άλλα δημοφιλή πρωταθλήματα, η κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων από το Ruesselsheim κουβαλά μία μακρά και επιτυχημένη παράδοση. Στόχος είναι η δημιουργία μιας νέας αγωνιστικής κατηγορίας, προηγμένης τεχνικά και με προσιτό κόστος για τους πελάτες. Παράλληλα, θα αποτελέσει ένα είδος πλατφόρμας για νέους φιλόδοξους οδηγούς προκειμένου να αναδείξουν και να εξελίξουν τα ταλέντα τους.

Με τη δέσμευσή της στους αγώνες ράλι, η Opel έχει βλέψεις στην Ευρωπαϊκή σκηνή. Πέρα από τη βασική αγορά της Γερμανίας υπάρχει έντονο ενδιαφέρουν για αγώνες ράλι σε όλες τις κύριες Ευρωπαϊκές αγορές της μάρκας. Επιπλέον, η Παγκόσμια Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (FIA) έχει καθιερώσει κανονισμούς σχετικούς με τις εισαγωγικές κατηγορίες και τις ευκαιρίες εξέλιξης για νέους οδηγούς.

Μία έκδοση rally cup του νέου Opel ADAM, που πληροί τις προδιαγραφές FIA R2, θα χρησιμοποιηθεί τη σεζόν του 2013. Στο πλαίσιο της αγωνιστικής κατηγορίας "ADAC Rally Masters”, οι πελάτες θα αγωνιστούν σε ένα επώνυμο Κύπελλο (" ADAC Opel Rally Cup "). Η δημοτικότητα των αγώνων θα αυξηθεί και από το γεγονός ότι οι πιο επιτυχημένοι οδηγοί θα κερδίσουν χρηματικά βραβεία. Επιπλέον, υπάρχει ένα ειδικό σύστημα βαθμολόγησης "junior rally" για οδηγούς κάτω των 27 ετών. Ο γενικός νικητής ενός σετ προκριματικών αγώνων θα έχει ειδική υποστήριξη την επόμενη σεζόν.

Ισχυρός εταίρος, η Opel συνεργάζεται με την ADAC με την οποία μοιράζεται σχεδόν το ίδιο όραμα για την ανάδειξη νέων ταλέντων. Πρωτίστως, η λέσχη ADAC χρησιμοποιεί την οργανωτική και αγωνιστική υποδομή για το κοινό project. Η στρατηγική της Opel έχει σχεδιαστεί με αρχικό ορίζοντα μέχρι το 2016. Στη συνέχεια, υπάρχουν σχέδια για ένα αρθρωτό πρόγραμμα εξέλιξης όπου ταλαντούχοι οδηγοί ράλι θα προάγονται από το ADAC Opel Rally Cup” σε διεθνές επίπεδο. Στα δύο πρώτα από τα τέσσερα στάδια, θα χρησιμοποιείται το ADAM. Στο τρίτο και τέταρτο στάδιο, προβλέπεται ότι τη σκυτάλη θα παραλάβει το Opel Corsa νέας γενιάς.

Αγώνες σε Πίστες: Το Κύπελλο “Astra OPC Cup” εντάσσεται στα Πρωταθλήματα Αντοχής VLN

Η Opel θα αγωνιστεί σε πίστες με νέο Astra OPC, το οποίο θα διατίθεται από τη σεζόν του 2013 και μετά σαν αγωνιστική έκδοση για αγώνες πελατών. Θα απαιτείται συμμόρφωση με τις προδιαγραφές του "VLN Endurance Championship" που είναι και οι πιο δημοφιλείς για grassroots οδηγούς στην Ευρώπη. Τα αυτοκίνητα θα τρέξουν επίσης στο επώνυμο Κύπελλο ("Astra OPC Cup") – ανεξάρτητη κατηγορία. Το αποκορύφωμα της σεζόν θα είναι ο 24ωρος αγώνας στην πίστα του Nuerburgring.

Ένα ιδιαίτερα ελκυστικό πακέτο παροχών προσφέρεται για ιδιωτικές συμμετοχές, ενώ δεν περιορίζεται στις κορυφαίες επιδόσεις και στην προσιτή, προηγμένη τεχνολογία. Επιπλέον του προγράμματος ράλι υπάρχει ένα έπαθλο με ελκυστικά χρηματικά βραβεία. Τέλος, οι πελάτες θα ωφεληθούν από την ανταγωνιστική τιμολόγηση των ανταλλακτικών και την τεχνική και οργανωτική στήριξη εντός και εκτός αγωνιστικής πίστας.

Η πιο επιτυχημένη περίοδος στην ιστορία ράλι της εταιρίας ξεκίνησε στα μέσα της δεκαετίας του ’70. Κυριολεκτικά ‘οδηγός’ της ήταν ο Γερμανός Walter Roehrl, ένας από τους σημαντικότερους οδηγούς ράλι όλων των εποχών. Την εποχή που έτρεχε με την Opel, κέρδισε με το Ascona A τον τίτλο του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος το 1974 και ξανά με το Ascona B το 1979. Ο μεγαλύτερος θρίαμβος την εποχή του Regensburg ήταν ο τίτλος του παγκοσμίου πρωταθλήματος το 1982. Ήταν κάτι που πέτυχε με το θρυλικό Ascona 400, αποδεικνύοντας ότι η Opel θριάμβευε και στις αγωνιστικές πίστες. Στους αγώνες αυτοκινήτων τουρισμού κατηγορίας grassroots, η Opel σημείωσε αμέτρητες επιτυχίες στο βόρειο τμήμα της αγωνιστικής πίστας του Nuerburgring. Από το 1993, ο Manuel Reuter έγινε ο αγαπημένος των οπαδών χάρη στο Calibra V6 με το οποίο αγωνίστηκε σε επαγγελματικό επίπεδο. Το οδήγησε για πρώτη φορά σε αγώνες DTM και τελικά κέρδισε το τίτλο στην κατηγορία ITC. Άλλα επιτεύγματα ήταν το πρωτάθλημα κατασκευαστών του DTM/ITC το 1998 στην κατηγορία STW με ένα Vectra. Γενικός νικητής στον 24ωρο αγώνα του Nuerburgring το 2003 αναδείχτηκε με ένα Astra V8 coupe.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...