Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ένας Έλληνας σχεδιαστής στην Ferrari!

"Ένας Ισπανός οδηγός με ιταλικό όχημα και Έλληνα σχεδιαστή κέρδισαν τη Γερμανία στην έδρα της", ήταν η δήλωση με νόημα του Φερνάντο Αλόνσο μετά τη νίκη του στο grand prix του Χόκενχαϊμ. Ποιος, όμως, είναι ο Έλληνας σχεδιαστής της Ferrari;
Ο Νικόλας Τομπάζης γεννήθηκε στις 22 Απριλίου 1968 στην Αθήνα. Πατέρας του είναι ένας εκ των σπουδαιότερων Ελλήνων αρχιτεκτόνων, ο...
Αλέξανδρος Τομπάζης. Αποφοίτησε από το Αμερικανικό Κολέγιο του Ψυχικού το 1986 και στη συνέχεια σπούδασε Μηχανολογία στο Cambridge, στο κολέγιο Trinity. Κατόπιν, συνέχισε τις σπουδές του στην Αεροναυπηγική στο Imperial College στο Λονδίνο.
Το Νοέμβριο του 1992 προσελήφθη στο τμήμα Αεροδυναμικής της ομάδας Benetton και συνεργάστηκε στο σχεδιασμό των μονοθεσίων Β193 και Β194. Έπειτα έγινε αρχιαεροδυναμιστής στην ομάδα και συνεργάστηκε για τη σχεδίαση των μοντέλων Β195, Β196, Β197.

Το 1997 πήγε στη Ferrari για να αναλάβει το αυτοκίνητο του 1998 και μεσούσης της σεζόν ορίστηκε επικεφαλής του τμήματος αεροδυναμικής της "Scuderia", ρόλο που κατείχε μέχρι το 2003.
Την επόμενη χρονιά πήγε στη McLaren, αλλά όταν του παρουσιάστηκε η ευκαιρία να επιστρέψει στη Ferrari για να αναλάβει ολόκληρο το σχεδιασμό του μονοθεσίου, πλην του κινητήρα, δεν το πολυσκέφτηκε.
Ο Νικόλας είναι παντρεμένος με τη Μαριάννα, με την οποία έχουν τέσσερα παιδιά και ζουν κοντά στο Μαρανέλο. Επιθυμεί διακαώς να επιστρέψει κάποια στιγμή στην Ελλάδα, την οποία επισκέπτεται συχνά.

Η καριέρα του στη Φόρμουλα 1:

1992-93: Benetton (αεροδυναμιστής)
1993-95: Benetton (επικεφαλής αεροδυναμικού τμήματος)
1997: Ferrari (αεροδυναμιστής)
1998-2003: Ferrari (επικεφαλής αεροδυναμικού τμήματος)
2004: McLaren (επικεφαλής αεροδυναμικού τμήματος)
2005: McLaren (επικεφαλής σχεδιαστικού τμήματος)
2006-σήμερα: Ferrari (επικεφαλής σχεδιαστικού τμήματος)

Μικρά-μικρά
Όταν ήταν μικρός ονειρευόταν έναν αγώνα Φόρμουλα 1 στο κέντρο της Αθήνας. Εξάλλου, σχεδίαζε αυτοκίνητα και μετά τα διόρθωνε για να πάρουν το τέλειο σχήμα.
Η καριέρα του ξεκίνησε το Νοέμβριο του 1992, όταν και απάντησε σε μία αγγελία που είχε δημοσιευθεί στο Autosport. Εκείνη την περίοδο η Benetton ζητούσε ανθρώπους για το τμήμα αεροδυναμικής.
Σπάνια πηγαίνει σε αγώνες, καθώς προτιμά να τους βλέπει από την τηλεόραση.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...