Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανακοίνωση-απάντηση ΕΠΑ-ΕΘΕΑ, σχετικά με την επιστολή ΣΦΙΚΑ

Σε απάντηση της δημοσίευσης στον τύπο της “λέσχης” ή “αθλητικού σωματείου” ΣΦΙΚΑ και των γεγονότων που σχετίζονται με τον παράνομο αγώνα καρτ που έλαβε χώρα στην πίστα των Μεγάρων στις 18.03.12 η ΕΠΑ-ΕΘΕΑ γνωστοποιεί τα ακόλουθα:

O τρόπος που και αυτή τη φορά η συγκεκριμένη εταιρεία (επιχείρηση) διαλέγει να κάνει αισθητή την παρουσία της στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, στερείται σοβαρότητος και επιχειρημάτων.

Η συνήθης τακτική της απόκρυψης της ουσίας και η λογική του “θολώνω τα νερά” αποτελούν ιδιαίτερο γνώρισμα της συγκεκριμένης “μονοπρόσωπης εταιρείας περιορισμένης ευθύνης και αυξημένης ανευθυνότητας” αφού ο σκοπός της αγιάζει τα μέσα.

Η λέσχη ή αθλητικό σωματείο που συστεγάζεται με συγκεκριμένη εμπορική επιχείρηση (άλλωστε το υπογράφει) με σκοπό την προώθηση συγκεκριμένων αγωνιστικών προϊόντων, υπό καθεστώς που ο Αθλητικός νόμος που επικαλείται ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΡΗΤΩΣ, που διευθύνεται από μέλος της συγκεκριμένης εμπορικής επιχείρησης και επί δεκαετία χρησιμοποιείται με μοναδικό στόχο την ωφελιμιστική διάθεση του ενός και μοναδικού εταίρου της, κινείται για μια ακόμα φορά σε τελείως λάθος μήκος κύματος.

Αναμασά το περιεχόμενο του Αθλητικού νομοσχεδίου 2725/1999 ερμηνεύοντας κατά το δοκούν περιπτώσεις και παραγράφους, αναιρώντας το άρθρο 49 του ΚΟΚ, υποστηρίζοντας την ύπαρξη μιας ομοσπονδίας που έχει...
κάθε λόγο - κατά την άποψή της - να υπάρξει αλλά μέχρι στιγμής στερείται επίσημης κρατικής αναγνώρισης, όπως από τις παρατιθέμενες επιστολές πιστοποιείται. Καμία δικαστική απόφαση δεν έχει καταργήσει το άρθρο 49 του ΚΟΚ όπως αναληθώς ισχυρίζεται η ΣΦΙΚΑ. Αντιθέτως, το συγκεκριμένο άρθρο εξακολουθεί να ισχύει μέχρι σήμερον και φυσικά είναι εναρμονισμένο με τον Αθλητικό νόμο.

Αθλητική Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού στην Ελλάδα, αναγνωρισμένη από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ούτε φυσικά η τυχόν κατάθεση αίτησης αναγνώρισης πιστοποιεί τη νομιμότητά της και ως εκ τούτου δεν πληροί τις σύννομες προϋποθέσεις. Πόσο μάλλον όταν η αυτοαποκαλούμενη μοναδική Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα ΕΛΟΑΑΜ απαρτίζεται από 20 ΄λέσχες΄ εκ των οποίων οι έξι (6) ήδη από το 2010 είναι μέλη της ΟΜΑΕ, εννέα (9) από αυτές στερούνται αναγνώρισης και τέσσερις (4) από τις λοιπές έχουν σαν κύριο αντικείμενο την μοτοσυκλέτα.

Τέλος δε η συγκεκριμένη ‘λέσχη’ ΣΦΙΚΑ δεν φαίνεται εγγεγραμμένη σε καμία Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.

