Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γενεύη 2012: Νέος 2.0 BiTurbo CDTI στην κορυφή της γκάμας diesel για το Insignia

Οι επισκέπτες της 82ης Έκθεσης της Γενεύης έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα το νέο πολύ αποδοτικό πετρελαιοκινητήρα 2.0 BiTurbo CDTI που κάνει ντεμπούτο στο Insignia. Το Insignia 2.0 BiTurbo CDTI αποδίδει 143 kW/195 hp με ροπή 400 Nm, και κατανάλωση που ξεκινά από 4,9 lit. / 100 km (129 g/km CO2). Αυτό σημαίνει ότι είναι από τα πιο αποδοτικά αυτοκίνητα της μεσαίας κατηγορίας. Στην καρδιά του κινητήρα ‘χτυπά’ το σειριακό σύστημα διπλού τούρμπο – μία τεχνολογία που μέχρι πρότινος ήταν προνόμιο ακριβότερων αυτοκινήτων. Στο καινοτόμο σύστημα BiTurbo του Insignia δύο υπερσυμπιεστές διαφορετικού μεγέθους λειτουργούν ξεχωριστά ή ταυτόχρονα. Στο περιβάλλον του ανταγωνισμού, η Opel είναι η μοναδική στη μεσαία κατηγορία που...
προσφέρει ένα τέτοιο προηγμένο σειριακό σύστημα υπερσυμπίεσης με δύο ανεξάρτητα intercooler σε κινητήρα diesel.

Στη φάση εξέλιξης του 2.0 BiTurbo CDTI, προτεραιότητα για τους μηχανικούς ήταν να διασφαλίσουν ταχεία κλιμάκωση της πίεσης υπερπλήρωσης στις χαμηλές στροφές, ενισχύοντας παράλληλα την απόκριση του γκαζιού στις μεσαίες. Ο αέρας εισαγωγής προσαρμόζεται άριστα στην κλίμακα στροφών και τις ανάγκες των δύο υπερσυμπιεστών. Στις χαμηλές στροφές, ένας πρόσθετος, υγρόψυκτος εναλλάκτης θερμότητας (intercooler) που είναι αποκλειστικά συνδεδεμένος με τον μικρό υπερσυμπιεστή φροντίζει η μικρή ποσότητα του αέρα να οδηγείται άμεσα στο θάλαμο καύσης. Στις μεσαίες στροφές, ο μεγαλύτερος και ισχυρότερος υπερσυμπιεστής έχει μεγαλύτερη συμβολή, ενώ ο αέρας εισαγωγής υπό υψηλή πίεση πλέον ψύχεται από ένα μεγαλύτερο, συμβατικό intercooler. Η Opel είναι η πρώτη που χρησιμοποιεί τέτοιο ‘σύστημα δύο ψυγείων’.

Αυτά είναι τα βασικά συστατικά για την ταχεία απόκριση και ευστροφία του κινητήρα. Άλλες καινοτομίες του δημοφιλούς μοντέλου είναι: όλες οι εκδόσεις AWD σύντομα θα διατίθενται με SuperSport chassis που περιλαμβάνει την εμπρός ανάρτηση του Insignia OPC (Opel Performance Center) με γόνατα υψηλών επιδόσεων (HiPerStruts) για ακόμα πιο σπορ χροιά. Επίσης, νέα συστήματα υποστήριξης οδηγού βασισμένα σε ραντάρ αναβαθμίζουν την ενεργητική ασφάλεια του Insignia.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...