Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ράλλυ Σπριντ ΕΛΠΑ: Δείτε τα αποτελέσματα

Ολοκληρώθηκε το Ράλλυ Σπριντ ΕΛΠΑ που διοργάνωσε το Αγωνιστικό Τμήμα της ΕΛΠΑ στη
διαδρομή της Ριτσώνας, με την ανάποδη φορά από ό,τι την έχουμε συνηθίσει στις αναβάσεις. Ο καιρός έκανε τη χάρη στους αγωνιζόμενους και ήταν σαν μην πέρασε ούτε ημέρα από την αρχικά προγραμματισμένη ημερομηνία του αγώνα, στις 17 Ιουνίου, έτσι δεν υπήρχαν...
και πολλά ερωτηματικά όσον αφορά τις επιλογές ρυθμίσεων και ελαστικών.

Νικητές σε επίπεδο γενικής ήταν οι Παντελής Βασιλειάδης – Αγγελική Βαρουξή με το Citroen AX που σημείωσαν εξαιρετικές επιδόσεις φτάνοντας μέχρι το 4:28.15 του τρίτου σκέλους. Ο Βασιλειάδης όπως είναι φυσικό επικράτησε και στην κλάση μέχρι τα 1.600 κ. εκ., όπου οι Ανδρέας Ντόφης – Μάριος Τσαούσογλου ήταν στη δεύτερη θέση με το ολοκαίνουριο Citroen C2R2. O Ντόφης αν και χωρίς μεγάλη εμπειρία στους αγώνες ράλι και με καινούριο αυτοκίνητο έδειξε το ταλέντο του και κινήθηκε πολύ γρήγορα, ενώ μοναδικό ψεγάδι στην προσπάθειά του ήταν στο τρίτο σκέλος όταν έφυγε του λουρί του δυναμό και του κόστισε περίπου 5 δευτερόλεπτα. Εντυπωσιακός ήταν και ο Στέλιος Χαλδαίος με τον Κώστα Σαμαρά στο επίσης καινούριο Citroen C2R2 με το οποίο τους είδαμε πρώτη φορά. Πήραν την τρίτη θέση στα 1.600 κ. εκ., είχαν μια πολύ καλή θέση στη γενική (11η) και θα μπορούσαν να έχουν πάει και ταχύτερα αν απέφευγαν ένα τετ-α-κε στο πρώτο σκέλος, το οποίο τους κόστισε περίπου 15 δευτερόλεπτα αλλά κυρίως τους ανάγκασε να είναι επιφυλακτικοί στη συνέχεια του αγώνα.

Στην κορυφαία κλάση, αυτή άνω των 2.000 κ. εκ. επικράτησαν οι Γιάννης και Βαγγέλης Άκρατος με Mitsubishi EVO IX. Κινήθηκαν στα γνωστά άκρως ανταγωνιστικά επίπεδα και εκμεταλλεύτηκαν την ποινή του Κώστα Πατσουρέα για να πάρουν τη νίκη στην κλάση. Σε επίπεδο γενικής ήταν δεύτεροι με διαφορά λίμο μεγαλύτερη του δευτερολέπτου από τον Βασιλειάδη. Ο Πατσουρέας που συμμετείχε με τον Κώστα Ψυχογιό στο δεξί μπάκετ του Mitsubishi EVO IX ήταν αναμφίβολα το φαβορί και ταχύτερος όλων στις ειδικές, ένα λάθος όμως απειρίας του κόστισε 20 δευτερόλεπτα ποινής τα οποία τον ανάγκασαν να ολοκληρώσει τον αγώνα στην έκτη θέση της γενικής κατάταξης και στην τέταρτη της κλάσης. Μπροστά του βρέθηκαν οι Μανώλης Μηλάκης – Βασίλης Γκούφας με το VW Golf III που πήραν τη δεύτερη θέση στην κλάση και την τρίτη στη γενική και επικράτησαν έτσι στη μονομαχία με τους Αντώνη Αθυμαρίτη – Γιώργο Νταλαπέρα με Lancia Delta Integrale. Η μάχη των δύο εκτός της μικρής διαφοράς ήταν και αρκετά δραματική σε εξέλιξη μιας και στο πρώτο σκέλος ο Αθυμαρίτης ήταν ταχύτερος, όπως και στο τρίτο, όμως η διαφορά που πήρε ο Μηλάκης στο δεύτερο ήταν αρκετή για να βρεθεί μπροστά του. Κατά τα άλλα καλή ήταν και η επίδοση των Γιάννη Καλαϊτζιάν – Παντελή Παπανδρέου με το Renault Clio Kit Car οι οποίοι ήταν συνεχώς πολύ κοντά , κάτι που αποδεικνύει και η μικρή τελική διαφορά από τους υπόλοιπους.

