Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις: Η ιστορία χρόνο με το χρόνο

Όσο αγαπάμε το Ράλλυ Ακρόπολις, έναν αγώνα με δυνατό και ιδιαίτερο χαρακτήρα λόγω των σκληρών χωμάτων του που έχει γράψει και συνεχίζει να γράφει ιστορία στις ειδικές διαδρομές του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, άλλο τόσο έχει βρει ξεχωριστή θέση στην καρδιά μας και στο καλεντάρι το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις την τελευταία δεκαετία. Η αγάπη και ο θαυμασμός προς τα ιστορικά αυτοκίνητα...
σε συνδυασμό με την πανέμορφες ειδικές διαδρομές της χώρας μας έκαναν το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις να αγαπηθεί ιδιαίτερα από συμμετέχοντες και θεατές.

Το 2002, λοιπόν, αποτέλεσε την απαρχή ένας νέου θεσμού, του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, το οποίο έχει μυρωδιά και γεύση από Ράλλυ Ακρόπολις, συνδυάζοντας την κομψότητα και την αίγλη των ιστορικών αυτοκινήτων. Με σήμα κατατεθέν την Ακρόπολη, όπου παραδοσιακά πραγματοποιείται η εκκίνηση του αγώνα και για αρκετές χρονιές ο τερματισμός, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις συγκερνά την αγωνιστική δράση και την προώθηση του ελληνικού πολιτισμού, με φόντο τη χαρακτηριστική ομορφιά της φύσης και των τοπίων της Ελλάδας.

Στο 1ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις προσμετρούσαν δυο διαφορετικές κατηγορίες, η Sporting και η Regularity. Στην πρώτη, πληρώματα και μηχανές μάχονταν με το χρονόμετρο μέσα στις σκληρές ειδικές διαδρομές και στη δεύτερη πληρώματα και αυτοκίνητα-έργα τέχνης προσπαθούσαν να βγάλουν εις πέρας τις ασκήσεις ακριβείας.

