Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

15ο Ράλλυ Κορίνθου: διαδρομές, ωράρια, αποστάσεις

Το 15ο Ράλλυ Κορίνθου που θα γίνει το Σαββατοκύριακο 22-23 Οκτωβρίου, περιλαμβάνει 4 ειδικές διαδρομές, 2 επαναλαμβανόμενες , και για φέτος το κέντρο του αγώνα θα είναι στην Κόρινθο. Το μήκος των ειδικών διαδρομών είναι 63.50 χιλιόμετρα και το συνολικό μήκος του αγώνα είναι 173,1 χιλιόμετρα, ο Έλεγχος Εξακρίβωσης θα γίνει το Σάββατο 22 Οκτωβρίου από τις...
14.00 έως 18.00 στην πλατεία Ελ. Βενιζέλου στην Κόρινθο και φιλοδοξούμε να δώσει ένα διαφορετικό χρώμα στο κέντρο της πόλης, και το αγωνιστικό μέρος την Κυριακή 23 Οκτωβρίου.

Ε. Δ. 1-3 ΛΟΥΤΡΑΚΙ- ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΙ
ΩΡΑΡΙΟ 1ου αυτοκινήτου 10:28 & 13: 34

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη ειδική του αγώνα με μήκος λίγο λιγότερο από 20 χλμ. Είναι ιδιαίτερα γρήγορη και θεαματική και στο μεγαλύτερο μήκος της γίνεται σε πολύ φαρδύ δρόμο, έως 15 μέτρα πλάτος. Τα πρώτα 5 χλμ είναι αρκετά ανηφορικά, με πολύ πλατύ δρόμο, στη συνέχεια μέχρι περίπου το 11ο χλμ, η ανηφορική κλίση μειώνεται και σε κάποια σημεία υπάρχει κατηφόρα με πάντα αρκετά πλατύ δρόμο και όλα αυτά μέχρι να φθάσουμε λίγες εκατοντάδες μέτρα πριν από την «Παναγία Πράθι» με το κλασσικό δέντρο στη μέση του δρόμου, από όπου αρχίζει η κατηφόρα, με αρκετά πιο στενό δρόμο (6-8 μ) για τα τελευταία περίπου 8 χλμ.
Είναι μία ειδική που τα έχει όλα, προσφέρεται για οδήγηση και αναμένεται να βγάλει σημαντικές διαφορές μεταξύ των συμμετεχόντων.

ΠΡΟΣΒΑΣΕΙΣ (από Λουτράκι)
1. Ερχόμενοι από Κόρινθο- Αθήνα στην είσοδο του Λουτρακίου μετά το Στάδιο, συναντάτε το εργοστάσιο της ΗΒΗ. Στρίβετε δεξιά. Συνεχίστε ευθεία στην ανηφορική άσφαλτο για περίπου 3χλμ, μέχρι να συναντήσετε την ταμπέλα για ΟΙΚΙΣΜΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ, όπου στρίβετε δεξιά. Ακολουθείτε την άσφαλτο μέχρι την εκκίνηση της ειδικής (η ειδική αρχίζει από το χώμα αριστερά) και συνεχίζετε ευθεία. Στο τέλος της ασφάλτου μετά από 500 περίπου μέτρα πάτε αριστερά στο χωματόδρομο και συνεχίζετε κινούμενοι για περίπου 3,5 χλμ. μέχρι να βρείτε αριστερά σας ανηφορικό χωματόδρομο. Στρίβετε αριστερά (θέλει λίγο προσοχή στα 10 μέτρα της ανηφόρας) και βρίσκεστε σε μία αντιπυρική ζώνη. Συνεχίζετε ευθεία για περίπου 2 χλμ και βρίσκεστε στο 4 περίπου χλμ της διαδρομής (τερματισμός της power stage στο Ακρόπολις).
2. Ερχόμενοι από Κόρινθο- Αθήνα στην είσοδο του Λουτρακίου μετά το Στάδιο, συναντάτε το εργοστάσιο της ΗΒΗ. Στρίβετε δεξιά. Συνεχίστε ευθεία στην ανηφορική άσφαλτο για περίπου 3χλμ, μέχρι να συναντήσετε την ταμπέλα για ΟΙΚΙΣΜΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ, όπου συνεχίζετε ευθεία μέχρι το τέλος της ασφάλτου. Συνεχίζετε αριστερά, ανηφορικά, στο στενό τσιμεντόδρομο- ασφαλτόδρομο. Μπαίνετε στη ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ. Στην είσοδο πάτε δεξιά στο πρώτο σπίτι που συναντάτε (είναι σαν πύργος) και συνεχίζετε ευθεία. Στην εκκλησία που θα συναντήσετε στο δεξί σας χέρι τελειώνει η άσφαλτος. Συνεχίζετε στο χώμα για 900 μέτρα και συναντάτε την ειδική στο 1ο περίπου χλμ.
3. Ερχόμενοι από Κόρινθο- Αθήνα στην είσοδο του Λουτρακίου μετά το Στάδιο, συναντάτε το εργοστάσιο της ΗΒΗ και συνεχίζετε ευθεία μέσα στο Λουτράκι. Μετά το σταθμό του ΚΤΕΛ (αριστερά σας) θα συναντήσετε ταμπέλα στο δεξί σας χέρι προς ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ. Στρίψτε δεξιά και συνεχίστε ευθεία για περίπου 3 χλμ. Θα περάσετε μέσα από ένα ρέμα. Μετά το ρέμα (πάντα σε άσφαλτο) μετά από 1,5 περίπου χλμ θα φθάσετε στο στοπ της ειδικής.