Στα δίλιτρα οι Γιάννης Χεκιμιάν – Κώστας Κακαλής με το Honda Civic Type-R όχι απλώς δεν άφησαν πολλά περιθώρια στον ανταγωνισμό της κλάσης, αλλά σημείωσαν χρόνους που τους έφεραν στην 4η θέση της γενικής κατάταξης μια θέση εμπρός από τον Αθυμαρίτη και οριακά πίσω από τον Μηλάκη. Βελτίωναν σε κάθε τους πέρασμα όπως οι περισσότεροι εξάλλου και έφτασαν να ολοκληρώσουν το τρίτο σκέλος με χρόνο 4:31.76, έτσι δίκαια στο τέλος δέχτηκαν τα συγχαρητήρια όλων των συναδέλφων τους. Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν οι Γιώργος Κοπανάκης – Χρήστος Φαρμάκης με Opel Astra, ενώ το βάθρο της κλάσης συμπλήρωσαν οι Μάριος Σταφυλοπάτης – Γιώργος Χατζηρήγας με Ford Escort RS. Μόλις 6 δέκατα πίσω τους ήταν οι Χρήστος Παπαδόπουλος και Χρήστος Καραχάλιος με Renault Clio Williams.

Στη μικρότερη κλάση η νίκη πήγε στους Σταμάτη Παντιέρα – Βάσω Κουρτίδου με Toyota Yaris που επέδειξαν αξιοθαύμαστη σταθερότητα στα περάσματά τους και κινήθηκαν πολύ ταχύτερα από κάθε άλλη συμμετοχή στην κλάση τους. Πίσω τους ήταν οι Λάζαρος Καλύβας – Φωτεινή Ψαρράκου με Toyota Starlet, ενώ οι Κώστας Παπαδημητρίου – Θανάσης Μπούτσικος με το άλλο Yaris της κλάσης ήταν τρίτοι με καλές επιδόσεις για το νεαρό της ηλικίας και το επίπεδο της συμμετοχής.

Τέλος στα Ιστορικά οι Λευτέρης Μανδρούκας – Νίκος Τσάδαρης με την Porsche 911 επικράτησαν στην κατηγορία τους των Καλύβα – Ψαρράκου και έφτασαν μέχρι τη δέκατη θέση της γενικής. Στην άλλη κατηγορία των Ιστορικών η νίκη πήγε στους Σταφυλοπάτη – Χατζηρήγα εμπρός από τους Κάρολο Λάμπρου – Κωστή Γεωργακά με το πανέμορφο Renault Alpine.

Στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις συγκαταλέγονται εκείνη των Χρήστου Παπαχρηστόπουλου με τον Σταύρο Σταμέλο δίπλα του στο Opel Corsa S1600, μετά το δεύτερο σκέλος και εκείνη των Βασίλη και Θανάση Καραθανάση με το Opel Astra Kit Car που προκάλεσε και τη μεγαλύτερη διακοπή του αγώνα μιας και το αυτοκίνητο έπιασε προς στιγμή φωτιά, αλλά επενέβησαν οι κριτές και δεν υπήρξαν χειρότερα.

Συνολικά από τα 40 πληρώματα που ξεκίνησαν εγκατέλειψαν τα οκτώ, ενώ κύριο χαρακτηριστικό του αγώνα ήταν οι πολύ μικρές διαφορές ανάμεσα στα πληρώματα, αφού στη γενική κατάταξη από τον πρώτο Βασιλειάδη μέχρι και τους ένατους “Sakis” – Κώστα Καμπύλη με VW Golf Kit Car η συνολική διαφορά δεν ξεπερνούσε το μισό λεπτό.

  •   Γενική κατάταξη
  •   Κατάταξη ανά κλάσεις
  •   Κατάταξη ιστορικών 1 - 2
  •   Κατάταξη ιστορικών 3 - 4
  •   1ο σκέλος - Αποτελέσματα
  •   2ο σκέλος - Αποτελέσματα
  •   3ο σκέλος - Αποτελέσματα








Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...