Ο μόνος νόμιμος εκπρόσωπος - ελλείψει άλλων αναγνωρισμένων - του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού στην Ελλάδα είναι η ΕΛΠΑ που χορηγεί τα αγωνιστικά δικαιώματα της στην ΟΜΑΕ (της οποίας είναι και ιδρυτικό μέλος) και δι αυτής η ΕΠΑ/ΕΘΕΑ θεσπίζει κανονισμούς και προκηρύσσει Πρωταθλήματα και Έπαθλα. Αντιστοίχως κάθε Αθλητικό Σωματείο (μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, νομικό πρόσωπο που υποχρεούται να τηρεί τις διατάξεις του κώδικα φορολογίας εισοδήματος σε όλες τις εκδηλώσεις του συνεχώς και όχι επικουρικά) οφείλει να λειτουργεί μέσω του θεσμοθετημένου εκπροσώπου της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA) που στην Ελλάδα λέγεται ΕΛΠΑ.

Εάν μάλιστα, για ένα Αθλητικό Σωματείο, αποδειχθεί ότι υπάρχει έμμισθη ή συγγενική σχέση με εμπορική επιχείρηση του ίδιου χώρου, λειτουργώντας με τραπεζικούς λογαριασμούς όχι στο όνομα του Σωματείου, αλλά στο όνομα ιδιοκτητών μιας εμπορικής επιχείρησης, τότε τα περιθώρια νομιμότητας σε σχέση με τον Αθλητικό νόμο στενεύουν επικινδύνως και τότε επεμβαίνουν άλλου είδους αρχές.

Η ΕΘΕΑ δεν έχει αρνηθεί καμία πρόταση να διευρύνει τους κανονισμούς που ισχύουν για το μηχανοκίνητο σπορ και τις κλάσεις ή κατηγορίες που το απαρτίζουν, εφ΄όσον υπάρχει η πρόθεση να βοηθηθούν οι αγωνιζόμενοι και να μην εκμαυλιστούν οι κανόνες ασφαλείας.
Οι προθέσεις της συγκεκριμένης εταιρείας και της εκπροσώπου της στην οργάνωση των αγώνων καρτ, από μακρού επιδιώκουν την καταστρατήγηση των κανονισμών έναντι μιας τακτικής απομόνωσης των αγωνιζομένων από τα λοιπά κοινά, επ΄ωφελεία των λίγων και μοναδικών επιχειρηματιών, δηλαδή του εξής ΕΝΟΣ!!

Είναι περίεργο ότι οι επίδοξοι ομοσπονδιακοί συλλειτουργοί τους δεν φρόντισαν πρώτα να φτιάξουν ένα στοιχειώδη κανονισμό αγώνων και μετά να ευχηθούν “τα ωραία έρχονται” υιοθετώντας “κάτι και κάπως” από τους ισχύοντες αντίστοιχους της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ μαζί με κάποιους από αυτούς που χρησιμοποιούν οι όποιοι εκπρόσωποι εταιριών.

Η προχειρότητα με την οποία κινήθηκαν φυσικά αποτελεί το γνώρισμα της καθημερινής ενασχόλησης της ΣΦΙΚΑ και των ομοίων της στο χώρο μας, κάτι που υποδηλώνει και η ύπαρξη του λογότυπου (!) της ΕΛΠΑ και ΕΘΕΑ στη δήλωση συμμετοχής του κατά τα λοιπά τελείως “νόμιμου” αγώνα που τέλεσαν (εκτέλεσαν) στις 18.03.12

Την ίδια προχειρότητα υιοθέτησαν στην επέκταση των αγωνιστικών αδειών 2011 (!) της ΕΠΑ-ΕΘΕΑ για λίγους μήνες, ώστε να ισχύουν και για το 2012, αλλά με δική τους ασφαλιστική κάλυψη!

Επειδή όμως η προχειρότητα απλά σκοτώνει και η κανονικότητά τους τότε θα τεθεί σε αμφισβήτηση, συνιστούμε σε όλους τους αγωνιζόμενους πρώτα να βλέπουν τι υπογράφουν και ειδικότερα στους γονείς των μικρών παιδιών να φροντίσουν να γυρίσουν την πλάτη τους στα όποια θλιβερά φαινόμενα καιροσκοπισμού που τέτοιες ομάδες υιοθετούν, απομονώνοντάς τους, ώστε να μπορέσουν να σκεφτούν σε ποιες δοκιμασίες βάζουν το μηχανοκίνητο αθλητισμό της χώρας μας χωρίς λόγο και μέτρο.
ΕΠΑ ΕΘΕΑ



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...