ΠΡΟΣΒΑΣΕΙΣ (από Αγ. Θεόδωρους)
1. Ερχόμενοι από την Αθήνα μέσω της Ε.Ο. βγαίνετε στην έξοδο των Αγίων Θεοδώρων. Αμέσως κάνετε αναστροφή αριστερά ακολουθώντας την ταμπέλα « Αθήνα χωρίς διόδια». Ο δρόμος σας οδηγεί μετά από 2 περίπου χλμ σε αριστερή στροφή, ενώ από πάνω σας είναι οι γέφυρες της Ε.Ο. Αφού περάσετε από κάτω ΟΛΕΣ τις γέφυρες στρίβετε αριστερά (κινείστε πλέον παράλληλα με την Ε.Ο με κατεύθυνση την Κόρινθο). Στα 100 μέτρα στο καθρέπτη, στρίβετε δεξιά. Συνεχίζετε κινούμενοι στον κεντρικό ασφαλτόδρομο για περίπου7- 8 χλμ. Εκεί, υπάρχει δεξιά ανοιχτή στροφή, αλλά ευθεία υπάρχει φαρδύς ανηφορικός χωματόδρομος. Μπείτε στο χώμα και στα 500 μέτρα στη διασταύρωση στρίψτε αριστερά. Συνεχίστε για 3,5 χλμ στον κεντρικό φαρδύ χωματόδρομο και θα φθάσετε στο 4,5 περίπου χλμ της ειδικής.
2. (Μόνο για όχημα με καλές αναρτήσεις ή τύπου «Τζίπ»)Ερχόμενοι από την Αθήνα μέσω της Ε.Ο. βγαίνετε στην έξοδο των Αγίων Θεοδώρων. Αμέσως κάνετε αναστροφή αριστερά ακολουθώντας την ταμπέλα « Αθήνα χωρίς διόδια». Ο δρόμος σας οδηγεί μετά από 2 περίπου χλμ σε αριστερή στροφή, ενώ από πάνω σας είναι οι γέφυρες της Ε.Ο. Αφού περάσετε από κάτω ΟΛΕΣ τις γέφυρες στρίβετε αριστερά (κινείστε πλέον παράλληλα με την Ε.Ο με κατεύθυνση την Κόρινθο). Στα 100 μέτρα στο καθρέπτη, στρίβετε δεξιά. Συνεχίζετε κινούμενοι στον κεντρικό ασφαλτόδρομο για περίπου7- 8 χλμ. Εκεί, υπάρχει δεξιά ανοιχτή στροφή, αλλά ευθεία υπάρχει φαρδύς ανηφορικός χωματόδρομος. Συνεχίστε στην άσφαλτο. Στο τέλος της ασφάλτου συνεχίστε ευθεία στον χωματόδρομο μέχρι να συναντήσετε ένα σταυροδρόμι με γεωτρήσεις (περίπου 1,5 χλμ). Στρίψτε αριστερά. Πλέον ο δρόμος είναι αρκετά κακός. Δεν στρίβετε πουθενά, μέχρι να συναντήσετε μετά από 4,5 περίπου χλμ ανηφορικό με μεγάλη κλίση και στενό τσιμεντόδρομο. Στο τέλος του τσιμεντόδρομου μετά από κάποιες «φουρκέτες», είσαστε στη μαγευτική «Παναγία Πράθι». Συνεχίστε για περίπου 300 μέτρα και συναντάτε το δέντρο στη μέση του δρόμου από όπου αρχίζει το κατηφορικό τμήμα της ειδικής (περίπου 11ο χλμ).

