Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

O Latvala νικητής στο Ράλι Μ. Βρετανίας, το Fiesta RS WRC κυρίαρχο στο βάθρο

Οι Jari-Matti Latvala & Miikka Anttila της Ford Abu Dhabi World Rally Team ήταν οι νικητές του Ράλι Βρετανίας με Fiesta RS World Rally Car, το οποίο κατέλαβε και τρεις θέσεις του βάθρου (1-2-3) στον τελευταίο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι για φέτος. Ο Φινλανδοί σημείωσαν την πέμπτη νίκη τους σε παγκόσμιο ράλι και την πρώτη τους από πέρσι τον Ιούλιο, με το Fiesta RS WRC να διεκδικεί τις οκτώ από τις εννέα πρώτες θέσεις της κατάταξης του απαιτητικού τετραήμερου αγώνα.

Ο Latvala τερμάτισε πρώτος με διαφορά...
3 λεπτών & 42,9 δευτερολέπτων έχοντας κερδίσει σε 11 από τις 23 ειδικές διαδρομές στα δάση της Ουαλίας, ενώ στη δεύτερη και τρίτη θέση βρέθηκαν οι Mads Østberg / Jonas Andersson και Henning Solberg / Ilka Minor, ιδιωτικές συμμετοχές με την ομάδα M-Sport Stobart Ford.

Η δυνατή βροχή μετέτρεψε τους δασικούς δρόμους σε ποτάμια από λάσπη. Η πρόσφυση ήταν το ζητούμενο κατά τη διάρκεια των δύο πρώτων ημερών, ωστόσο οι καλύτερες καιρικές συνθήκες στα δύο τελευταία σκέλη βελτίωσαν τις συνθήκες. Οι αγωνιζόμενοι οδήγησαν 353,53 αγωνιστικά χιλιόμετρα διασχίζοντας την Ουαλία από βορρά μέχρι νότο, ξεκινώντας από το Llandudno την Πέμπτη το απόγευμα και τερματίζοντας στο Cardiff την Κυριακή.

Ο Latvala δεν αισθανόταν καλά την πρώτη ημέρα του αγώνα, αλλά καθώς σταδιακά η υγεία του καλυτέρεψε, οι επιδόσεις του βελτιώθηκαν και ολοκλήρωσε το σκέλος με διαφορά μόλις 1,1 δευτερόλεπτα από την κορυφή. Ο 26χρονος πέρασε μπροστά το Σάββατο το απόγευμα, αλλά λόγω του πολύ μικρού πλεονεκτήματος των 6,1 δευτερολέπτων έπρεπε να συνεχίσει τη σκληρή μάχη στις τελευταίες έξι ειδικές του αγώνα, καλύπτοντας 84,04 χλμ. στα όρη Brecon Beacon και στη στρατιωτική περιοχή Epynt.

Ο Latvala αύξησε το πλεονέκτημά του στην πρώτη ειδική της τελευταίας ημέρας, αλλά όταν ο Loeb αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, ο οδηγός της Ford Abu Dhabi οδήγησε μετρημένα στις υπόλοιπες ειδικές. Παρόλα αυτά, κέρδισε δύο ακόμα ειδικές, οδεύοντας για τον τερματισμό στο Κάστρο του Cardiff.

«Ήταν ένα εκπληκτικό φινάλε της σεζόν» παραδέχτηκε. «Έχει περάσει πολύς καιρός από την τελευταία νίκη μου και από τότε έχω βιώσει αρκετές απογοητεύσεις, αλλά τώρα όλα πέρασαν. Όλα συνέβησαν το δεύτερο μισό της σεζόν και είμαι πολύ ικανοποιημένος που κέρδισα εδώ. Ήταν το 10ο Ράλι Βρετανίας για μένα. Εδώ ξεκίνησα την καριέρα μου στο WRC το 2002, και γι’ αυτό και έχω την αίσθηση ότι είμαι σε πάτριο έδαφος».

«Όταν ο Seb εγκατέλειψε το πρωί, ένιωσα ανακουφισμένος από την πίεση. Χαλάρωσα ρυθμό και δε ρισκάρισα, αν και αυτή η αλλαγή από το τέρμα γκάζι σε πιο προσεκτική οδήγηση απαιτούσε λεπτούς χειρισμούς. Βρήκα ωστόσο ρυθμό και παρέμεινα συγκεντρωμένος, κάτι που δεν είναι τόσο εύκολο όταν δεν οδηγείς στο όριο. Η ομάδα έκανε θαυμάσια δουλειά όλη τη σεζόν και αυτό το φινάλε ήταν η καλύτερη επιβράβευση» πρόσθεσε.