Ο αγώνας, που αποτελούνταν από 11 ειδικές διαδρομές στο πλαίσιο της κατηγορίας Sporting, θύμισε σε όλους το σκληρό χαρακτήρα που είχε πάντα. Τα πληρώματα διανυκτέρευσαν σε τοποθεσίες με ιστορικό και τουριστικό ενδιαφέρον, όπως η Αρχαία Ολυμπία και οι Δελφοί. Σε αγωνιστικό επίπεδο, οι Κώστας Αποστόλου-Σάκης Μπέλλας ήταν οι πρώτοι νικητές του αγώνα με Audi 80 GTE. Στη Regularity, πρώτοι νικητές του θεσμού αναδείχθηκαν οι Σπύρος Τζώρτζογλου-Αλίκη Παπαγιάννη με Morgan 4/4 Competition.
Η συνέχεια δόθηκε την επόμενη χρονιά, με την εκκίνηση να δίνεται στους πρόποδες της Ακρόπολης. Ο αγώνας, που για την κατηγορία Sporting περιλάμβανε τόσο ασφάλτινες όσο και χωμάτινες επιφάνειες, είχε ως επίκεντρο την πόλη της Καλαμπάκας, θυμίζοντας παλαιότερα Ακρόπολις, ενώ ο τερματισμός πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα. Νικητές του αγώνα στη Sporting, αναδείχθηκαν οι Φραγκίσκος Σταφυλοπάτης-Paul Brace με μια Porsche 911 RS 2.7. Από την άλλη, στη Regularity πιο ακριβείς στις... ασκήσεις τους ήταν οι Γιάννης Κατσαούνης-Αλέξανδρος Δρουλίσκος, με μια Ford Mustang GT350. Το 3ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις που διεξήχθη το 2004 είχε ως επίκεντρό του την Αρχαία Ολυμπία. Ήταν η χρονιά όπου το γεγονός συνέπεσε με τη διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων. Οι συμμετοχές ήταν περισσότερες και αποτελούνταν και από διεθνή πληρώματα, αφού ο αγώνας προσμετρούσε στο Πρωτάθλημα Ευρώπης Ιστορικών Αυτοκινήτων. Έπειτα από 3 αγωνιστικές ημέρες, νικητές στη Sporting αναδείχθηκαν οι Φινλανδοί Jari Laaksonen-Jari Kristeri, που με ένα Volvo 142 S πήραν τη νίκη, τερματίζοντας μπροστά από τους πρώτους Έλληνες, Κυριάκο Βαλαλάκη-Βαγγέλη Μόνδινο με Ford Escort RS 2000. Στη Regularity, νικητές αναδείχθηκαν οι Γιώργος Ιωαννίδης-Βαγγέλης Γιαννακός με Leyland Motors Mini MKII.
Στις 20-24 Απριλίου 2005, διοργανώθηκε το 4ο κατά σειρά Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Ο αγώνας με κέντρο το Λουτράκι, είχε μεγάλο συναγωνισμό τόσο στη Sporting όσο και στη Regularity. Στην πρώτη, οι Jari Laaksonen-Jari Kristeri έφτασαν στη δεύτερη συνεχόμενη νίκη τους με το Volvo 142 S, ύστερα από μάχη με τους Βρετανούς Ernie Graham-Alec Cooper με Ford Escort RS 1600 και τους Αυστριακούς Bernd Rothensteiner-Xaver Hiebner με Ford Escort RS 2000. Στη Regularity, η νίκη πέρασε στα χέρια των Κώστα Κοντούζογλου-Μάριου Ηλιού με Porsche 911 Targa, που επιβλήθηκαν δύσκολα των Σπύρου Τζώρτζογλου-Αλίκης Παπαγιάννη με το Morgan 4/4 Competition και των Θανάση Χαρμάνη-Γιάννη Μπουρλέκα με Auto Union DKW F12. Το 2006 η ιστορία συνέχισε να γράφεται στο 5ο Ιστορικό Ακρόπολις, το οποίο είχε και πάλι ως έδρα το Λουτράκι. Αυτή τη χρονιά ένα ελληνικό πλήρωμα επέστρεψε στην κορυφή. Νικητές του αγώνα αναδείχθηκαν οι Αλέξανδρος και Σταύρος Κίκιζας με Ford Escort RS 1600. Δεύτεροι στη Sporting ήταν οι Νορβηγοί Valter Jensen-Erik Pedersen με Porsche 911 Carrera RS. Στη Regularity, η νίκη πέρασε σε κυπριακά χέρια, αφού μετρ των ασκήσεων ακριβείας αναδείχθηκαν οι Στέλιος Βανέζος-Γιώργος Κοτζαμάνης με ένα MG B Roadster. Και πάλι με επίκεντρο το Λουτράκι, τα δυο επόμενα Ιστορικά Ράλλυ Ακρόπολις είχαν τους ίδιους νικητές στη Sporting. Ο λόγος για τους Marco Bianchini-Emanuele Baldaccini, με μια Lancia Stratos. Το 2007, ο οδηγός από τον Άγιο Μαρίνο με τον Ιταλό συνοδηγό είχαν να αντιμετωπίσουν τους Jensen-Pedersen, που επέστρεψαν στην Ελλάδα με την Porsche 911, ενώ το 2008 επικράτησαν των Ιταλών Enrico Brazzoli-Simone Trutalli με Porsche 911 3.0 SC. Στην τρίτη θέση βρέθηκε το πρώτο ελληνικό πλήρωμα, οι Σπύρος Τσάπαλος-Διαμαντής Πετρόπουλος με Porsche 911 Carrera RS. Στη Regularity, το 2007 επικράτησαν οι Μονεγάσκοι Raffaello Raimondo-Marco Calegari με Porsche 356 A, που κέρδισαν στο νήμα τους Ιταλούς Gianmaria Aghem-Rossella Conti με Lancia Fulvia 1.6 HF. Τo 2008, οι Κύπριοι Βανέζος-Κοτζαμάνης επέστρεψαν στις νίκες με το MG B Roadster.
Το 2009 διεξήχθη το 8ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Μπορεί η εκκίνηση και ο τερματισμός να παρέμειναν στην Ακρόπολη, αλλά το κέντρο του αγώνα μεταφέρθηκε στα Καμένα Βούρλα. Νικητές, ήταν οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης, με ένα Ford Escort RS 1600. Στη Regularity, η νίκη πέρασε ξανά σε κυπριακά χέρια, αλλά αυτή τη φορά στους Σταύρο Σταύρου-Κυριάκο Χριστοδούλου με Ford Escort.
Το 2010 ο αγώνας ματαιώθηκε, αλλά το 2011 το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις επέστρεψε δυναμικά με επίκεντρο και πάλι τα Καμένα Βούρλα. Στο ασφάλτινο σκέλος οι Marco Bianchini – Emanuele Baldaccini με τη Lancia 037 αναδείχθηκαν οι νικητές του 10ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, ενώ στο χωμάτινο αγώνα είχαμε ελληνική επικράτηση με τους Κωνσταντίνο Πίτσο - Στέλιο Καραπαπάζη να οδηγούν την εργοστασιακή Toyota Celica 2000GT Rally σε μία σπουδαία νίκη.
Στη μάχη ακριβείας της κατηγορίας Regularity, μετά την τριήμερη προσπάθεια των πληρωμάτων σε μια διαδρομή σχεδόν χιλίων χιλιομέτρων και 43 δοκιμασιών ακριβείας, οι Απόστολος Παπανίκος - Αριστοτέλης Γεωργίου με Triumph GT6+ ολοκλήρωσαν στην πρώτη θέση, έχοντας τους λιγότερους βαθμούς ποινής.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...