Ε.Δ. 2- 4. ΠΙΣΣΙΑ
ΩΡΑΡΙΟ 1ου αυτοκινήτου 11:23 & 14: 32

Είναι μήκους περίπου 12 χλμ με τα 3 πρώτα χλμ ανηφορικά σε σχετικά στενό δρόμο, τα επόμενα 5 χλμ είναι σε πολύ φαρδύ και γρήγορο χώμα με ελαφρώς κατηφορικές κλίσεις, ενώ τα τελευταία 4 χλμ είναι αμιγώς κατηφορικά με πλάτος δρόμου μέχρι 6 μέτρα. Σίγουρα αυτή την ειδική θα λατρέψουν οι φίλοι των κατηφορικών διαδρομών και παρά το ότι είναι μικρή, αναμένεται και αυτή να βγάλει διαφορές.

ΠΡΟΣΒΑΣΕΙΣ (από Λουτράκι)
1. Περνάτε το Λουτράκι και κινείστε προς Περαχώρα. Μέσα στην Περαχώρα ακολουθείτε ταμπέλα προς ΠΙΣΣΙΑ (μετά από τα βενζινάδικα). Λίγα μέτρα πριν από την είσοδο των Πισσίων, δεξιά σας υπάρχει ανηφορικός ασφαλτόδρομος με ταμπέλα «ΤΑΒΕΡΝΑ ΠΛΑΤΑΝΟΣ». Πάτε δεξιά. Στο τέλος της ασφάλτου, κοντά στην ταβέρνα είναι η αφετηρία της ειδικής.
2. Περνάτε το Λουτράκι και κινείστε προς Περαχώρα. Μέσα στην Περαχώρα ακολουθείτε ταμπέλα προς ΠΙΣΣΙΑ (μετά από τα βενζινάδικα). Μπαίνετε στα Πίσσια και συνεχίζετε προς τον Σχίνο (υπάρχει μόνο ένας δρόμος). Περίπου 3 χλμ μετά τα Πίσσια στο δεξί σας χέρι υπάρχου εγκαταστάσεις κατασκήνωσης. Περνάτε μέσα από την κατασκήνωση (χωματόδρομος) και συνεχίζετε ευθεία για περίπου 3 χλμ. Φθάσατε στο 3 περίπου χλμ της ειδικής στο σημείο που αρχίζουν τα πολύ γρήγορα κομμάτια.

Οι δηλώσεις συμμετοχής γίνονται δεκτές από την Δευτέρα 3 Οκτωβρίου στα γραφεία της Α.Λ.Α. Κορινθίας , στο τηλέφωνο 2741072998, και στα fax 2741072595 ,
Η προθεσμία υποβολής λήγει την Δευτέρα 17 Οκτωβρίου στις 20.00.

Επιστεφτείτε το επίσημο site του αγώνα www.rallykorinthou.gr για συνεχή ενημέρωση .
Θεσμικός Χορηγός του αγώνα ο Δήμος Κορινθίων και Θεσμικός υποστηρικτής ο Δήμος Λουτρακίου – Αγ. Θεοδώρων
Χορηγοί είναι η εταιρία Λαρσινός ΑΕ Λατομεία –Έτοιμο Σκυρόδεμα και Ασημάκης Ανταλλακτικά
Υποστηρικτές είναι το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, η Paper Graph και το Fasma. Χορηγοί Επικοινωνίας ,www.xwmatinos.gr ,4Τροχοι ,Ηλέκτρα 98,8 & TV , Πρωινή Εφημερίδα, www.peloponnisiaki.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...