Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

“Don’t blend in”

Με αυτοπεποίθηση και αντισυμβατική διάθεση. Έτσι παρουσιάζεται η Opel στην καμπάνια λανσαρίσματος του Mokka, του πρώτου μικρού SUV της αυτοκινητοβιομηχανίας από το Rüsselsheim. Η καμπάνια, την οποία δημιούργησε η διεθνούς κύρους διαφημιστική εταιρία Scholz & Friends OPC, παρουσιάζει το Mokka ως ιδανικό για οδηγούς με...
αυτοπεποίθηση που διαφέρουν και θέλουν να ξεχωρίζουν από το πλήθος. Ακριβώς όπως δηλώνει η καμπάνια “Ξεχώρισε από το πλήθος”. Η ολοκληρωμένη καμπάνια θα τρέξει σε όλες τις μεγάλες Ευρωπαϊκές αγορές, στην Τηλεόραση, στον έντυπο τύπο, online και σε Υλικά Προώθησης (PoS). Στη Γερμανία, ξεκίνησε την 1ηΟκτωβρίου, 2012 με το σύνθημα “Strikingly different” (‘Εντυπωσιακά διαφορετικό’).

Ο οδηγός στο διαφημιστικό σπορ του Mokka είναι επίσης “εντυπωσιακά διαφορετικός”. Σε ένα τόσο συμβατικό κόσμο, το Mokka αναδεικνύει την ξεχωριστή προσωπικότητά του. Δεν του ταιριάζει να αφομοιώνεται από το πλήθος. Το διαφημιστικό διάρκειας 30 δευτ. προβάλλει αυτή την αυτοπεποίθηση και δείχνει ότι το Mokka μπορεί να ικανοποιήσει πλήρως όλες τις επιθυμίες για εξατομίκευση. Όντας ένα μικρό SUV, το Mokka φαίνεται επίσης κατάλληλο για κάθε μέρα και κάθε χρήση.

«Το Mokka είναι το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία SUV B που προσφέρει μία γκάμα καινοτόμων και αποκλειστικών για την Opel συστημάτων υποστήριξης οδηγού όπως η Εμπρός Κάμερα. Γι αυτό ήταν σημαντικό να δημιουργήσουμε μία καμπάνια που να εκφράζει αυτοπεποίθηση και καινοτομία» σχολιάζει ο Tomás Caetano, Opel Director Brand Marketing, προσθέτοντας, «Γι αυτό, παρουσιάζουμε αυτά τα συστήματα ασφάλειας και άνεσης με αντισυμβατικό τρόπο, σε όλα τα media, αλλά και προσαρμοσμένα στις ανάγκες των πελατών».


Η Scholz & Friends OPC θα δώσει το παρών με αυτοπεποίθηση τόσο στα έντυπα όσο και στα ψηφιακά μέσα: Οι διαφημίσεις και τα online banner για το Mokka αναδεικνύονται από σλόγκαν όπως “Fits to the misfits” και “Switch your life from repeat to shuffle”.

Ο Frank Bauer, Διευθύνων Σύμβουλος της ομάδας OPC, λέει: «Το Mokka στέκεται στο δρόμο δείχνοντας τις διαθέσεις του: αποφασιστικό και γεμάτο αυτοπεποίθηση, κάτι που θα είναι σαφές σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας ».

Για το Ελληνικό κοινό, περισσότερες πληροφορίες για το Mokka υπάρχουν στο microsite www.opel-mokka.gr. Το τηλεοπτικό σποτ θα εμφανίζεται σε όλα τα τηλεοπτικά κανάλια υψηλής τηλεθέασης στην Ελλάδα. Οι έντυπες διαφημίσεις θα εμφανίζονται κυρίως στα περιοδικά του ειδικού αυτοκινητιστικού τύπου.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...