Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Alfa Romeo Giulietta, ένα επιτυχημένο μοντέλο

Η Alfa Romeo Giulietta έχει να επιδείξει τεχνολογία αιχμής που ενισχύει τόσο το σπορτίφ χαρακτήρα της όσο και την οικονομία που μπορεί να επιτύχει. Η αξία της αντικατοπτρίζεται στην αύξηση πωλήσεων του μοντέλου κατά 20% στην Ευρώπη (κατά 55% στην Ελλάδα). Οι δυνατοί κινητήρες τής χαρίζουν κορυφαίες επιδόσεις, ενώ έχουν ελάχιστες απαιτήσεις συντήρησης, με τo διάστημα service στην περίπτωση των ντίζελ να φτάνει τις 35.000 km.

Η καμπίνα της Giulietta δεν προσφέρει μόνο ευρυχωρία και άνεση, αλλά και απόλυτη ασφάλεια. Με βαθμολογία 87/100 και αξιολόγηση 5 αστέρων στο Euro NCAP, η Giulietta παραμένει, έναν χρόνο ύστερα από το λανσάρισμά της, το ασφαλέστερο αυτοκίνητο της κατηγορίας. Επιπλέον, κανένας ανταγωνιστής της δεν είναι πιο...
οικονομικός στα πρώτα τρία χρόνια ή στα 90.000 km χρήσης. Επίδοση που σε συνδυασμό με την πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου την καθιστά ιδανική επιλογή για εταιρικούς στόλους αυτοκινήτων.

Η επιτυχημένη πορεία της Alfa Romeo Giulietta
  • Το ασφαλέστερο αυτοκίνητο της κατηγορίας
  • Ο ιδανικός συνδυασμός επιδόσεων και οικονομίας ενισχύεται με το κιβώτιο Alfa TCT
Η Giulietta κέρδισε το κοινό, αλλά και τον διεθνή Τύπο, καθώς από το λανσάρισμά της έχει κερδίσει πολύ σημαντικά δημοσιογραφικά βραβεία σε όλο τον κόσμο (και στην Ελλάδα με το βραβείο Car of the year 2011). Οι λόγοι πίσω από αυτή την μεγάλη επιτυχία είναι εύκολο να βρεθούν: Η Giulietta τηρεί τις υποσχέσεις που έδωσε στο λανσάρισμά της. Υποσχέθηκε και προσφέρει κράτημα και οδηγική απόλαυση ανώτερου επιπέδου, εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και χαμηλό κόστος χρήσης, ευρυχωρία και άνεση, κορυφαίο επίπεδο ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.

Η Giulietta έλαβε τη θέση που της αξίζει στο πάνθεον των καλύτερων Alfa Romeo, συνεχίζοντας την παράδοση της δυναμικής συμπεριφοράς χωρίς συμβιβασμούς στη χρηστικότητα. Ο στόχος επετεύχθη χάρη στη συνεχή τεχνολογική εξέλιξη που την προίκισε με τις πιο σύγχρονες και πρωτοποριακές λύσεις σε κάθε τομέα. Πολλή έρευνα προηγήθηκε της κατασκευής του πλαισίου της που, χάρη στη χρήση μετάλλων υψηλής αντοχής, αποτελείται από μικρότερα τμήματα και ζυγίζει λιγότερο. Αλλά και η αρχιτεκτονική της ανάρτησης, το ενεργό σύστημα διεύθυνσης Dual Pinion, το σύστημα D.N.A. και φυσικά οι πολυβραβευμένοι κινητήρες MultiAir και JTDM-2, δεν είναι στοιχεία που συναντάς σε άλλα αυτοκίνητα. Μαζί με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Alfa TCT συμπληρώνουν το κορυφαίο τεχνολογικό προφίλ της Giulietta και αποτελούν τους παράγοντες που εγγυήθηκαν, και συνεχίζουν να εγγυώνται, την επιτυχία της στον στίβο των πωλήσεων.

Για όσους πιστεύουν πως οι επιδόσεις δημιουργούν συμβιβασμούς στην ασφάλεια, η Giulietta σπάει όλα τα ταμπού και αποδεικνύεται το ασφαλέστερο αυτοκίνητο της κατηγορίας της. Στην απαράμιλλη ενεργητική ασφάλεια που παρέχει έρχονται να προστεθούν οι έξι αερόσακοι, το ESP, οι ζώνες ασφαλείας με διπλούς προεντατήρες και η προστασία του αυχένα σε περίπτωση σύγκρουσης από πίσω. Αυτά πλαισιώνονται από συστήματα του βασικού εξοπλισμού μοναδικά για την κατηγορία, όπως το ηλεκτρονικό διαφορικό eQ2. Αυτό φροντίζει για τη μεταφορά της ροπής στον εξωτερικό τροχό κατά το στρίψιμο για την εξάλειψη της υποστροφής, ευνοώντας την ελκτική πρόσφυση, την ασφάλεια και τη δυνατότητα χειρισμών. Υπάρχει ακόμα το DST στο σύστημα διεύθυνσης που προτρέπει τον οδηγό να προβεί στις σωστές κινήσεις για την αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων στο δρόμο. Για την αμεσότερη ενεργοποίηση των φρένων σε περίπτωση ανάγκης φροντίζει το σύστημα Pre-fill. Όλα τα παραπάνω εξαργυρώθηκαν στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP, ύστερα από τις οποίες η Giulietta χρίστηκε το ασφαλέστερο αυτοκίνητο της κατηγορίας. Μάλιστα, παραμένει στην κορυφή και σήμερα, παρά το μεταγενέστερο λανσάρισμα ανταγωνιστικών μοντέλων

