Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ολοκληρώθηκε το 32ο Ράλλυ Παλάδιο. Δείτε τα αποτελέσματα

Με νικητές του Τάκη Καϊτατζή – Γιώργο Δενδρινό με Mitsubishi EVO IX ολοκληρώθηκε το 32ο Ράλλυ Παλάδιο το οποίο αποτέλεσε τελευταίο αγώνα του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος. Με αυτό να έχει ήδη ολοκληρωθεί υπέρ του Λάμπρου Κύρκου το 32ο Ράλλυ Παλάδιο δεν έχασε το ενδιαφέρον του καθώς αποτέλεσε και φέτος μια από τις σημαντικότερες διοργανώσεις τόσο λόγω της μεγάλης συμμετοχής πληρωμάτων, όσο και λόγω του ότι οι θεατές εκμεταλλεύονται τη μικρή απόσταση από την Αθήνα.

Οι Καϊτατζής – Δενδρινός τέθηκαν επικεφαλής από την...
1η ειδική διαδρομή και κέρδισαν τις 6 από τις 8 ειδικές του αγώνα, καθώς μόνο ο Ευθυμίου στην πρώτη Ψάθα και ο Νικολόπουλος στην πρώτη Πάνακτο κατάφεραν επίσης να σημειώσουν νίκες. Βέβαια οι δύο τελευταίοι στάθηκαν άτυχοι. Οι μεν ΕυθυμίουΜανωλόπουλος, νικητής τις δύο προηγούμενες χρονιές με το Ford Escort WRC έκανε ένα λάθος στην 1η ειδική του αγώνα με αποτέλεσμα να χάσει χρόνο και με την πίεση στο αυτοκίνητο για να καλύψει το χαμένο έδαφος είδε τον κινητήρα του α παραδίδει πνεύμα, οι δε Νικολόπουλος-Τσιάπας αντιμετώπισε στο δεύτερο πέρασμα από την Ψάθα μηχανικό πρόβλημα και εγκατέλειψε ην προσπάθειά του.

Στη δεύτερη θέση πίσω από τον Καϊτατζή ακολούθησε ο Στέφανος Καμιτσάκης με τον Σπύρο Μπαρδάκη δίπλα του στο Mitsubishi EVO IX. Ο Καμιτσάκης ήταν και φέτος στο Παλάδιο ταχύτατος και έχασε την ευκαιρία να βρεθεί πιο κοντά στην πρώτη θέση, εξ αιτίας του κακού χρόνου που είχε στην πρώτη ειδική. Από εκεί και πέρα ήταν συνεχώς ανάμεσα στους κορυφαίους και μάλιστα η μονομαχία με τον Νικολόπουλο έμοιαζε πολύ ενδιαφέρουσα αλλά δυστυχώς δεν συνεχίστηκε. Κάτι αντίστοιχο έγινε και στην F2 και F3 όπου επικράτησαν οι Βασίλης Ζάχος – Βαγγέλης Ασπρομούγγος με το Citroen C2 R2 παίρνοντας και την τρίτη θέση της γενικής. Μέχρι το ξεκίνημα του δευτέρου λουπ ο Ζάχος είχε να αντιμετωπίσει τους Βαγγέλη και Σπύρο Ζάχο με το Renault Clio, ωστόσο ένα πρόβλημα στο ημιαξόνιο έστειλε εκτός αγώνα το πλήρωμα από τη Θεσσαλονίκη και έκανε ακόμη πιο εύκολο το έργο του Βασίλη Ζάχου.

Τον πέμπτο χρόνο σημείωσαν οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με το εκπληκτικό Audi Quattro, οι οποίοι ωστόσο ήταν ουσιαστικά εκτός συναγωνισμού και στα Ιστορικά. Έτσι τέταρτοι στα επίσημα αποτελέσματα είναι οι Διονύσης Σπανός - Σωτήρης Γκότοβος με το Subaru Impreza που πήραν και την τρίτη θέση στην Ομάδα Ν. Χάρη σε αυτή μάλιστα ο Σπανός ανεβαίνει στη δεύτερη θέση της φετινής βαθμολογίας αλλά και στη δεύτερη θέση της Ομάδας Ν, ολοκληρώνοντας έτσι μια πολύ καλή χρονιά.

Πέμπτοι στη γενική ήταν οι Γιώργος Κυριακόπουλος – Δημήτρης Τριπιντής με Peugeot 106 που ολοκλήρωσαν και το φετινό Παλάδιο με επιτυχία όντες δεύτεροι στις F2/F3 και νικητές στην Α6. Χρήστος και Δημοσθένης Παραβάντης με Peugeot 106 ήταν μια θέση πιο πίσω στη γενική αλλά και στην F2/F3 και τους ακολούθησαν οι Σωτήρης Κυριαζής – Σπύρος Χατζηπαναγιώτου παίρνοντας εκτός από την 7η θέση γενικής την 4η στην Ομάδα Ν και την 1η στη Ν2.

Από εκεί και πίσω νικητές στην Ομάδα Ε ήταν οι Δημήτρης Πλακουτσής - Στέλιος Παναγιωτακόπουλος με Peugeot 205, καθώς και οι Γιώργος Κοπανάκης – Χρήστος Φαρμάκης με Opel Astra στην κλάση Α7. Στην Α5 νικητές ήταν οι Γιάννης Συλλάς – Ανδρέας Βίγκος με Peugeot 106.

Στα Ιστορικά στο πρωτάθλημα των οποίων προσμετρούσε ο αγώνας νικητές ήταν οι Ανδρέας Καροτσιέρης – Παναγιώτης Κατάρας με Porsche 911 ακολουθούμενοι από τους Γιάννη Ταχτά – Κώστα Κατσικάρο με BMW 320 καθώς και τους Κωνσταντίνο Πίτσο – Στέλιο Καραπαπάζη με Toyota Celica.

Το 32ο Ράλλυ Παλάδιο χαρακτηρίστηκε από το ατύχημα των Κωνσταντίνου Χαλιβελάκη – Λεωνίδα Μαχαίρα με το Peugeot 206 S1600 στην 3η ειδική, την Πάνακτο. Το πλήρωμα που στον αγώνα αυτόν και με την απουσία του Γιώργου Κοσμόπουλου πανηγύριζε ήδη τον τίτλο στην F2, είχε μια έξοδο. Η σφοδρότητα της σύγκρουσης ήταν τέτοια που προκάλεσε τον ελαφρύ τραυματισμό οδηγού και συνοδηγού οι οποίοι μεταφέρθηκαν αμέσως (η ειδική μετετράπη σε απλή) στο νοσοκομείο. Επίσης εγκαταλείψεις είχαμε για τους Αντώνη Γιοβά με έξοδο και Γρηγόρη Νιώρα με μηχανικό πρόβλημα.

Μετά το τέλος του αγώνα έγιναν τεχνικοί έλεγχοι στον Καϊτατζή (1ο γενικής) τον Καμιτσάκη (2ο γενικής), τον Ζάχο (1ο της F2/F3), τον Κυριακόπουλο (1o της Α6), τον Κυριάζη (1ο της Ν2) και τον Καροτσιέρη (1ο στα Ιστορικά). 

Αναλυτικά τα αποτελέσματα:

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...