Ο Latvala κέρδισε επίσης το Βραβείο Abu Dhabi Spirit of the Rally που τιμά την επίδοσή του.

Οι συνάδερφοί του Evgeny Novikov & Denis Giraudet τερμάτισαν έβδομοι με Fiesta RS WRC στο ντεμπούτο τους με την ομάδα της Ford Abu Dhabi. «Οι συνθήκες έκρυβαν πολλούς κινδύνους στο πρώτο μέρος του ράλι και έθεσα ως στόχο μόνο τον τερματισμό. Παρά τα προβληματάκια που είχα, είμαι ευτυχής που τα κατάφερα χωρίς τις δραματικές συνέπειες που υπέστησαν μερικοί οδηγοί» παραδέχτηκε ο Ρώσος οδηγός.

Ο διευθυντής της Ford Abu Dhabi team, Malcolm Wilson, είπε ότι η νίκη του Latvala ήταν μεγάλη παρηγοριά για την ομάδα αφού οι ελπίδες των Hirvonen και Lehtinen για τον παγκόσμιο τίτλο των οδηγών χάθηκαν όταν αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν την Παρασκευή.

«Ο Jari-Matti ήταν εξαιρετικός όλο το Σαββατοκύριακο. Είχε αρκετή πίεση στην αρχή καθώς δεν ήταν χαλαρός, αλλά μετά βρήκε τη φόρμα του και κανείς δεν μπορούσε να του αντιταχθεί. Ξεκίνησε το ράλι ελπίζοντας σε ένα παγκόσμιο τίτλο. Δυστυχώς, αυτό δεν ήταν γραφτό να γίνει, αλλά μία νίκη, μία καθολική κυριαρχία στο βάθρο και οκτώ Fiesta RS WRC στις εννέα πρώτες θέσεις ήταν μεγάλη παρηγοριά» δήλωσε.

Ο επικεφαλής αγωνιστικού τμήματος της Ford Ευρώπης Gerard Quinn, δήλωσε: «Είχαμε μία δύσκολη σεζόν και η εγκατάλειψη του Mikko τόσο γρήγορα ήταν μία μεγάλη απογοήτευση. Ωστόσο, ανακάμψαμε και ο Jari-Matti έδειξε τις ικανότητές του και δικαιώθηκε με μία νίκη. Χαίρομαι γι’ αυτόν λαμβάνοντας υπόψη και την εξαιρετική στήριξη που προσέφερε στον Mikko στα τελευταία ράλι. Είναι ένας αληθινά ομαδικός παίκτης. Το Fiesta RS WRC τερμάτισε στις θέσεις 1-2-3 και το αυτοκίνητο ολοκλήρωσε τη σεζόν όπως ακριβώς ξεκίνησε, με γενική κυριαρχία στο βάθρο. Θα ήθελα επίσης να συγχαρώ τους Craig Breen & Gareth Roberts που κέρδισαν τον τίτλο του WRC Academy Cup της FIA με ένα Fiesta R2» πρόσθεσε ο Quinn.

Νέα από τις άλλες ομάδες της Ford
Οι Mads Østberg / Jonas Andersson ήρθαν δεύτεροι για δεύτερη φορά τη φετινή σεζόν με την M-Sport Stobart Ford, ενώ οι team-mates τους Henning Solberg / Ilka Minor σημείωσαν το καλύτερο αποτέλεσμά τους για φέτος με μία τρίτη θέση. Οι Matthew Wilson / Scott Martin τερμάτισαν στην πέμπτη θέση, μπροστά από τους Ott Tänak / Kuldar Sikk, των οποίων η έκτη θέση – το καλύτερο αποτέλεσμα στην καριέρα τους – σηματοδότησε ένα εξαιρετικό ντεμπούτο με Fiesta RS WRC. Το πλήρωμα της FERM Power Tools, Dennis Kuipers / Frederic Miclotte τερμάτισε όγδοο και οι Ken Block / Alex Gelsomino της Monster World Rally Team ολοκλήρωσαν την παρέλαση των Fiesta RS WRC στην ένατη θέση. Οι Martin Prokop / Jan Tomanek τερμάτισαν στη 22η θέση με Fiesta RS WRC, ολοκληρώνοντας τον αγώνα σύμφωνα με τους κανονισμούς SupeRally έχοντας εγκαταλείψει την Παρασκευή λόγω προβλημάτων με την ανάρτηση.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...