Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τα ανέκδοτα της ημέρας!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!



Μια ξανθιά μπαίνει σε ένα ξενοδοχείο:

- Το όνομα σας παρακαλώ;
- Παπαδοπούλου.
- Το μικρό;
- Στο σπίτι. Κοιμάται.
 


Ένας τροχονόμος σταματά έναν άντρα, που πήγαινε με το αντίθετο ρεύμα...


- Πού πάτε; τον ρωτάει.
- Στην δουλειά μου, αλλά φαίνεται πως έχω αργήσει γιατί όλοι γυρίζουν πίσω…



Τί κοινό έχει μια έγκυος με μία καμένη πίτσα;

- Και στις δύο περιπτώσεις κάποιος ξέχασε να την βγάλει!



Ποια είναι η πιο στενοχωρημένη μάνα;

- Η αγελάδα, γιατί έχει άντρα βόδι και παιδί μοσχάρι!



Χτυπάει το τηλέφωνο στις 3 το βράδυ. Το σηκώνει ο τύπος:

- Ναι… Ποιος είναι;
- Ο Πάουερ Ρέιντζερ!
- Ποιος;!
- Ο Μπλε!

 Ποιος είναι ο καλύτερος φίλος του άνδρα;

- Η γυναίκα!
- Ποια γυναίκα ρε άσχετε;! Ο σκύλος είναι.
- Ποιος σκύλος μωρέ… η γυναίκα είναι σου λέω.
- Καλά, κλείσε τη γυναίκα σου και το σκύλο σου στο πορτμπαγκάζ, άνοιξέ τους μετά από δύο ώρες και δες ποιος από τους δυο θα σου κάνει χαρούλες!

Ένας μαθηματικός στέλνει το παρακάτω γράμμα στην σύζυγό του:

Αγαπητή μου σύζυγε,
όπως ξέρεις είσαι 54 ετών και έχω ανάγκες που δεν μπορείς να μου καλύψεις. Κατά τα άλλα χαίρομαι που σε έχω σύζυγο. Ελπίζω να μην σε πειράξει, αλλά την ώρα που θα λάβεις αυτό το γράμμα εγώ θα είμαι στο χλιδάτο ξενοδοχείο «Όλυμπος» με την 18-χρονη βοηθό μου. Σπίτι θα έρθω μετά τα μεσάνυκτα.
Ο σύζυγός σου

Πηγαίνοντας στο ξενοδοχείο βρήκε ένα fax:

Αγαπητέ μου σύζυγε,
όπως ξέρεις και εσύ είσαι 54 χρονών και την ώρα που θα λάβεις αυτό το γράμμα εγώ θα είμαι στο χλιδάτο ξενοδοχείο
«Αστέρια» με τον 18-χρονο νεαρό που καθαρίζει την πισίνα. Όπως ξέρεις σαν μαθηματικός που είσαι, το 18 μπαίνει
στο 54 πιό πολλές φορές από όσες το 54 στο 18.

Λοιπόν μην με περιμένεις.



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...