Η υψηλή ποιότητα κατασκευής που χαρακτηρίζει κάθε εξάρτημα της Giulietta αποτελεί το θεμέλιο για την κορυφαία άνεση που προσφέρει. Η εξελιγμένη ανάρτηση φιλτράρει τις ανωμαλίες με μοναδικό τρόπο, κάνοντας την οδήγηση πολύ πιο άνετη. Τα παχύτερα κατά 25% πλευρικά τζάμια και η διπλή μόνωση στις πόρτες φροντίζουν για την ηχομόνωση της καμπίνας. Η υπεροχή της έναντι του ανταγωνισμού έχει πιστοποιηθεί με αντικειμενικές μετρήσεις του επιπέδου θορύβου στο εσωτερικό. Η καμπίνα της Giulietta μπορεί να παραπέμπει σε σπορ αυτοκίνητο, όμως προσφέρει και την απαραίτητη πρακτικότητα για την καθημερινή χρήση. Ο εργονομικός σχεδιασμός των χειριστηρίων και η χρήση υλικών κορυφαίας ποιότητας στο ταμπλό καθιστούν πολύ ευχάριστη τη συμβίωση με την Giulietta. Ο χώρος αποσκευών, με πλάτος 1.023 mm ανάμεσα στους θόλους, προσφέρεται για τη φόρτωση μεγάλων αντικειμένων. Με χωρητικότητα δε 350 lt θα καλύψει τις ανάγκες μιας οικογένειας.

Ο υψηλός βαθμός απόδοσης των κινητήρων της Giulietta εγγυάται τη βέλτιστη αναλογία επιδόσεων και εξοικονόμησης βενζίνης, ενώ το αποτέλεσμα είναι ακόμα καλύτερο με τη χρήση του κιβωτίου Alfa TCT. Οι εκδόσεις 1.4 TB MultiAir 170 HP και 2.0 JTDM-2 170 HP, εφοδιασμένες με το TCT πετυχαίνουν καλύτερη επιτάχυνση 0-100 km/h σε σχέση με το χειροκίνητο και, ταυτόχρονα, χαμηλότερες εκπομπές CO2. Η Giulietta με το κιβώτιο Alfa TCT είναι το πιο οικολογικό βενζινοκίνητο αυτοκίνητο της κατηγορίας, ακόμα και αν συγκριθεί με μοντέλα του ανταγωνισμού με πιο αδύναμους κινητήρες.

Για την ακρίβεια σημειώνει εκπληκτικά χαμηλά νούμερα σε κατανάλωση και ρύπους: 5,2 lt/100 km στον μικτό κύκλο και 121 gr/km εκπομπές CO2. Όμως την ίδια στιγμή προσφέρει τις εξαιρετικές επιδόσεις που χαρακτηρίζουν κάθε Alfa Romeo: Τελική ταχύτητα 218 km/h και 0-100 σε 7,7 δευτερόλεπτα. Αλλά και όταν εξοπλίζεται με τον πετρελαιοκινητήρα 170 HP 2.0 JTDM-2, οι επιδόσεις της βρίσκονται στην κορυφή της κατηγορίας. Συγκρινόμενη με την ίδια έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο, επιταχύνει από τα 0 στα 100 km/h σε 7,9 αντί σε 8,0 δευτερόλεπτα. Η κατανάλωση πέφτει από τα 4,7 στα 4,5 lt/100 km, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 119 gr/km -από 124 gr/km. Το χαμηλό κόστος χρήσης σε συνδυασμό με την πολύ χαμηλή κατανάλωση βενζίνης την καθιστούν ιδανική επιλογή για εταιρικούς στόλους αυτοκινήτων.

Η Alfa Romeo Giulietta TCT παντρεύει την ανόθευτη οδηγική αίσθηση και τις επιδόσεις με την άνεση και τη σωστή συμπεριφορά σε κάθε περίσταση. Το νέο κιβώτιο, που ενισχύει το τεχνολογικά προηγμένο προφίλ της Giulietta αναμένεται να αυξήσει το μερίδιο της στην ευρωπαϊκή αγορά κατά 10%. Την ίδια στιγμή θα επιτρέψει τη διείσδυση σε αγορές όπως της Ιαπωνίας και της Αυστραλίας, όπου παραδοσιακά προτιμώνται τα αυτόματα κιβώτια. Οι πρώτες ενδείξεις είναι πολύ θετικές: Το TCT ήδη περιλαμβάνεται στο 15% των νέων παραγγελιών, αφήνοντας υποσχέσεις για μια εξαιρετικά επιτυχημένη εμπορική πορεία.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...